Jesteśmy AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREMOleje dostępne w naszej firmie pochodzą z legalnego źródła na każdy zakup otrzymujesz paragon a na życzenie FV
podana cena jest ceną brutto i zawiera 22% podatku VAT
oleje są "świeże" i posiadają 5 lat ważności
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
własności
STANDARDY: ACEAA3/B3/B4, API SL/CF APROBATY: VW502.00-505.00, BMW Long-Life 98, Porsche CAYENNE 2002, MercedesBenz 229.3, OPEL/GM Diesel LL B-025
Standard OPEL/GM Diesel LL B-025 stawia dwa główne wymagania wobec oleju silnikowego: wysoka lepkość HTHS i bardzo niska lotność w celu drastycznego zmniejszenia zużycia oleju. MOTUL 8100 X-CESS 5W40 jest szczególnie polecany do silników OPEL 2.0 i 2.2 DTI (dłuższy okres przebiegu: czujnik elektroniczny). Norma ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących i rozpuszczających oraz lepszej lepkości odpornej na powstawanie sadzy by zapewnić idealne smarowanie ostatniej generacji silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem. (Z wyjątkiem silników VW z pompami wtryskowymi wymagającymi oleju MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40)
Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż 229.1 jeśli chodzi o odporność na starzenie się oleju (długi okres przebiegu: czujnik elektroniczny), moc czyszczącą i rozpuszczającą (patrz ACEA B4),a także zmniejszenie zużycia oleju: 1,2% lepsze zużycie paliwa niż w przypadku oleju SAE 15W-40.
zaleceniaWymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. MOTUL8100 X-CESS 5W-40 może być mieszany z innymi olejami mineralnymi i syntetycznymi.
właściwości Klasa lepkości | SAE J 300 | 5W40 | Gęstość w 15oC | ISO 12185 | 0,853 | Lepkość w 100oC | ASTM D 445 | 14,6mm2/s | Lepkość w 40oC | ASTM D 445 | 92 mm2/s | Wskaźnik lepkości | ASTM D 2270 | 165 | Punkt zapłonu | ASTM D 97 | 230oC | Punkt płynięcia | ASTM D 92 | -33oC | TBN | ASTM D 2896 | 10,3 mg KOH/g |
|