Olej do wysilonych silników 4-suwowych w motocyklach wyścigowych, szosowych, crossowych, enduro...,100% syntetyczny na bazie estrów, specialnie przygotowany dla wyścigowych silników 4-suwowych z zintegrowaną skrzynią biegów. Spełnia normy: API SG, JASO T904.
Full syntetyk do sportu!
MOTUL 300V Factory Line double ester 10W40
olej do motocykli sportowych olej 100% syntetyczny – Technologia podwójnych estrów
Zastosowanie: Motocykle wyścigowe z silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, z /bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem; motocykle wyścigowe, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów: wyścigi torowe, SuperSport, enduro, endurance, górskie, żużlowe, terenowe, M
Inne: motocykle używane w ruchu miejskim, skutery, ATV, mopedy wyposażone w katalizatory.
Własności: Standardy:powyżej wymaganych standardów; wpływ na działanie mokrego sprzęgła sprawdzony testem JASO T904
Referencje:Alstare Word SuperSport, National Moto Endurance, Suzuki Word MX
Technologia podwójnych estrów umożliwia zwiększenie mocy silnika o 3%. Testy tribologiczne wykazały niski współczynnik tarcia badanych polimerów i złożonych estrów. Niski współczynnik tarcia zmniejsza tarcie wewnątrz silnika, a w konsekwencji zwiększa jego moc.
Ochrona silnika: 0% ubytków potwierdzone testem Boscha ASTM D6278 Ochrona skrzyni biegów: odporność zwiększona o 66%, potwierdzone 20- godzinnym testem KRL (CECE L-45-A-99) – test smarów skrzyń biegów, 10 razy dokładniejszy od testu Boscha.
Dodatkowa moc na tylnym kole: ulepszona praca mokrego sprzęgła. Większa moc i dynamika pracy silnika, silnik łatwiej osiąga wyższe obroty.
Zalecenia: Można mieszać z olejami syntetycznymi i mineralnymi. Wymiana oleju: Dostosować do własnego zapotrzebowania.
Na życzenie F-VAT.
Możliwość odbioru osobistego w Kostrzynie Wlkp.
W ofercie również pełna gama produktów Motula i Castrola! - oleje silnikowe, oleje przekładniowe, smary do łańcuchów, oleje do filtrów powietrza, smary itd.
|