Motul 4T 300V 10W-40 Double Ester Factory Line 1L
300 V 4T Factory Line 15W-50 - olej do motocykli sportowych, olej 100 % syntetyczny – Technologia podwójnych estrów
ZASTOSOWANIE: Motocykle wyścigowe z silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, z /bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem; motocykle wyścigowe, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów: wyścigi torowe, SuperSport, enduro, endurance, górskie, żużlowe, terenowe, MX….
Inne: motocykle używane w ruchu miejskim, skutery, ATV, mopedy wyposażone w katalizatory.
UŻYCIE:
Standardy: powyżej wymaganych standardów, wpływ na działanie mokrego sprzęgła sprawdzona normą JASO T904
Referencje: Deletang Endurance, GMT94 endurance, Rinaldi Yamaha World MX
Technologia podwójnych estrów umożliwia zwiększenie mocy silnika o 3%. Testy tribologiczne wykazały niski współczynnik tarcia badanych polimerów i złożonych estrów. Niski współczynnik tarcia zmniejsza tarcie wewnątrz silnika, a w konsekwencji zwiększa jego moc.
Ochrona silnika: 0% ubytków potwierdzone testem Boscha ASTM D6278
Ochrona skrzyni biegów: odporność zwiększona o 66%, potwierdzone 20- godzinnym testem KRL (CECE L-45-A-99) – test smarów skrzyń biegów, 10 razy dokładniejszy od testu Boscha.
Dodatkowa moc na tylnym kole: Ulepszona praca mokrego sprzęgła. Optymalne osiągi silnika podczas całego wyścigu.
ZALECENIA: Można mieszać z olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Wymiana oleju: Dostosować do własnego zapotrzebowania.
WŁAŚCIWOŚCI:
Kolor: metoda wizualna żółto – zielony
Stopień lepkości: SAE J 300 15W-50
Gęstość przy 20 ºC ASTM D 1298 0,866
Lepkość przy 100 ºC ASTM D 445 115,7 mm2/s
Lepkość przy 40 ºC ASTM D 445 17,01 mm2/s
Współczynnik lepkości ASTM D2270 161
Temperatura zapłonu ASTM D93 252 ºC
Temperatura krzepnięcia ASTM D97 -45 ºC
Liczba zasadowa TBN ASTM D 2896 8,3 mg KOH/g
Dostępny również w opakowaniach 4L.