Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MOTUL 300V 4T 15W-50 Double Ester Factory Line 1L

29-01-2012, 7:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik all4bikers
numer aukcji: 2063840774
Miejscowość Julianów (Piaseczno)
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-02-2012 19:10:21
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


telefon: 535-[zasłonięte]-426, 535-[zasłonięte]-426, 22[zasłonięte]750-34
e-mail: [zasłonięte]@all4bikers.pl




Szybka wysyłka kurierem DPD, pocztą lub odbiór osobisty




* Przelew bankowy
Multibank: 90 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 095804

* Pobranie


MOTOCYKLE
KASKI
KUFRY I TORBY
UBRANIA
AKUMULATORY
GMOLE
SZYBY
CZĘŚCI I AKCESORIA
OLEJE SMARY CHEMIA
OPONY


Motul 4T 300V 10W-40 Double Ester Factory Line 1L

300 V 4T Factory Line 15W-50 - olej do motocykli sportowych, olej 100 % syntetyczny – Technologia podwójnych estrów


ZASTOSOWANIE: Motocykle wyścigowe z silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, z /bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem; motocykle wyścigowe, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów: wyścigi torowe, SuperSport, enduro, endurance, górskie, żużlowe, terenowe, MX….


Inne: motocykle używane w ruchu miejskim, skutery, ATV, mopedy wyposażone w katalizatory.


UŻYCIE:

Standardy: powyżej wymaganych standardów, wpływ na działanie mokrego sprzęgła sprawdzona normą JASO T904

Referencje: Deletang Endurance, GMT94 endurance, Rinaldi Yamaha World MX

Technologia podwójnych estrów umożliwia zwiększenie mocy silnika o 3%. Testy tribologiczne wykazały niski współczynnik tarcia badanych polimerów i złożonych estrów. Niski współczynnik tarcia zmniejsza tarcie wewnątrz silnika, a w konsekwencji zwiększa jego moc.

Ochrona silnika: 0% ubytków potwierdzone testem Boscha ASTM D6278

Ochrona skrzyni biegów: odporność zwiększona o 66%, potwierdzone 20- godzinnym testem KRL (CECE L-45-A-99) – test smarów skrzyń biegów, 10 razy dokładniejszy od testu Boscha.

Dodatkowa moc na tylnym kole: Ulepszona praca mokrego sprzęgła. Optymalne osiągi silnika podczas całego wyścigu.


ZALECENIA: Można mieszać z olejami syntetycznymi i mineralnymi.

Wymiana oleju: Dostosować do własnego zapotrzebowania.


WŁAŚCIWOŚCI:

Kolor: metoda wizualna żółto – zielony
Stopień lepkości: SAE J 300 15W-50
Gęstość przy 20 ºC ASTM D 1298 0,866
Lepkość przy 100 ºC ASTM D 445 115,7 mm2/s
Lepkość przy 40 ºC ASTM D 445 17,01 mm2/s
Współczynnik lepkości ASTM D2270 161
Temperatura zapłonu ASTM D93 252 ºC
Temperatura krzepnięcia ASTM D97 -45 ºC
Liczba zasadowa TBN ASTM D 2896 8,3 mg KOH/g

Dostępny również w opakowaniach 4L.


Czas realizacji: produkt dostępny od ręki
Wystawiamy faktury VAT.

Produkt jest NOWY, objęty gwarancją producenta.