Zastosowanie:
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie. Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
STANDARDY: Przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: SUBARUWORLD RALLY TEAM – World Rally Championship, Graff Racing,Formuła Renault.
Technologia Podwójnych Estrów:
- maksymalna odporność filmu olejowego,
- zrównoważona polaryzacja,
- wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia:
- maksymalna moc,
- zmniejszenie temperatury pracy.
Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Klasa lepkości 5W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty i przez cały czas to samo wysokie ciśnienie oleju przy wysokich obrotach silnika w wysokich temperaturach.
Zalecenia:
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi..