ZASTOSOWANIE
Oszczędzający paliwo olej specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów, z silnikami turbo Diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z silnikami benzynowymi, spełniającymi normy emisji spalin EURO IV, wymagającymi olejów spełniających normy ACEA C1, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (<3,5 mPa.s) i wykonanych w technologii „Low SAPS” z niską zawartością popiołów siarczanowych, fosforu i siarki.
Odpowiedni do każdego typu silnika benzynowego i Diesla wymagającego oleju oszczędzającego paliwo: ACEA A1/B1, ACEA A5/B5.
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych silników. Możliwość ich zastosowania należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: ACEA C1/A5/B5, FORD WSS M2C 934 A
ZALECENIA: Mazda (Silniki Diesla z Filtrem Cząstek Stałych)
Silniki spełniające normy emisji spalin EURO IV wyposażone są w bardzo czułe systemy utylizacji spalin:
• Siarka i fosfor spowalniają działanie katalizatora i mogą doprowadzić do uszkodzenia elementów katalizatora co prowadzi do nieskutecznego oczyszczania spalin.
• Popioły siarczanowe blokują filtr cząstek stałych co powoduje skrócenie czasu regeneracji, powoduje zwiększenie zużycia paliwa i zmniejszenie mocy silnika.
Dobierz odpowiedni filtr wysokiej jakości dla swojego auta za pomocą: https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?iKeys=23.9.0.49.9 my przygotujemy dla Ciebie ofertę na komplet (olej+filtr).
Standardowo wystawiam dowód zakupu w postaci paragonu, jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT napisz o tym.
Preferuje odbiór osobisty! Dla zapracowanych możliwy odbiór w soboty po południu i w niedziele ale proszę w takim wypadku umawiać się telefonicznie (tel. w zakładce "O mnie") lub przez e-mail [zasłonięte]@gmail.com.
Preferuje odbiór osobisty u mnie w firmie! Dla zapracowanych możliwy odbiór w soboty po południu i w niedziele ale proszę w takim wypadku umawiać się telefonicznie.
UWAGA na podróbki których ostatnio pełno na naszym rynku!!!