- EXPRESOWA WYSYŁKA
- 14 DNI NA ZWROT TOWARU
- SPRAWDZENIE PRZED ZAPŁATĄ
Witam na mojej aukcji.
Motul 300V Power Racing 5W-30 - 100% synthetic
opakowanie 2 litry
Dobierz olej, korzystając z poniższych linków
|
W 100% syntetyczny, estrowy olej silnikowy, do silników wolnossących i turbodoładowanych samochodów sportowych. Do profesjonalnych zastosowań w sporcie samochodowym i tuningu. Do zastosowań wymagających maksymalnej mocy wyjściowej i szybkich reakcji silnika i łatwego uzyskiwania wysokich obrotów. Doskonały do zastosowań w sesjach kwalifikacyjnych, wyścigach dragsterów, wyścigów torowych, wyścigów górskich.
Do silników benzynowych i Diesla, do każdego rodzaju paliwa, do silników wolnossących i turbodoładowanych.
Przewyższa istniejące standardy.
NISMO NISSAN, JAPAN GT, COLONI MOTORSPORT, FORMULA 3
Technologia Podwójnych Estrów: Maksymalna odporność filmu olejowego, polaryzacja, odporność na bardzo wysokie temperatury.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc wyjściowa, zmniejszenie temperatury pracy.
Maksymalna odporność na ścieranie.
Doskonała czystość silnika.
Niska klasa lepkości pozwala na lepszą płynność oleju w silniku, szybsze osiągnięcie właściwego ciśnienia oleju.
TYLKO 10 sztuk w takiej cenie dodatkowo do każdego zakupu GRATIS w postaci breloczka do kluczy
|
100%SYNTHESE ESTER BASED Double Ester Technology
zastosowanie
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie. Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
własności
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE:NISMO NISSAN, Japan GT" Coloni Motorsport, Formuła 3 Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmuolejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc,zmniejszenie temperatury pracy. 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.Niska klasa lepkości 5W-30 pozwala na doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty.
zalecenia
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu. Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
właściwości
Klasa lepkości
|
SAE J 300
|
5W-30
|
Gęstość w 15oC
|
ASTM D 1298
|
0.871
|
Lepkość w 100oC
|
ASTM D 445
|
11 mm2/s
|
Lepkość w 40oC
|
ASTM D 445
|
65 mm2/s
|
Wskaźnik lepkości
|
ASTM D 2270
|
162
|
Lepkość HTHS w 150oC
|
ASTM D 4741
|
3,61 mPa.s |
Temperatura płynięcia
|
ASTM D 97
|
-36oC
|
Temperatura zapłonu
|
ASTM D 92
|
218oC
|
TBN
|
ASTM D 2896
|
11.3 mg KOH/g
|
Pojemność 2 litry
|