Zastosowanie:
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.
REFERENCJE: PRODRIVE
- Ferrari 550 Maranello
- 24 Godziny Le Mans
- FIA GT
- Coloni Motorsport " Formuła 3000, French GT "
- Ruffier Events,
- Porsche GT
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Klasa lepkości 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach.
Zalecenia:
Zmiana oleju: Zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.