Moto DH Rower z Silnikiem Sprawdz To !!!
Moto DH zostal sprowadzony z Tajwanu jako rower z silnikiem,jednobelkowa rama EVO, która ma konstrukcję szkieletową, funkcjonuje jako zbiornik paliwa, pod sinikiem znajduje sie specyjalna oslona aluminiowa zeby go nie uszkodzic. Wszystkie czesci oprocz ramy i sinika są ROWEROWE nawet stery są 1 1/8" AHEAD(kola są 20calowe), po kupnie postanowilem wymienic pare rzeczy w nim na lepsze...i tak znalazl sie tutaj Marzocchi SUPER T, komponenty NS i Truvativ,opony Maxxis,nowe Hamulce tarczowe..nalkejki na ramie tez są moje. Amortyzator i tylny damper są teraz powietrzne co daje bardzo szeroki zakres regulacji wiec każdy będzie mógł dobrać odpowiednie ustawienia twardosci Co do silnika,Lifan to jeden z najwiekszych producentow na swiecie..quady,skutery,motorowery istnieje tez w Polsce wiec z czesciami do silika nie ma zadnego problemu UWAGA: To nie jest zabawka dla dzieci,ten sam silnik jest montowany w quadach i skuterach..tylko ze ten pojazd jest 3 razy lzejszy(nie wiem dokladnie ile wazy 30-40Kg sam go moge podniesc),silnik o pojemnosci 70ccm nie ma tu co robic,powiem tylko tyle ze trzeba sie mocno trzymac kierownicy przy starcie a moja waga to 80kg...
Mozliwy Transport kwestia dogadania,istnieje mozliwosc zamiany na np. motor.. lub cos innego czekam na propozycje
Sczegolowe Dane techniczne: Rama EVO ONE Aluminium 7005 Widelec Marzocchi SUPER T skok 185mm Damper FastAce 15AR AL6061 T6 Obręcze Excel Supermoto 20" Alu Piasty NS ROLLER PRO 20mm/Moto X Szprychy Sapim INOX Opony Maxxis Creepy Crawler 2.2/2.5 Detki Maxxis DD Kierownica NS BAD MAMA 31,8mm Wspornik Truvativ HOLZFELLER 31,8mm Stery FSA 1 1/8 Hamulce Shiamno Tarcz.485 Tarcze hamulcowe A2Z 4-entry level wave rotor 203/180mm Siodełko Scott FR Flame Sztyca Truvativ XR DOUBLE CLAMP Chwyty Scott Hurricane MX II Silnik - Lifan Secial Horizontal Engine Pojemność skokowa 70ccm 1 cylinder, 4-suw,chłodzony powietrzem Kompresja - 8.8:1 Wiercenie/Długość skoku - 47mm/41.4mm Moc silnika - 4.4kw przy 7500 -obr./min. Maksymalny moment obrotowy - 5.8 Nm przy 4500obr./min. Przeniesienie napędu - łańcuch napędowy Skrzynia biegów - automatyczna 4 przełożenia Zapłon - CDI Rozrusznik - nożny