REGULAMIN:
Przede wszystkim, jeśli nie odpowiadają Ci nasze warunki - nie licytuj. Zastanów się dobrze, zanim zalicytujesz, bowiem nie odwołujemy złożonych ofert, według regulaminu Allegro, każdy użytkownik Allegro jest odpowiedzialny za swoje konto i w jego interesie jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz uniemożliwienia korzystania z niego osobom trzecim. W przeciwnym wypadku będzie ponosił z tego tytułu konsekwencje.
Sprzedajemy towar nowy i używany. Do wszystkich przedmiotów dołączamy fakturę Vat-Marża . Preferujemy wpłatę na konto za wylicytowane towary. Przy wpłatach na poczcie proszę się liczyć z tym, że transfer pieniędzy może trwać nawet do tygodnia. Na pieniądze czekamy do tygodnia po zakończeniu aukcji, w razie braku zapłaty, rozpoczynamy procedury zwrotu prowizji, zgłaszamy to na Allegro i wystawiamy negatywny komentarz.
W tytule przelewu prosimy podać swój nick, imię i nazwisko i nr. aukcji. Przyspieszy to wysyłkę i pomoże w weryfikacji. Ceny za wysyłkę, podane na aukcjach, zawsze dotyczą 1 szt. towaru. W przypadku zakupu 2 sztuk, koszty wysyłki należy liczyc następująco: do kosztów pierwszej paczki doliczyć 10 zł. Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania wpłaty. Gdy jesteśmy stroną sprzedającą, komentarze wystawiamy jako drudzy, gdyż mamy wówczas sygnał, że towar doszedł, a klient jest zadowolony. Gdy jesteśmy stroną kupującą, komentarz wystawiamy po otrzymaniu towaru.
UWAGA!
Zanim zdecydujesz się wystawić negatywa, skontaktuj się z nami, gdyż zawsze jest wyjście z sytuacji polubowne a może coś się stało o czym nie wiemy. Jesteśmy gotowi Ci pomóc.
Reklamacje i zwrot towaru
PODSTAWĄ JAKICHKOLWIEK REKLAMACJI JEST DOŁĄCZENIE DOWODU ZAKUPU (PARAGONU LUB FAKTURY) oraz odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu.
1. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą i nie nosić śladów użytkowania. Konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem lub Fakturą Vat-Marża) - osobiście do firmy lub - wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji,fakturą lub paragonem. Towar reklamowany kupujący odsyła na własny koszt.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu towaru, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy Loombard nie będą odbierane.
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM KTÓRY JEST UMIESZCZONY W ZAKŁADCE „STRONA O NAS”
PŁATNOŚCI:
Bank Zachodni WBK S.A 22 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3980001 [zasłonięte] 219101
WYSYŁKA: Wysyłke realizyjemy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej:
|
WITAMY !
MAMY DO SPRZEDANIA
TELEFON
MOTOROLA W185
STAN WIZUALNY OCENIAM NA DOBRY
WIDOCZNE MINIMALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA
GORĄCO POLECAMY !
W ZESTAWIE:
-TELEFON
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ OSOBIŚCIE DO OBEJRZENIA DANEGO PRZEDMIOTU
7 DNI W TYGODNIU W GODZINACH OD 8:00-00:00
76-200 SŁUPSK
UL. TUWIMA 4
kontakt telefoniczny: (59)[zasłonięte]722-20
Wysyłki realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Nasze przesyłki są zawsze ubezpieczone do pełnej wartości przedmiotu
|