- EXPRESOWA WYSYŁKA - 14 DNI NA ZWROT TOWARU - SPRAWDZENIE PRZED ZAPŁATĄ Witam na mojej aukcji.
MOTUL 300V opakowanie 2 litry Dobierz olej, korzystając z poniższych linków |
Zastosowanie: Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach lub sesjach kwalifikacyjnych wymagającymi osiągania maksymalnych mocy i jak najszybszego osiągania wysokich obrotów: sesje kwalifikacyjne, wyścigi dragsterów, wyścigi na torze, NASCAR, wyścigi górskie, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy. Do silników przystosowanych do olejów o niskiej lepkości, w których paliwo w minimalnym stopniu miesza się z olejem. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Własności: STANDARDY: przewyższa istniejące standardy REFERENCJE: NISMO NISSAN, Japan GT – Coloni Motorsport, Formuła 3
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Niska klasa lepkości 5W-30 pozwala na doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty. Zalecenia: Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu. Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
|
100%SYNTHESE ESTER BASED Double Ester Technology zastosowanie Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie. Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
własności STANDARDY: przewyższa istniejące standardy REFERENCJE:NISMO NISSAN, Japan GT" Coloni Motorsport, Formuła 3 Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmuolejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc,zmniejszenie temperatury pracy. 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.Niska klasa lepkości 5W-30 pozwala na doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty.
zalecenia Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu. Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
właściwości
Klasa lepkości | SAE J 300 | 5W-30 | Gęstość w 15oC | ASTM D 1298 | 0.871 | Lepkość w 100oC | ASTM D 445 | 11 mm2/s | Lepkość w 40oC | ASTM D 445 | 65 mm2/s | Wskaźnik lepkości | ASTM D 2270 | 162 | Lepkość HTHS w 150oC | ASTM D 4741 | 3,61 mPa.s | Temperatura płynięcia | ASTM D 97 | -36oC | Temperatura zapłonu | ASTM D 92 | 218oC | TBN | ASTM D 2896 | 11.3 mg KOH/g |
Pojemność 2 litry |