MOTUL 6100 Synergie+ 10w40 TECHNOSYNTESE
TECHNOSYNTHESE®Do silników benzynowych i Diesla
Wysokiej jakości olej silnikowy, wykonany w technologii syntetycznej (TECHNOSYNTHESE ®) do nowoczesnych i starszych samochodów, do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez
Zastosowanie
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem. Do każdego rodzaju paliwa: benzyny, oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i ołowiowej, LPG.
Własności
STANDARDY:
ACEA B4/A3/B3, API SL/CF
APROBATY: VW502.00-505.00, MB229.3 PORSCHE do 2002r. BMW Special Oil
ŚWIATOWA NOWOŚĆ: Motul 6100 Synergie Plus 10W-40 jest pierwszym olejem na świecie, który posiada aprobatę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40.
-
Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż MB 229.1 w zakresie odporności oleju na starzenie się (dłuższe przebiegi między wymianami oleju), wymaga większej mocy czyszczącej/rozpuszczającej (ACEA B4) i zmniejszenia zużycia paliwa..
-
Standard ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących/rozpuszczających i lepszej lepkości oraz odporności na sadzę gwarantującej doskonałe smarowanie najnowszych silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. (Z wyjątkiem silników VW z pompo-wtryskiwaczami wymagającymi oleju co najmniej Motul Specific 505.01 5W-40).
Klasa lepkości 10W-40 w pełni odpowiada wymaganiom stawianym przez współczesne silniki benzynowe i Diesla.
Wzmocniona syntetyczna baza zapewnia bardzo wysoką moc smarowania zmniejszającą tarcie, zmniejsza lotność i zapewnia odporność na wysokie temperatury jakie osiągają współczesne silniki.
Zawiera dodatki przeciwutleniaczowe, antykorozyjne, przeciwzużyciowe i antypienne.
Zalecenia
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Można mieszać z innymi olejami syntetycznymi i mineralnymi.