Witam.Mam do sprzedania motocykl K-750 po kapitalce z wózkiem bocznym do remontu.
Z rzeczy wartych zaznaczenia:- instalacja 12 V- stacyjka z Ursusa- prądnica z Fiata 126p- elektroniczny zapłon Promoto - Dzik 60 (oryginalny dorzucam)- elektroniczny regulator napięcia Ernap 2e- cewka dwubiegunowa Zelmot (jakimś cudem znalazłem nową nieużywaną)- skrzynia biegów od Dniepra ze wstecznym- długa rama- dyfer 8-gaźniki K-68 chińskie- kranik paliwa od CeZety (z "kaśkowego" cały czas lało, teraz spokój) Sprzedaję motocykl z przebiegiem 8809 km. Problemy z nim miałem jedynie przez mniej więcej pierwsze 1500 km. Po wymianie gaźników, stacyjki i zapłonu na elektroniczny mało co przy nim robiłem. Na wiosnę był robiony przegląd skrzyni biegów, stan idealny. Opony w bardzo dobrym stanie. Pasowałoby już zdjąć cylindry i sprawdzić pierścienie (Almot). Urwała się wskazówka prędkościomierza. Tylne okładziny hamulcowe do dotarcia (nowe). Pod wysprzęglikiem zauważyłem kilka kropel oleju. Poza tym silnik i skrzynia biegów bez wycieków. Dyfer dałem do stoczenia pod polski uszczelniacz. Ruskie uszczelniacze (w sezonie wymieniałem nawet po 6..............:) przy kontakcie z olejem znacznie się rozszerzały i ciągle lało. Teraz całkowity spokój. "Kaśkę" doposażyłem w sakwy i osłony na kolana. Wózek boczny jak widać na zdjęciach do remontu (w bardzo ładnym stanie). Mam do niego niewidoczną na zdjęciach lampkę tzw. "żółwik". Oprócz tego znajdzie się parę drobiazgów takich jak guma pod siedzenie, linka do sprzęgła, oryginalny aparat zapłonowy, kilka nowych świec zapłonych NGK B6HS, bezpieczniki do elektronicznego aparatu. Cena 6500 zł bez negocjacji. Kto robił kiedyś ruska ten wie ile nakładów i pracy kosztuje jego odrestaurowanie (no i oczywiście nerwów :) Powód sprzedaży - nowy motocykl. Zamiana na inny pojazd nie wchodzi w rachubę. Ze względu na nietypowe godziny pracy jakbym nie odbierał proszę napisać smsa, a jak najszybciej oddzwonię. Tel. kontaktowy: 724 [zasłonięte] 689.Pozdrawiam.
TuFotki.pl