MOTUL 300 V 4T Factory Line 15W-50
olej do motocykli sportowych
olej 100 % syntetyczny – Technologia podwójnych estrów
ZASTOSOWANIE:
Motocykle wyścigowe z silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, z /bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem; motocykle wyścigowe, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów: wyścigi torowe, SuperSport, enduro, endurance, górskie, żużlowe, terenowe, MX….
Inne: motocykle używane w ruchu miejskim, skutery, ATV, mopedy wyposażone w katalizatory.
UŻYCIE:
Standardy: powyżej wymaganych standardów
wpływ na działanie mokrego sprzęgła sprawdzona normą JASO T904
Referencje: Deletang Endurance, GMT94 endurance, Rinaldi Yamaha World MX
Technologia podwójnych estrów umożliwia zwiększenie mocy silnika o 3%. Testy tribologiczne wykazały niski współczynnik tarcia badanych polimerów i złożonych estrów. Niski współczynnik tarcia zmniejsza tarcie wewnątrz silnika, a w konsekwencji zwiększa jego moc.
Ochrona silnika: 0% ubytków potwierdzone testem Boscha ASTM D6278
Ochrona skrzyni biegów: odporność zwiększona o 66%, potwierdzone 20- godzinnym testem KRL (CECE L-45-A-99) – test smarów skrzyń biegów, 10 razy dokładniejszy od testu Boscha.
Dodatkowa moc na tylnym kole: Ulepszona praca mokrego sprzęgła.
Optymalne osiągi silnika podczas całego wyścigu.
ZALECENIA:
Można mieszać z olejami syntetycznymi i mineralnymi.
WŁAŚCIWOŚCI:
Kolor: metoda wizualna żółto – zielony
Stopień lepkości: SAE J 300 15W-50
Gęstość przy 20 ºC ASTM D 1298 0,866
Lepkość przy 100 ºC ASTM D 445 115,7 mm2/s
Lepkość przy 40 ºC ASTM D 445 17,01 mm2/s
TELEFON[zasłonięte]796-78-51
ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIE