Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Motocykl BMW R1100 RT z gazem LPG

25-08-2014, 9:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik mani2
numer aukcji: 4504068902
Miejscowość Nowy Sącz
Wyświetleń: 726   
Koniec: 25-08-2014 09:18:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam motocykl BMW R1100RT z instalacją gazową.

Rok produkcja 1997.

Obecnie instalacja do regulacji. Spalanie motocykla na gazie to 200 km za 30 zł (pojemność butli gazowej 13l.)

 

O MOTOCYKLU

  • Motocykl mimo dość poważnego wyglądu nie jest aż taki ciężki. Jego masa (gotowa do jazdy) wynosi zaledwie 282 kg, jednocześnie daje się lekko prowadzić i jest manewrowy w każdych warunkach. Dla miłośników dynamicznej jazdy - miła informacja: motocykl dzięki swej nowoczesnej budowie, zastosowaniu metali lekkich i komponentów z tworzyw sztucznych oraz najnowszych rozwiązań technicznych nawet z pełnym obciążeniem zachowuje się po prostu jak motocykl...
  • Tradycją niemieckiej motoryzacji jest wyjątkowa praktyczność i ergonomia wszelkich instrumentów motocykla, przełączników i wskaźników.
  • Przednia część ramy pochodzi ze sprawdzonego już modelu R 1100 GS natomiast tylna część od modelu R 1100 RS. Ramę zmodyfikowano nieznacznie. Zmieniono tylko rozstaw osi (1485 mm) oraz pochylenie główki ramy (62,8 stopnia).
  • Światło przednie jest wbudowane w obudowę, a pod światłem znajduje się wlot powietrza, kierujący strumienie powietrza na chłodnicę i dalej poprzez system kanałów wyprowadza na zewnątrz (zachowując max. aerodynamikę i efektywne chłodzenie). Istnieje regulacja kierunku wypływu powietrza, która w zależności od ustawienia przez kierowcę może kierować nadmuch ciepłego powietrza na szybę przednią, a tym samym w górne partie kierowcy oraz na ręce prowadzącego.
  • Lusterka wsteczne są całkowicie zintegrowane z obudową, od strony przedniej są wbudowane kierunkowskazy i dodatkowo są tak umieszczone, że spełniają rolę ochronną dla rąk kierowcy.
  • Po lewej stronie obudowy motocykla (patrząc z punktu widzenia siedzącego kierowcy) znajduje się zamykany mały schowek, gdzie na życzenie może być zamontowany radio-odtwarzacz.
  • Jak na motocykl turystyczny przystało - pokonując wygodnie duże odległości niechętnie lubimy się zatrzymywać by tankować... dlatego zbiornik paliwa tego modelu BMW ma pojemność 26 litrów w tym około 4 litry rezerwy (sygnalizacja kontrolką i komunikatem na wyświetlaczu FID).
  • Aby motocyklem dało się lekko manewrować, szczególnie obciążonym i np. w zatłoczonym mieście, kierownica ma szerokość 775 mm. By przy okazji odchudzić niepotrzebne masy, kierownicę wykonano ze stali ale pewne jej elementy także z aluminium.
  • Rączka hamulca przedniego ma regulację twardości 4-stopniową.
  • Wychodząc naprzeciw rzeszy klientów oraz mając na uwadze zróżnicowane postury kierowców, wysokość siedzenia kierowcy jest regulowana stopniowo w położeniu 780/800/820 mm. Również dźwignia zmiany biegów jest regulowana w 2 różnych kierunkach, co pozwala optymalnie dobrać wygodne ustawienie dla każdego kierowcy.
  • System podnóżków jest zintegrowany z aluminiową płytą obudowy i zgrabnie osadzony w motocyklu, dając estetyczny wygląd.
  • Informacja, która ucieszy motocyklistów to 1 kluczyk do zapłonu, blokady kierownicy i zamka wlewu paliwa oraz zamka siedzenia, pod którym jest hak do zamocowania kasku.
  • Koła tego motocykla są wykonane ze stopów metali lekkich, 3 ramienne. Koło przednie 17'' a tylne 18''. Ogumienie naturalnie bezdętkowe: przód 120/70, tył 160/60.
  • Pojemność skokowa silnika wynosi 1085 ccm i rozwija 90 KM przy 7250 1/min., max moment obrotowy 95 Nm przy 5500 obr./min.
  • Chłodzenie silnika powietrzno-olejowe (z chłodnicą olejową umieszczoną zgrabnie pod przednim reflektorem).
  • Wentylowanie cylindrów zapewniają 4 zawory na każdy cylinder a punkt zapłonu i wtrysku elektroniczny system kontroli zasilania MOTRONIC 2.2
  • Motocykl posiada 5 biegową skrzynię biegów.
  • Aby podróżować wygodnie i być minimalnie narażonym na warunki atmosferyczne motocykl posiada elektrycznie regulowaną wysokość (zakres 155 mm) i kąt pochylenia szyby przedniej (zakres 22 st.). Regulacja ta jest możliwa również w czasie jazdy przyciskiem po lewej stronie kierownicy .
  • Jako nieliczny model BMW, posiada seryjnie montowany FID (Fahrerinformationdisplay), który na ciekłokrystalicznym wyświetlaczu informuje kierowcę o podstawowych parametrach w czasie jazdy.
  • Dodatkowo, również w standardzie, motocykl ten posiada podstawkę centralną oraz podstawkę boczną z przerywaczem zapłonu, gniazdo 12 V prądu stałego, komplet kluczy, tester opon, światła awaryjne z blokadą niepowołanego włączania oraz malowane na czarno elementy silnika.

ZAWIESZENIE i HAMULCE

  

  • Tylny wahacz typu PARALEVER z centralnym amortyzatorem i jednoramiennym tylnym wahaczem, podparty jednym amortyzatorem. Skok 135 mm.
  • Przednie zawieszenie TELELEVER, zawiera dodatkowo pokrętło do regulacji twardości tłumienia. Skok tłumienia regulowany śrubą wynosi 120 mm.
  • Hamulec przedni BREMBO, 2 tarczowy z pływającymi tarczami wykonano ze stali szlachetnej. Przekrój tarczy 305 mm, 4 tłoczkowe zaciski. Uruchamiany hydraulicznie dźwignią na kierownicy, ze zbiorniczkiem wyrównawczym również na kierownicy.
  • Hamulec tylny BREMBO, 1 tarczowy, o przekroju tarczy 276 mm, z 2 tłoczkowymi zaciskami pływającymi.
  • Seryjnie motocykl wyposażono w system antyblokujący ABS II.

WYPOSAŻENIE

  • ABS II - seryjnie
  • wtyczka diagnostyczna MoDiTeC - seryjnie
  • 1 kluczyk do wszystkich zamków - seryjnie
  • system antynurkujący - seryjnie
  • zamykany schowek ew. miejsce na radioodtwarzacz - seryjnie
  • FID (wyświetlacz informacji dla kierowcy) - seryjnie
  • regulacja wysokości siedzenia - seryjnie
  • elektrycznie regulowana szyba przednia - seryjnie
  • podstawka centralna z odcięciem zapłonu - seryjnie
  • gniazdo 12 V - seryjnie
  • światła awaryjne z blokadą niepowołanego włączenia - seryjnie
  • podgrzewane manetki
  • przygotowanie motocykla do zamontowania radioodtwarzacza (2 głośniki + 2 gniazda)
  • dodatkowe gniazdo elektryczne prądu stałego 12 V
  • Kufry boczne
  • Instalacja LPG

Więcej Info 533[zasłonięte]666