Witam serdecznie ! dziś na aukcji (z wielkim bólem serca) wystawiam swoją kolekcję polskiej motoryzacji . Mowa o motorowerach marki Komar. Zamysł był taki aby zgromadzić wszystkie modele, odrestaurować itd. Niestety z powodów osobistych zmuszony jestem pozbyć się kawałka historii polskiej motoryzacji. Dlaczego Komarki ? Dlatego iż od tego motoroweru zaczynałem przygodę z jednośladami. Poniższe zdjęcia oraz opis ukazują 2 –letni okres kompletowania historii marki Komar. Komar Niebiesko – Czerwony; Typ 2361, rok produkcji 1974. Motorower w miarę kompletny, silnik się obraca, biegi działają (nie odpalany, brak dokumentów)Komar Bordowy ; Typ 2330, rok produkcji 1970. Model na pedały z amortyzowanym tyłem, nie znam stanu silnika (nie zdążyłem zajrzeć); motorower w miarę kompletny, białe manetki, linki z epoki, oryginalne malowanie itd.. braki widoczne na zdjęciach (brak dokumentów)Komar Bordowy ; Typ 2320, rok produkcji 1968. Motorower na pedały ze sztywnym tyłem, kremowe manetki, osłony gaźnika, oryginalne siedzenie oraz torebka narzędziowa, silnik się obraca, biegi działają (nie odpalany, brak dokumentów)Komar Niebiesko – Szary; Typ MR 232, rok produkcji 1965. Motorower na gazniku G12 (połączenie rurkowe), na oryginalnych oponach z epoki DEGUM, oryginalna dobrze zachowana torebka narzędziowa, osłony gaźnika, instalacja elektryczna w kremowej otulinie, podobnie jak linki biegów, gazu, przedniego hamulca, silnik odpala !!! po wlaniu paliwa bezpośrednio do cylindra (kwestia przeczyszczenia gaznika); motorower z tego co wiem w latach 80-tych przeszedł gruntowny remont silnika na oryginalnych częściach z epoki poczym trafił do garażu na ponad 20 lat (brak dokumentów)Komar Pomarańczowy; Typ 2320, rok produkcji 1969. Model na pedały ze sztywnym tyłem, na zdjęciach widać czarne manetki – mam oryginalne kremowe które dokładam do motorowera; komar odpala jednak wymaga regulacji, elektryka sprawna, braki widoczne na zdjęciach; podobnie jak model wyżej opisany Komar jest po gruntownym remoncie silnika na częściach z epoki, motorower posiada dokumenty (jeszcze w poprzednim roku był zarejestrowany) jest umowa kupna sprzedaży tablica rejestracyjna, oryginalna książeczka techniczna, łyżki z epoki itd. .. Dodatkowo dorzucam ramę do komara z przednim teleskopowym zawieszeniem, koła dodatkowy silnik na pedały, licznik oryginalne linki z epoki dwa wiaderka przeróżnych części (magneta aparaty zapłonowe kraniki gaznik i wiele innych).Dodatkowo biorąc udział w licytacji dokładam UWAGA !!! kompletny silnik do Junaka M10 z 1961 roku (silnik przeleżał u dziadka ponad 40 lat ) wszystko się kręci biegi wchodzą itd.. dorzucam jeszcze worek różnych części do junaka obudowy iskrownika wirniki cylinder i inne drobne; + silnik do motocykla WFM M06 z nie wielkimi brakami (kręci, biegi działają)Nie interesuje mnie zamiana na cokolwiek .. w grę wchodzi tylko i wyłącznie gotówka, nie odpowiadam na sms-y, masz pytania ? dzwoń – 511-[zasłonięte]-172; zastrzegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem z powodu ogłaszania się w innych mediach. Odbiór osobisty ! Pozdrawiam serdecznie ! Ps mogłem coś pominąć w opisach za co z góry przepraszam – więcej zdjęć mogę przesłać na maila.