Mam do sprzedania motocykl hard enduro Suzuki DR-Z 400 wersja Y z 2000 roku.
Jest to najbardziej kozacki (agresywny, najlżejszy i najmocniejszy) z rodziny DR-Z. Osprzęt elektryczny zredukowany do minimum, brak rozrusznika, etc. Mocny silnik i relatywnie niska masa – emocje gwarantowane!
Sprzęt generalnie bez prawa do rejestracji. Sprowadzony z Wielkiej Brytanii w 2014 roku.
Motocykl był eksploatowany w różnym terenie, trochę polatał po płaskim (lasy i pola), parę razy śmigał też po górach (nie napiszę gdzie z wiadomych względów;).
Ogólnie przejechałem na nim ok. 100 mh absolutnie bez żadnych problemów.
Stan techniczny oceniam jako bardzo dobry z dużym plusem – trzeba pamiętać przy używanym enduro, że określenia typu igła, Niemiec płakał jak sprzedawał, panienki przy drodze klaskały jak wjeżdżał do Polski itp. można schować między bajki.
Nie pali oleju, rozruch na zimno i ciepło po pierwszym, maksymalnie drugim kopnięciu. Zawias przód i tył w pełni szczelny, łożyska nie mają luzów, silnik i skrzynia szczelne, nic się nie poci. Układ chłodzenia (pompa, termostat etc.) sprawny.
Z dodatkowych rzeczy zainstalowany wielofunkcyjny licznik Endurance II (prędkość, czas, dystans, licznik motogodzin), kewlarowa osłona silnika, biała lampa Polisport MMX, duża tarcza hamulcowa supermoto na przednim kole, zacisk na dystansie, fioletowe obręcze i piasty Talon, handbary Acerbis, tylna lampa LED.
Do motocykla dokładam Clymer (almanach o serwisowaniu i naprawach) do tego modelu.
NIE WYMAGA ABSOLUTNIE ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO
UWAGA: Jazda próbna tylko po wyłożeniu na stół całej kwoty za motocykl.
W razie pytań proszę o telefon na nr 501 [zasłonięte] 050
Dane techniczne
Silnik:
1 cylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 398ccm
Średnica x skok tłoka: 90 x 62,6 mm
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Zbiornik paliwa: 10 litrów (rezerwa: 2,5l)
Stopień sprężania: 12.2:1
Moc: 36kW/50 KM przy 9.000 obr/min
Moment obrotowy: 40,2 Nm przy 7.500 obr/min
Gaźnik: Keihin FCR 39
Rozruch: Kopka
Podwozie:
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy - Skok: 290 mm
Zawieszenie tył: wahacz aluminiowy monoshock Box - Skok: 295 mm
Hamulec przedni: tarczowy o większej niż standardowo średnicy z wersji supermoto 310 mm
Hamulec tylni: tarczowy, 220 mm
Przednie koło: 1,60 x 21 cali
Tylne koło: 2,15 x 18 cali
Opona przednia: Michelin 90/90-21
Opona tylna: Michelin 110/100-18
Wymiary i waga:
Długość całkowita: 2235 mm
Szerokość całkowita: 825 mm
Wysokość: 1245 mm
Rozstaw osi: 1475 mm
Wysokość siedziska: 945 mm
Masa suchego pojazdu: 113 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 240 kg