Jego starszy brat to typ klasyczny. On sam, poza rodzinną elegancją, posiada jeszcze drapieżny pazur. Teraz nowy udoskonalony – bo diabeł tkwi w szczegółach. Trzy szprychowe koła, czerwono-srebrny, połyskujący lakier i aluminiowe obręcze to połączenie europejskich trendów ze sportowym zacięciem. Niezawodna moc silnika i lekkość w prowadzeniu. Manualna skrzynia biegów i charakterystyczna budowa przybliża użytkownikowi świat dojrzałych motorów. Uczy prawidłowych nawyków w ich późniejszym prowadzeniu i pozwala poczuć to jedyne w swoim rodzaju doznanie. Dosiadający Ogarów wpisują się w klan rasowych znawców kunsztu i kultury motocyklowej.
Rocznik: 2011
Wymiary
1880 x 700 x 1030 [mm]
Rozstaw osi: 1220 [mm]
Silinik: 1cylinder 4 suw., chłodzony powietrzem
Pojemność: 49,5 [ccm]
Prędkość maksymalna: 45 [km/h]
Przeniesienie napędu: łańcuch
Moc maksymalna (KM): 3,4 KM
Rozruch: elektryczny/nożny
Hamulec przód / tył: tarcza/tarcza
Felgi: aluminiowe
Opona przód/tył: 70/90-17 / 80/90-17
Liczba miejsc: 2
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 90 [kg]
Pojemność zbiornika paliwa: 4 l
Wydech: sportowy