GAMEeSHOP wita serdecznie na swojej aukcji miłośników gier na konsole!
Jesteśmy legalnie działającą firmą. Do każdego zakupu dostają Państwo paragon.
Szosowe wyścigi motocyklowe to temat niezbyt często goszczący na konsolach, szczególnie w porównaniu z „samochodówkami” czy zmaganiami Formuły 1. Na szczęście jest na rynku kilka dobrych tytułów, zaspokajających apetyty fanów dwukołowego szaleństwa, wśród nich prym wiedzie seria MotoGP. Kolejna, trzecia już odsłona cyklu poza uaktualnionymi składami teamów z sezonu 2002 wprowadza szereg zmian, nowinek i ulepszeń w stosunku do swoich poprzedników.
Gra posiada kilka trybów zabawy. Arcade i Time Trial pozwalają wybrać dowolny motocykl, tor i oddać się niezobowiązującej, przyjemnej rozrywce. W Challenge Mode przed graczem stoi 20 fikcyjnych, fantazyjnie zakręconych tras, podczas poznawania których trzeba zaliczyć 100 różnych zadań (np. jazda slalomem, zmagania jeden na jednego itd.). Zaliczanie kolejnych etapów odblokowuje bonusy: nowe motocykle, ukrytych kierowców, filmiki, plakaty. Ciekawym trybem jest Legends, czyli konkurowanie z najsłynniejszymi kierowcami w historii cyklu GP. Gracz cofa się do czasów, w których o takim Biaggim czy Rossim nikt jeszcze nie słyszał, co i tak nie oznacza, że jest łatwo wygrać.
Esencją MotoGP jest oczywiście tryb Season Mode, w którym gracz zostaje członkiem jednego z 12 zespołów (Repsol Honda, Telefonica Movistar Suzuki, Yamacha Tech 3 itd.), zasiada za kierownicą dwukołowego bolidu (klasy 500cc lub 900cc) i bierze udział w całosezonowych zmaganiach na 15 torach świata. Tym razem autorzy umiejscowili areny nie tylko w Europie, ale także w egzotycznych zakątkach Azji i Australii. Do wyboru jest 41 motocykli (12 dostępnych od początku) znanych firm jak: Kawasaki, Honda, Yamaha, Suzuki czy Aprilla. Każda maszyna charakteryzuje się unikalnymi cechami: przyspieszeniem, prędkością maksymalną, sterownością, parametrami hamowania. Warto wspomnieć, że zespoły, tory oraz motocykle są licencjonowane i autorzy nie musieli stosować sztuczek z wymyślaniem nazw czy projektowaniem fikcyjnych bolidów i tras.