|
4motorsport.pl ul. Zachodnia 7/ lokal 8a (wjazd z ul.Kobierzyńskiej) tel: 12/ 356.00.33, 518 [zasłonięte] 919 czynne pn-pt 9-17 email: [zasłonięte]@4motorsport.pl NIP 678[zasłonięte]278-55 GPS: 50.02312,19.908814
|
|
|
mBank 91 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 358241 |
|
|
Kurier przelew 20 zł Kurier pobranie 25 zł Paczka ekonomiczna 16 zł Dostawa na terenie Krakowa 10 zł
|
|
|
Przed zakupem przeczytaj koniecznie REGULAMIN |
|
|
MOTUL 6100 Synergie plus 10w-40 1L
ORYGINAŁ FRANCUSKI !
Jeżeli chcesz wyszukać właściwy olej do Twojego samochodu kliknij TUTAJ
Jeżeli interesują Cie oleje przekładniowe kliknij TUTAJ
Jeżeli interesują Cie płyny chłodnicze kliknij TUTAJ
Jeżeli interesują Cie płyn hamulcowy kliknij TUTAJ
Półsyntetyczny olej silnikowy
Zastosowanie: Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem. Do każdego rodzaju paliwa: benzyny, oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i ołowiowej, LPG. Własności: Standardy: ACEA B4/A3/B3, API SL/CF Aprobaty: VW 502.00-505.00, MB 229.3
ŚWIATOWA NOWOŚĆ: Motul 6100 Synergie Plus 10W-40 jest pierwszym olejem na świecie, który posiada aprobatę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40.
• Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż MB 229.1 w zakresie odporności oleju na starzenie się (dłuższe przebiegi między wymianami oleju), wymaga większej mocy czyszczącej/rozpuszczającej (ACEA B4) i zmniejszenia zużycia paliwa.. • Standard ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących / rozpuszczających i lepszej lepkości oraz odporności na sadzę gwarantującej doskonałe smarowanie najnowszych silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. (Z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami wymagającymi oleju co najmniej Motul Specific 505.01 5W-40).
Klasa lepkości 10W-40 w pełni odpowiada wymaganiom stawianym przez współczesne silniki benzynowe i Diesla. Wzmocniona syntetyczna baza zapewnia bardzo wysoką moc smarowania zmniejszającą tarcie, zmniejsza lotność i zapewnia odporność na wysokie temperatury jakie osiągają współczesne silniki. Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, antykorozyjne, przeciwzużyciowe i antypienne. Zalecenia: Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Można mieszać z innymi olejami syntetycznymi i mineralnymi.
|