Jest to 2-suwowa pięćdziesiątka chłodzona cieczą, spełniająca normy Euro II. Stylizacja tego pojazdu wskazuje na odlotową wyobraźnię konstruktora. Przedni reflektor jak i kierunkowskazy wzbogacone o diody na pewno nie pozwolą przejść obok tego skutera obojętnie.
Model ten charakteryzuje się między innymi sportową stylistyką, niezawodnością i dobrym zawieszeniem. Skuter jest bardzo wygodny, na długiej kanapie spokojnie i wygodnie usiądą dwie osoby. Skuter mimo swojej dynamiki cechuje się małym zużyciem paliwa nawet przy ostrej jeździe. MAGNET RS wyposażony jest w bardzo twarde zawieszenie dające maksimum stabilności. Typowo sportowe zawieszenie z tyłu hydrauliczny amor a z przodu teleskopowy widelec.
Wersja zablokowana nie bardzo pozwala nam na ściganie się z innymi, ponieważ prędkość maksymalna w przypadku blokady wynosi 45 km/h. Po ściągnięciu blokady skuter równo i płynnie rozpędza się do 80. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu na pewno sprawdzą się nawet podczas gwałtownego hamowania. W skuterze uwagę przykuwają lekko wyglądające pięcioszprychowe 13 calowe aluminiowe felgi i niecodzienna stylistyka. Szerokie koła pozwalają wygodnie i bezpiecznie przemieszczać się po naszych ulicach. Oczywiście tam gdzie się da można testować jego sportowe przeznaczenie.
Skuter MAGNET RS można z dużym powodzeniem tuningować, ponieważ jest jednym z nielicznych jednośladów, do którego można dopasować części od silnika minarelli. Zaczynając od stopek bocznych, kufra, poprzez kolorowe poszycia siedzenia, kolorowe kierunki, obudowy w ciekawych kolorach (tuning optyczny), kończąc na tuningu mechanicznym tzn. tłumiki, kompletne kity tuningowe itp. Po takich zabiegach (tuning mechaniczny) nasz jednoślad staje się 10-konnym potworem, rozpędzającym się nawet do 100 km/h. Każdy detal tego pojazdu przypomina o jego sportowej naturze.
|