- EXPRESOWA WYSYŁKA - 14 DNI NA ZWROT TOWARU - SPRAWDZENIE PRZED ZAPŁATĄ Witam na mojej aukcji.
Motul 300V Power Racing 5W-30 - 100% synthetic opakowanie 2 litry Dobierz olej, korzystając z poniższych linków |
W 100%
syntetyczny, estrowy olej silnikowy, do silników wolnossących i
turbodoładowanych samochodów sportowych. Do profesjonalnych zastosowań
w sporcie samochodowym i tuningu. Do zastosowań wymagających
maksymalnej mocy wyjściowej i szybkich reakcji silnika i łatwego
uzyskiwania wysokich obrotów. Doskonały do zastosowań w sesjach
kwalifikacyjnych, wyścigach dragsterów, wyścigów torowych, wyścigów
górskich.
Do silników benzynowych i Diesla, do każdego rodzaju paliwa, do silników wolnossących i turbodoładowanych.
Przewyższa istniejące standardy.
NISMO NISSAN, JAPAN GT, COLONI MOTORSPORT, FORMULA 3
Technologia Podwójnych Estrów: Maksymalna odporność filmu olejowego, polaryzacja, odporność na bardzo wysokie temperatury.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc wyjściowa, zmniejszenie temperatury pracy.
Maksymalna odporność na ścieranie.
Doskonała czystość silnika.
Niska klasa lepkości pozwala na lepszą płynność oleju w silniku, szybsze osiągnięcie właściwego ciśnienia oleju. TYLKO 10 sztuk w takiej cenie dodatkowo do każdego zakupu GRATIS w postaci breloczka do kluczy |
100%SYNTHESE ESTER BASED Double Ester Technology zastosowanie Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie. Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
własności STANDARDY: przewyższa istniejące standardy REFERENCJE:NISMO NISSAN, Japan GT" Coloni Motorsport, Formuła 3 Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmuolejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc,zmniejszenie temperatury pracy. 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.Niska klasa lepkości 5W-30 pozwala na doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty.
zalecenia Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu. Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
właściwości
Klasa lepkości | SAE J 300 | 5W-30 | Gęstość w 15oC | ASTM D 1298 | 0.871 | Lepkość w 100oC | ASTM D 445 | 11 mm2/s | Lepkość w 40oC | ASTM D 445 | 65 mm2/s | Wskaźnik lepkości | ASTM D 2270 | 162 | Lepkość HTHS w 150oC | ASTM D 4741 | 3,61 mPa.s | Temperatura płynięcia | ASTM D 97 | -36oC | Temperatura zapłonu | ASTM D 92 | 218oC | TBN | ASTM D 2896 | 11.3 mg KOH/g |
Pojemność 2 litry |