Jesteśmy AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREMOleje dostępne w naszej firmie pochodzą z legalnego źródła na każdy zakup otrzymujesz paragon a na życzenie FV
podana cena jest ceną brutto i zawiera 22% podatku VAT
oleje są "świeże" i posiadają 5 lat ważności
Oszczędzający paliwo olej specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów, z silnikami turbo Diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z silnikami benzynowymi, spełniającymi normy emisji spalin EURO IV, wymagającymi olejów spełniających normy ACEA C1, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (<3,5 mPa.s) i wykonanych w technologii „Low SAPS” z niską zawartością popiołów siarczanowych, fosforu i siarki. Odpowiedni do każdego typu silnika benzynowego i Diesla wymagającego oleju oszczędzającego paliwo: ACEA A1/B1, ACEA A5/B5. Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych silników. Możliwość ich zastosowania należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu.
STANDARDY: ACEA C1/A5/B5, FORD WSS M2C 934 A ZALECENIA: Mazda (Silniki Diesla z Filtrem Cząstek Stałych) Silniki spełniające normy emisji spalin EURO IV wyposażone są w bardzo czułe systemy utylizacji spalin: Siarka i fosfor spowalniają działanie katalizatora i mogą doprowadzić do uszkodzenia elementów katalizatora co prowadzi do nieskutecznego oczyszczania spalin. Popioły siarczanowe blokują filtr cząstek stałych co powoduje skrócenie czasu regeneracji, powoduje zwiększenie zużycia paliwa i zmniejszenie mocy silnika. ACEA stworzyła standard ACEA C1 dla olejów o niskim tarciu, niskiej lepkości HTHS (<3.5 mPa.s), niskiej zawartości Popiołów Siarczanowych, Fosforu i Siarki (Low SAPS), odpowiednich do stosowania w silnikach z nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Oleje spełniające standard ACEA C2 są przyjazne dla środowiska, zmniejszają zużycie paliwa, minimalizują emisję gazów cieplarnianych, a także pozwalają na długie przebiegi między wymianami oleju. zalecenia Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Nie mieszać z olejami niespełniającymi normy ACEA C1. właściwości Klasa lepkości | SAE J 300 | 5W-30 | Gęstość w temp. 15oC | ASTM D 1298 | 0.849 | Lepkość w temp. 100oC | ASTM D 445 | 10,1 mm2/s | Lepkość w temp. 40oC | ASTM D 445 | 56,7 mm2/s | Wskaźnik lepkości | ASTM D 2270 | 167 | Punkt płynięcia | ASTM D 97 | -39oC | Temperatura zapłonu | ASTM D 92 | 232oC | TBN | ASTM D 2896 | 4,8 mg KOH/g | |