Księgarnia Sabedoria jest
własnością firmy:
SabeArt Anna Beśka
91-050 Łódź
ul. Wróbla 1 lok. 4
NIP: 726-[zasłonięte]230-67
REGON: 101[zasłonięte]982
e-mail: [zasłonięte]@sabedoria.pl
kom: +485[zasłonięte]37627 (w godz. 10-17),
+485[zasłonięte]95050 (w godz. 10-17)
851[zasłonięte]146110[zasłonięte]09100[zasłonięte]041
Wszystkie przedmioty są nowe
i pochodzą z legalnego źródła.
Podane ceny są cenami brutto.
Na życzenie klienta wystawiamy
faktury VAT, a standardowo paragon.
Przedmioty pakowane są w
opakowania powietrzne, co redukuje
możliwość uszkodzenia podczas
transportu do minimum.
Przedmioty wysyłamy zazwyczaj tego
samego lub następnego dnia
roboczego od zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie bądź za
pośrednictwem systemu PayU,
zastrzegamy sobie możliwość
opóźnienia realizacji do 5 dni
roboczych.
Jeśli adres do wysyłki jest inny niż
podany w Allegro, to prosimy
niezwłocznie nas o tym
poinformować poprzez formularz.
Kupując na kilku aukcjach płacisz
tylko raz za wysyłkę.
Koszt wysyłki uwzględniony jest
na paragonie lub fakturze.
Koszt wysyłki obowiązuje
na terenie Polski.
Paczkomaty InPost
Odbiór osobisty - bez dopłat
Mosty zintegrowane
Kazimierz Furtak, Bogumił Wrana
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2005
Wydawnictwo: WKiŁ-Wydawnictwa Komunikacji i Łączności
ISBN: 83-[zasłonięte]-1550-X
Wymiary: 24,0x17,0
Liczba stron: 240
Mosty zintegrowane są obiektami, w których między przęsłami, a przyczółkami nie występują względne przemieszczenia poziome oraz nie ma elementów łączących konstrukcję mostu z nasypem, co oznacza, że nawierzchnia jezdni stanowi kontinuum. W uproszczeniu most zintegrowany można przerównać do mostu ramowego. Jednak w przypadku omawianego rodzaju mostów bierze się pod uwagę odkształcalność podpór oraz obowiązują inne zasady uwzględniania wzajemnego oddziaływania gruntu i konstrukcji (przyczółków). Niniejsza praca ma przybliżyć Czytelnikowi problematykę mostów zintegrowanych. Wyeksponowano w niej zagadnienia charakterystyczne dla omawianego rodzaju obiektów, związane głównie z wpływami termicznymi oraz interakcją: konstrukcja mostu - nasyp, a także ze stanem naprężeń i przemieszczeń gruntu w bezpośrednim sąsiedztwie podpór pod fundamentami.