Zastosowanie:
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie.
Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Własności:
- Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
- Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
- 0%straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
- Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
- Klasa lepkości 10W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty i szybkie osiąganie właściwej temperatury pracy silnika.
STANDARDY: Przewyższa istniejące standardy.
REFERENCJE: SUBARU STI, Japan GT
Zalecenia:
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.