OPIS PRZEDMIOTU
Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym
Tytuł książki: | Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym |
Wydawca: | Motomarketing.pl |
Seria: | Motomarketing |
Wydanie: | (1) pierwsze 2007 |
Autor: | Maciej Matczak |
Strony: | 80 |
Rysunki: | b.d. |
Oprawa: | Miękka |
Format: | B5 |
Język: | Polski |
Opis:
Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie przedstawiające narzędzie pozwalające na proste i tanie pozyskiwanie zleceń w warsztacie samochodowym. Skuteczność tego narzędzia można sprawdzić w stu procentach (w przeciwieństwie np. do reklamy) i jest ono prawie darmowe, ponieważ Wymaga niewiele – tylko właściwej organizacji pracy przy jego stosowaniu.
Książka ukazujące krok po kroku proces obsługi Klienta, właściwy pod względem jakościowym i handlowym, począwszy od rozmowy przez telefon, przez przyjęcie, naprawę i wydanie pojazdu, aż do kontaktu z Klientem po naprawie. Autor podpowiada co należy zrobić, a czego unikać w kontaktach z Klientem. Tematyka obsługi klienta oraz informacje o najlepszym narzędziu marketingowym pojawiły się w tej samej publikacji, gdyż narzędzie to jest najskuteczniejsze wtedy, gdy cały proces obsługi Klienta przebiega właściwie.
Postępowanie według opisanych zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego Klienta w sposób całkowicie uczciwy i korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu. Usłysz, jak klient dziękuje Ci za to, że troszczysz się o jego samochód. Niech będzie Ci wdzięczny i zadowolony zapłaci za usługę. Do tego potrzebne jest tylko... najlepsze narzędzie marketingowe.
Korzyści ze stosowania książki to przede wszystkim tańsze i prostsze zdobywanie zleceń, usatysfakcjonowanie i przywiązanie Klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty, poprawienie procesu obsługi a przez to możliwość zwiększenia obrotów i zysków.
Pozycja przeznaczona jest dla właścicieli zarządzających serwisami samochodowymi (autoryzowanymi, sieciowymi oraz mniejszymi warsztatami niezależnymi), dla menadżerów oraz szefów serwisów, a nawet salonów samochodowych. Publikacja ta interesująca może być również dla pracowników warsztatów zajmujący się obsługą Klienta, mechaników biorących udział w procesie naprawy i kontakcie z Klientem, pracowników marketingu firm mających w swojej ofercie usługi warsztatowe oraz pracowników hurtowni motoryzacyjnych, a także pracowników central marek samochodowych, sieci serwisowych, firm produkujących i dystrybujących części zamienne, opony, płyny i akcesoria. Książka cenna jest także dla osób studiujących dziedziny związane z zarządzaniem i marketingiem usług motoryzacyjnych oraz z innych powodów interesujących się marketingiem serwisu.
Spis treści:
WSTĘP /7
1. WPROWADZENIE DO OBSŁUGI KLIENTA /9
Dlaczego usługa jest inna? /9
Rola pracowników i sprzedaży osobistej /12
- Od kogo i od czego zależy sukces handlowy serwisu? /12
- Rola sprzedaży osobistej /13
Postrzeganie jakości przez klienta /14
- Postrzeganie jakości w szybkim serwisie /15
2. UMÓWIENIE WIZYTY I PRZYGOTOWANIE DO PRZYJĘCIA KLIENTA /21
Umówienie wizyty /21
- Rozmowa przez telefon /21
- Czynności do podjęcia przy umawianiu klienta na wizytę /25
Planowanie prac /26
3. PRZYJĘCIE KLIENTA /31
Główne czynności przy przyjęciu klienta /31
Dodatkowe wskazówki /35
- Działania związane z czasem oczekiwania /35
- Istotne dowody materialne przy przyjęciu klienta /38
- Działania cenowe przy przyjęciu klienta /38
- Działania merchandisingowe w trakcie pobytu klienta /39
4. NAPRAWA /41
Główne czynności podczas naprawy /41
Dodatkowe wskazówki /44
- Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie naprawy /44
- Istotne dowody materialne w trakcie naprawy /46
- Działania cenowe w trakcie naprawy /46
5. WYDANIE SAMOCHODU /47
Główne czynności przy wydaniu samochodu /47
Dodatkowe wskazówki /50
- Istotne dowody materialne podczas wydania samochodu /50
- Działania cenowe /50
6. NAJLEPSZE NARZĘDZIE MARKETINGOWE /51
- Idea marketingu w warsztacie /51
- Narzędzie – konstrukcja /53
- Opis użycia /58
7. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE /65
Kontakty ze strony serwisu /65
- Telefon po naprawie /65
Obsługa reklamacji /66
- Załatwianie reklamacji /66
- Wyrażanie opinii przez klientów /69
Ankieta jakościowa /71
Inne rodzaje badań /76
MOTOMARKETING.PL /77
kod00