Jesteśmy AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREMOleje dostępne w naszej firmie pochodzą z legalnego źródła na każdy zakup otrzymujesz paragon a na życzenie FV
podana cena jest ceną brutto i zawiera 22% podatku VAT
oleje są "świeże" i posiadają 5 lat ważności
100%SYNTHETIC – ESTER BASED Olej do silników benzynowych zastosowanie Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszychsamochodów z silnikami benzynowymi, przystosowanymi do olejów o niskim tarciu, bardzo niskiej lepkości HTHS (=2.60 mPa.s) itechnologii „Mid SAPS”, czyli zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki. Przyjazny dla katalizatorów. Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych typów silników. Możliwość ich użycia należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu.własności STANDARDY: APISM/CF
ZALECENIA: Honda Europe (silniki benzynowe), Mazda (silniki benzynowe), SUBARU SOHC.Spełnianajnowsze standardy API SM oraz wcześniejsze API SL.Najnowszy standard API SM zapewnia doskonałą odporność na utlenianie,lepszą ochronę przed powstawaniem osadów, lepszą czystość silnika, lepszą ochronę przed zużyciem i lepsze zachowanie w niskich temperaturach w czasie całego okresu żywotności oleju.Klasa lepkości 0W-20 minimalizuje tarcie hydrodynamiczne i wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa gdy silnik jest zimny. Zapewnia lepszą płynność zimnego oleju podczas uruchamiania silnika, szybsze osiągnięcie właściwego poziomu ciśnienia oleju, łatwiejsze zwiększenie obrotów i szybsze osiągnięcie właściwej temperatury pracy.Przyjazny dla środowiska, oleje te pozwalają na zmniejszenie zużycia paliwai emisji gazów cieplarnianych.zalecenia
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być mieszany z innymi olejami syntetycznymi lub mineralnymi.właściwości Klasa lepkości SAE J 300 0W-20 Gęstość w temp. 15oC ASTM D 1298 0.838 Lepkość w temp. 100oC ASTM D 445 8,8 mm2/s Lepkość w temp. 40oC ASTM D 445 48,6 mm2/s Wskaźnik lepkości ASTM D 2270 162 Punkt płynięcia ASTM D 97 -50oC Temperatura zapłonu ASTM D 92 238oC/446oF TBN ASTM D 2896 8,4 mg KOH/g
Olej syntetyczny 5L
MOTUL 8100 ECO-LITE 0w20
100% SYNTHETIC – ESTER BASED Olej do silników benzynowych
OLEJ PRZEZNACZONY DO UŻYTKU CYWILNEGO,
W PRZECIWIEŃSTWIE DO MOTULA 0W20 300V HIGH RPM, DEDYKOWANEGO
WYŁĄCZNIE DO WYCZYNOWYCH SPORTÓW SAMOCHODOWYCH
ZASTOSOWANIE
Oszczędzający
paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych
samochodów z silnikami benzynowymi, przystosowanymi do olejów o niskim
tarciu, bardzo niskiej lepkości HTHS (=2.60 mPa.s) i technologii „Mid
SAPS”, czyli zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i
siarki. Przyjazny dla katalizatorów. Oleje te mogą być nieodpowiednie
do niektórych typów silników. Możliwość ich użycia należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu.
WŁASNOŚCI
STANDARDY:
ZALECENIA:
- Honda Europe (silniki benzynowe),
- Mazda (silniki benzynowe),
- SUBARU SOHC.
Spełnia
najnowsze standardy API SM oraz wcześniejsze API SL. Najnowszy standard
API SM zapewnia doskonałą odporność na utlenianie, lepsza ochronę przed
powstawaniem osadów, lepsza czystość silnika, lepsza ochronę przed
zużyciem i lepsze zachowanie w niskich temperaturach w czasie całego
okresu żywotności oleju.
Klasa lepkości 0W-20 minimalizuje
tarcie hydrodynamiczne i wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa gdy
silnik jest zimny. Zapewnia lepsza płynność zimnego oleju podczas
uruchamiania silnika, szybsze osiągniecie właściwego poziomu cisnienia
oleju, łatwiejsze zwiększenie obrotów i szybsze osiagnięcie właściwej
temperatury pracy.
Przyjazny dla środowiska, oleje te pozwalają na zmniejszenie zużycia paliwa i emisji gazów cieplarnianych.
ZALECENIA
Wymiana oleju:
zgodnie
z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być
mieszany z innymi olejami syntetycznymi lub mineralnymi
WŁAŚCIWOŚCI
Klasa lepkości | SAE J 300 | 0W-20 | Gęstość w temp. 15oC | ASTM D 1298 | 0.838 | Lepkość w temp. 100oC | ASTM D 445 | 8,8 mm2/s | Lepkość w temp. 40oC | ASTM D 445 | 48,6 mm2/s | Wskaźnik lepkości | ASTM D 2270 | 162 | Punkt płyniecia | ASTM D 97 | -50oC | Temperatura zapłonu | ASTM D 92 | 238oC/446oF | TBN | ASTM D 2896 | 8,4 mg KOH/g |
|