Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Motomarketing Obsługa Klienta w warsztacie

20-01-2012, 16:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 76 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 2048925684
Miejscowość Pionki
Wyświetleń: 8   
Koniec: 24-01-2012 14:30:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OPIS PRZEDMIOTU

Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym

Motomarketing Obsługa Klienta w warsztacie
Tytuł książki:Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym
Wydawca:Motomarketing.pl
Seria:Motomarketing
Wydanie:(1) pierwsze 2007
Autor:Maciej Matczak
Strony:80
Rysunki:b.d.
Oprawa:Miękka
Format:B5
Język:Polski

Opis:
Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie przedstawiające narzędzie pozwalające na proste i tanie pozyskiwanie zleceń w warsztacie samochodowym. Skuteczność tego narzędzia można sprawdzić w stu procentach (w przeciwieństwie np. do reklamy) i jest ono prawie darmowe, ponieważ Wymaga niewiele – tylko właściwej organizacji pracy przy jego stosowaniu.

Książka ukazujące krok po kroku proces obsługi Klienta, właściwy pod względem jakościowym i handlowym, począwszy od rozmowy przez telefon, przez przyjęcie, naprawę i wydanie pojazdu, aż do kontaktu z Klientem po naprawie. Autor podpowiada co należy zrobić, a czego unikać w kontaktach z Klientem. Tematyka obsługi klienta oraz informacje o najlepszym narzędziu marketingowym pojawiły się w tej samej publikacji, gdyż narzędzie to jest najskuteczniejsze wtedy, gdy cały proces obsługi Klienta przebiega właściwie.

Postępowanie według opisanych zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego Klienta w sposób całkowicie uczciwy i korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu. Usłysz, jak klient dziękuje Ci za to, że troszczysz się o jego samochód. Niech będzie Ci wdzięczny i zadowolony zapłaci za usługę. Do tego potrzebne jest tylko... najlepsze narzędzie marketingowe.

Korzyści ze stosowania książki to przede wszystkim tańsze i prostsze zdobywanie zleceń, usatysfakcjonowanie i przywiązanie Klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty, poprawienie procesu obsługi a przez to możliwość zwiększenia obrotów i zysków.

Pozycja przeznaczona jest dla właścicieli zarządzających serwisami samochodowymi (autoryzowanymi, sieciowymi oraz mniejszymi warsztatami niezależnymi), dla menadżerów oraz szefów serwisów, a nawet salonów samochodowych. Publikacja ta interesująca może być również dla pracowników warsztatów zajmujący się obsługą Klienta, mechaników biorących udział w procesie naprawy i kontakcie z Klientem, pracowników marketingu firm mających w swojej ofercie usługi warsztatowe oraz pracowników hurtowni motoryzacyjnych, a także pracowników central marek samochodowych, sieci serwisowych, firm produkujących i dystrybujących części zamienne, opony, płyny i akcesoria. Książka cenna jest także dla osób studiujących dziedziny związane z zarządzaniem i marketingiem usług motoryzacyjnych oraz z innych powodów interesujących się marketingiem serwisu.

Spis treści:
WSTĘP /7

1. WPROWADZENIE DO OBSŁUGI KLIENTA /9
Dlaczego usługa jest inna? /9
Rola pracowników i sprzedaży osobistej /12
- Od kogo i od czego zależy sukces handlowy serwisu? /12
- Rola sprzedaży osobistej /13
Postrzeganie jakości przez klienta /14
- Postrzeganie jakości w szybkim serwisie /15

2. UMÓWIENIE WIZYTY I PRZYGOTOWANIE DO PRZYJĘCIA KLIENTA /21
Umówienie wizyty /21
- Rozmowa przez telefon /21
- Czynności do podjęcia przy umawianiu klienta na wizytę /25
Planowanie prac /26

3. PRZYJĘCIE KLIENTA /31
Główne czynności przy przyjęciu klienta /31
Dodatkowe wskazówki /35
- Działania związane z czasem oczekiwania /35
- Istotne dowody materialne przy przyjęciu klienta /38
- Działania cenowe przy przyjęciu klienta /38
- Działania merchandisingowe w trakcie pobytu klienta /39

4. NAPRAWA /41
Główne czynności podczas naprawy /41
Dodatkowe wskazówki /44
- Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie naprawy /44
- Istotne dowody materialne w trakcie naprawy /46
- Działania cenowe w trakcie naprawy /46

5. WYDANIE SAMOCHODU /47
Główne czynności przy wydaniu samochodu /47
Dodatkowe wskazówki /50
- Istotne dowody materialne podczas wydania samochodu /50
- Działania cenowe /50

6. NAJLEPSZE NARZĘDZIE MARKETINGOWE /51
- Idea marketingu w warsztacie /51
- Narzędzie – konstrukcja /53
- Opis użycia /58

7. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE /65
Kontakty ze strony serwisu /65
- Telefon po naprawie /65
Obsługa reklamacji /66
- Załatwianie reklamacji /66
- Wyrażanie opinii przez klientów /69
Ankieta jakościowa /71
Inne rodzaje badań /76

MOTOMARKETING.PL /77

kod00

NA SKRÓTY

...czyli jak szybko i sprawnie sfinalizować transakcję... Tuż po zalicytowaniu w aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
  1. wybór sposobu płatności (przedpłata albo przesyłka pobraniowa);
  2. dane adresowe (na które mamy wysłać przesyłkę);
  3. wybór dokumentu sprzedaży (paragon albo faktura VAT);

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy przesyłki.

KOSZTY WYSYŁKI

11,00 PLN - Przedpłata na konto
15,00 PLN - Przesyłka pobraniowa Priorytet Poczta Polska

DANE FIRMY

Konrad Płachta - MOTOHELP
ul. Bohaterów Studzianek 13/5
26-670 Pionki

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672
MOTOHELP Księgarnia motoryzacyjna e-mail BOK: [zasłonięte]@motohelp.pl

NUMER KONTA

mBank - BRE Bank S.A.
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462 mBank

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...
zaloguj się do Allegro i wyślij email
książki AUDI książki CITROEN książki BMW książki DAEWOO książki FORD książki FIAT książki FSO książki HONDA książki MAZDA książki MERCEDES książki OPEL książki NISSAN książki PEUGEOT książki RENAULT książki VW książki SKODA książki TOYOTA książki SEAT

POLECAMY KSIĄŻKI Z NAJPOPULARNIEJSZYCH SERII WYDAWNICZYCH:

Budowa i eksploatacja pojazdów samochodowych Informatory techniczne Bosch Obsługa i naprawa Poradnik serwisowy Sam naprawiam samochód Samochody marzeń
Oświadczenie Design by szumar. Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.