Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Motomarketing Obsługa Klienta w warsztacie

20-01-2012, 16:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 76 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 2048925684
Miejscowość Pionki
Wyświetleń: 8   
Koniec: 24-01-2012, 14:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • OPIS PRZEDMIOTU
  • NA SKRÓTY
  • KOSZTY WYSYŁKI
  • DANE FIRMY
  • NUMER KONTA
  • KONTAKT
  • | O MNIE |

OPIS PRZEDMIOTU

Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym

Tytuł książki: Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym
Wydawca: Motomarketing.pl
Seria: Motomarketing
Wydanie: (1) pierwsze 2007
Autor: Maciej Matczak
Strony: 80
Rysunki: b.d.
Oprawa: Miękka
Format: B5
Język: Polski

Opis:
Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa Klienta w warsztacie samochodowym to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie przedstawiające narzędzie pozwalające na proste i tanie pozyskiwanie zleceń w warsztacie samochodowym. Skuteczność tego narzędzia można sprawdzić w stu procentach (w przeciwieństwie np. do reklamy) i jest ono prawie darmowe, ponieważ Wymaga niewiele – tylko właściwej organizacji pracy przy jego stosowaniu.

Książka ukazujące krok po kroku proces obsługi Klienta, właściwy pod względem jakościowym i handlowym, począwszy od rozmowy przez telefon, przez przyjęcie, naprawę i wydanie pojazdu, aż do kontaktu z Klientem po naprawie. Autor podpowiada co należy zrobić, a czego unikać w kontaktach z Klientem. Tematyka obsługi klienta oraz informacje o najlepszym narzędziu marketingowym pojawiły się w tej samej publikacji, gdyż narzędzie to jest najskuteczniejsze wtedy, gdy cały proces obsługi Klienta przebiega właściwie.

Postępowanie według opisanych zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego Klienta w sposób całkowicie uczciwy i korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu. Usłysz, jak klient dziękuje Ci za to, że troszczysz się o jego samochód. Niech będzie Ci wdzięczny i zadowolony zapłaci za usługę. Do tego potrzebne jest tylko... najlepsze narzędzie marketingowe.

Korzyści ze stosowania książki to przede wszystkim tańsze i prostsze zdobywanie zleceń, usatysfakcjonowanie i przywiązanie Klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty, poprawienie procesu obsługi a przez to możliwość zwiększenia obrotów i zysków.

Pozycja przeznaczona jest dla właścicieli zarządzających serwisami samochodowymi (autoryzowanymi, sieciowymi oraz mniejszymi warsztatami niezależnymi), dla menadżerów oraz szefów serwisów, a nawet salonów samochodowych. Publikacja ta interesująca może być również dla pracowników warsztatów zajmujący się obsługą Klienta, mechaników biorących udział w procesie naprawy i kontakcie z Klientem, pracowników marketingu firm mających w swojej ofercie usługi warsztatowe oraz pracowników hurtowni motoryzacyjnych, a także pracowników central marek samochodowych, sieci serwisowych, firm produkujących i dystrybujących części zamienne, opony, płyny i akcesoria. Książka cenna jest także dla osób studiujących dziedziny związane z zarządzaniem i marketingiem usług motoryzacyjnych oraz z innych powodów interesujących się marketingiem serwisu.

Spis treści:
WSTĘP /7

1. WPROWADZENIE DO OBSŁUGI KLIENTA /9
Dlaczego usługa jest inna? /9
Rola pracowników i sprzedaży osobistej /12
- Od kogo i od czego zależy sukces handlowy serwisu? /12
- Rola sprzedaży osobistej /13
Postrzeganie jakości przez klienta /14
- Postrzeganie jakości w szybkim serwisie /15

2. UMÓWIENIE WIZYTY I PRZYGOTOWANIE DO PRZYJĘCIA KLIENTA /21
Umówienie wizyty /21
- Rozmowa przez telefon /21
- Czynności do podjęcia przy umawianiu klienta na wizytę /25
Planowanie prac /26

3. PRZYJĘCIE KLIENTA /31
Główne czynności przy przyjęciu klienta /31
Dodatkowe wskazówki /35
- Działania związane z czasem oczekiwania /35
- Istotne dowody materialne przy przyjęciu klienta /38
- Działania cenowe przy przyjęciu klienta /38
- Działania merchandisingowe w trakcie pobytu klienta /39

4. NAPRAWA /41
Główne czynności podczas naprawy /41
Dodatkowe wskazówki /44
- Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie naprawy /44
- Istotne dowody materialne w trakcie naprawy /46
- Działania cenowe w trakcie naprawy /46

5. WYDANIE SAMOCHODU /47
Główne czynności przy wydaniu samochodu /47
Dodatkowe wskazówki /50
- Istotne dowody materialne podczas wydania samochodu /50
- Działania cenowe /50

6. NAJLEPSZE NARZĘDZIE MARKETINGOWE /51
- Idea marketingu w warsztacie /51
- Narzędzie – konstrukcja /53
- Opis użycia /58

7. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE /65
Kontakty ze strony serwisu /65
- Telefon po naprawie /65
Obsługa reklamacji /66
- Załatwianie reklamacji /66
- Wyrażanie opinii przez klientów /69
Ankieta jakościowa /71
Inne rodzaje badań /76

MOTOMARKETING.PL /77

kod00

NA SKRÓTY

...czyli jak szybko i sprawnie sfinalizować transakcję... Tuż po zalicytowaniu w aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
  1. wybór sposobu płatności (przedpłata albo przesyłka pobraniowa);
  2. dane adresowe (na które mamy wysłać przesyłkę);
  3. wybór dokumentu sprzedaży (paragon albo faktura VAT);

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy przesyłki.

KOSZTY WYSYŁKI

11,00 PLN - Przedpłata na konto
15,00 PLN - Przesyłka pobraniowa

DANE FIRMY

Konrad Płachta - MOTOHELP
ul. Bohaterów Studzianek 13/5
26-670 Pionki

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672
e-mail BOK: [zasłonięte]@motohelp.pl

NUMER KONTA

mBank - BRE Bank S.A.
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

POLECAMY KSIĄŻKI Z NAJPOPULARNIEJSZYCH SERII WYDAWNICZYCH:

Design by szumar. Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.