Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Motocykl hard enduro Suzuki DR-Z 400 Y

23-06-2015, 22:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 900 zł     
Użytkownik zaklepa
numer aukcji: 5449426420
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 464   
Koniec: 23-06-2015 21:46:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mam do sprzedania motocykl hard enduro Suzuki DR-Z 400 wersja Y z 2000 roku.

 

Jest to najbardziej kozacki (agresywny, najlżejszy i najmocniejszy) z rodziny DR-Z. Osprzęt elektryczny zredukowany do minimum, brak rozrusznika, etc. Mocny silnik i relatywnie niska masa – emocje gwarantowane!

Sprzęt generalnie bez prawa do rejestracji. Sprowadzony z Wielkiej Brytanii w 2014 roku.

Motocykl był eksploatowany w różnym terenie, trochę polatał po płaskim (lasy i pola), parę razy śmigał też po górach (nie napiszę gdzie z wiadomych względów;).

Ogólnie przejechałem na nim ok. 100 mh absolutnie bez żadnych problemów.

Stan techniczny oceniam jako bardzo dobry z dużym plusem – trzeba pamiętać przy używanym enduro, że określenia typu igła, Niemiec płakał jak sprzedawał, panienki przy drodze klaskały jak wjeżdżał do Polski itp. można schować między bajki.

Nie pali oleju, rozruch na zimno i ciepło po pierwszym, maksymalnie drugim kopnięciu. Zawias przód i tył w pełni szczelny, łożyska nie mają luzów, silnik i skrzynia szczelne, nic się nie poci. Układ chłodzenia (pompa, termostat etc.) sprawny.

Z dodatkowych rzeczy zainstalowany wielofunkcyjny licznik Endurance II (prędkość, czas, dystans, licznik motogodzin), kewlarowa osłona silnika, biała lampa Polisport MMX, duża tarcza hamulcowa supermoto na przednim kole, zacisk na dystansie, fioletowe obręcze i piasty Talon, handbary Acerbis, tylna lampa LED.

Do motocykla dokładam Clymer (almanach o serwisowaniu i naprawach) do tego modelu.

 

NIE WYMAGA ABSOLUTNIE ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO


UWAGA: Jazda próbna tylko po wyłożeniu na stół całej kwoty za motocykl.

 

W razie pytań proszę o telefon na nr 501 [zasłonięte] 050

Dane techniczne


Silnik:

1 cylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą

Pojemność: 398ccm

Średnica x skok tłoka: 90 x 62,6 mm

Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder

Skrzynia biegów: 5 biegowa

Zbiornik paliwa: 10 litrów (rezerwa: 2,5l)

Stopień sprężania: 12.2:1

Moc: 36kW/50 KM przy 9.000 obr/min

Moment obrotowy: 40,2 Nm przy 7.500 obr/min

Gaźnik: Keihin FCR 39

Rozruch: Kopka

Podwozie:

Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy - Skok: 290 mm

Zawieszenie tył: wahacz aluminiowy monoshock Box - Skok: 295 mm

Hamulec przedni: tarczowy o większej niż standardowo średnicy z wersji supermoto 310 mm

Hamulec tylni: tarczowy, 220 mm

Przednie koło: 1,60 x 21 cali

Tylne koło: 2,15 x 18 cali

Opona przednia: Michelin 90/90-21

Opona tylna: Michelin 110/100-18

Wymiary i waga:

Długość całkowita: 2235 mm

Szerokość całkowita: 825 mm

Wysokość: 1245 mm

Rozstaw osi: 1475 mm

Wysokość siedziska: 945 mm

Masa suchego pojazdu: 113 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 240 kg