WITAM WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW
Przedmiotem niniejszej aukcji jest motocykl HONDA VAKYRIE z 2003 r.,
sprowadzony do kraju w 2010 r. i do chwili obecnej użytkowany przez pasjonata.
Garść danych:
Rok produkcji 2003
Przebieg 20 000 mil (ok. 32 200 km)
SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: sześciocylindrowy, bokser
Pojemność skokowa: 1520 ccm
Średnica x skok tłoka: 71 x 64 mm
Moc maksymalna: 102 KM (75 kW) przy 6000 obr/min
Moment obrotowy: 132 Nm przy 4250 obr/min
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 546 W
Akumulator: 12 V 20 Ah
WYMIARY I MASY
Długość: 2560 mm
Szerokość: 980 mm
Wysokość: 1185 mm
Wysokość siedzenia: 740 mm
Rozstaw osi: 1690 mm
Minimalny prześwit: 155 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 333 kg
Zbiornik paliwa: 20 l
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: koła zębate 1,59
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Przełożenia: 1:2,67; 2:1,72; 3:1,29; 4:1,00; 5:0,81
Napęd tylnego koła: wał Kardana 2,83
PODWOZIE
Rama: podwójna zamknięta, stalowa
Zawieszenie przednie: teleskopowe upside-down 45 mm, skok 110 mm
Zawieszenie tylne: wahacz
Hamulec przedni: podwójny tarczowy 296 mm, zaciski dwutłoczkowe, pływające
Hamulec tylny: tarczowy 316 mm, `zacisk dwutłoczkowy pływający
Opony przód/tył: 150/80ZR17 / 180/70ZR16
Proporcjonalna budowa, klasyczna sylwetka, styl i techniczne możliwości to cechy charakterystyczne dla tego motoru. Niedługo po zakupie Valkyrie została „ubrana” w dodatkowe akcesoria, takie jak: sakwy ze stelażami, krawat, piórnik i inne gadżety. Wszystko po to, aby "juczne zwierzę" było jeszcze bardziej pojemne i przygotowane do dalekich wojaży.
Ergonomia motocykla stoi na wysokim poziomie. Szeroka kierownica, co prawda może nastręczać pewnych kłopotów początkującemu valkyrieriderowi, ale tylko podczas manewrów. Później już nawet nie zauważa się, że miało się co do niej jakieś wątpliwości. Układ przełączników zapewnia sprawną i komfortową obsługę podczas jazdy. Po lewej stronie znajdują się: cięgno ssania, przełącznik świateł, przełącznik kierunkowskazów i klakson. Cały osprzęt nie nastręcza żadnych problemów podczas eksploatacji.
Motocykl już przy niewielkiej prędkości staje się tak neutralny w prowadzeniu i manewrowaniu, jakby ważył nie 330 kilogramów, a był co najmniej o 150 kilogramów lżejszy. Wyprofilowane fabryczne siedzenie kierowcy jest jak klubowy fotel i zapewnia niesamowity komfort. Pasażer także nie może narzekać. Co prawda tylna "bułka" nie jest tak imponująca, jak przednie siedzisko, ale na tyle duża, że kilkaset kilometrów nie robi wrażenia na tylnej części ciała. Dodatkowym atutem jest oparcie pasażera, podnoszące komfort podróżowania.
Honda Valkyrie oprócz swojej niezawodności i powyżej opisanych zalet charakteryzuje się również wysoką odpornością na warunki atmosferyczne, a szczególnie deszcz. Wysoko pod zbiornikiem umieszczone filtr powietrza i moduł zapłonu zapewniają (podobnie jak w motocyklach enduro) dużą odporność na wilgoć i ewentualne inne zanieczyszczenia i zagrożenia.
Na akcesoria w jakie został „ubrany” motocykl od momentu zakupu składają się:
- alarm z funkcja odpalania silnika z pilota
- lightbary
- światła boczne XENON
- wymienione gmole
- w lightbarach stroboskopy
- dodatkowe światła stop
- światła awaryjne
- nowa instalacja elektryczna z przygotowanymi przyłączami do syreny i ewentualne podświetlenia
- krawat z małą sakwą
- piórnik
UWAGA !!!
Sakwy ze stelarzem i światłami stanowią całość, są dodatkowym wyposażeniem motocykla i nie są objęte licytacją. Do nabycia za dodatkową opłatą. Więcej informacji dotyczących kosztów i sprzedaży można uzyskać za pośrednictwem danych kontaktowych.
Istnieje również możliwość niewielkiej negocjacji ceny
Zastrzegam sobie prawo do wcześniejszego zakończenia niniejszej aukcji z uwagi na fakt wystawienia motocykla na innych portalach internetowych. Przed zalicytowaniem proszę o kontakt w celu potwierdzenia aktualności aukcji.
Motocykl do obejrzenia w Warszawie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
Dane kontaktowe: