- EXPRESOWA WYSYŁKA - 14 DNI NA ZWROT TOWARU - SPRAWDZENIE PRZED ZAPŁATĄ - TYLKO 10 sztuk w takiej cenie - TYLKO dla użytkowników ALLEGRO - GRATIS do każdego zamówienia w postaci breloka do kluczy
MOTUL 300V Competition 15W-50 opakowanie 2 litry Dobierz olej, korzystając z poniższych linków |
Motul Motorsport
Zastosowanie: Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.
Do silników powodujących umiarkowane lub wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Własności: STANDARDY: przewyższa istniejące standardy REFERENCJE: PRODRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport – Formuła 3000, French GT – Ruffier Events, Porsche GT Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Klasa lepkości 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach. Zalecenia: Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu. Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
|
100%SYNTHESE ESTER BASED Double Ester Technology zastosowanie Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie. Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
własności STANDARDY: przewyższa istniejące standardy REFERENCJE:
REFERENCJE: PRO DRIVE " Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport " Formuła 3000, French GT " Ruffier Events, Porsche GT Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Klasa lepkości 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach. Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. 0%straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Klasa lepkości 10W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku,szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty i szybkie osiąganie właściwej temperatury pracy silnika. zalecenia Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu. Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
właściwości
Klasa lepkości | SAE J 300 | 15W-50 | Gęstość w 15oC | ASTM D 1298 | 0.883 | Lepkość w 100oC | ASTM D 445 | 17.8 mm2/s | Lepkość w 40oC | ASTM D 445 | 128.1 mm2/s | Wskaźnik lepkości | ASTM D 2270 | 154 | Lepkość HTHS w 150oC | ASTM D 4741 | 4.19 mPa.s | Temperatura płynięcia | ASTM D 97 | -36oC | Temperatura zapłonu | ASTM D 92 | 215oC | TBN | ASTM D 2896 | 11.7 mg KOH/g |
Pojemność 2 litry
Główna siedziba firmy Motul
znajduje się we Francji, ale ze swoimi 6 przedstawicielstwami i siecią
ponad 80 importerów znana jest ona niemal na całym świecie.
Zdobyte doświadczenie i nieograniczony dostęp do nowoczesnych metod
badawczych, pozwala specjalistom z firmy Motul na opracowywanie
najbardziej zaawansowanych środków smarnych do wszelkich pojazdów
wyposażonych w silniki spalinowe.
więcej informacji: tel: 517-[zasłonięte]-143
|