Zakup towaru w naszym sklepie po tej cenie również na hasło „ALLEGRO”
5100 ESTER 4T 10W-40
olej do silników o wysokich osiągach
Półsyntetyczny na bazie estrów
ZASTOSOWANIE:
Motocykle używane w ruchu ulicznym, pojazdy/motocykle terenowe, enduro, trial. Motocykle z silnikami czterosuwowymi, z /bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem; silnik spełniające normy EURO 2 lub EURO 3, wyposażone w katalizator, wtryskiwacz powietrza.
Inne: motocykle bez katalizatora, skutery, ATV.
UŻYCIE:
Standardy: API SL / SJ / SH / SG
Aprobata techniczna: JASO MA nr M033MOT055
Olej półsyntetyczny na bazie estrów zapewnia prawidłową ochronę i przedłużą żywotność przekładni.
Olej tworzy warstwę ochronną odporną na działanie wysokich temperatur.
Niska zawartość fosforu i siarki wpływa na efektywne działanie katalizatora.
Ulepszona praca mokrego sprzęgła potwierdzona normą JASO MA.
ZALECENIA:
Można mieszać z olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Wymiana oleju: Dostosować do własnego zapotrzebowania.
WŁAŚCIWOŚCI:
Stopień lepkości: SAE J 300 10W-40
Gęstość przy 20 ºC ASTM D 1298 0,871
Lepkość przy 100 ºC ASTM D 445 91,8 mm2/s
Lepkość przy 40 ºC ASTM D 445 13,9 mm2/s
Współczynnik lepkości ASTM D2270 154
Temperatura zapłonu ASTM D93 218 ºC
Temperatura krzepnięcia ASTM D97 -33 ºC
Liczba zasadowa TBN ASTM D 2896 8,2 mg KOH/g
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany parametrów technicznych produktu, aby spełniał on najnowsze wymagania techniczne.