Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mosty zamiast murów + Wywieranie wpływu na ludzi

29-06-2014, 15:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 88 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4289638555
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 9   
Koniec: 29-06-2014 14:43:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Mosty zamiast murów Podręcznik komunikacji interpersonalnej

Stewart John (red.)

wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 616
Wydanie: 4
Rok wydania: 2012
ISBN: [zasłonięte]978-83-14513-2

Opis książki Mosty zamiast murów Podręcznik komunikacji interpersonalnej :
Interdyscyplinarny podręcznik komunikacji interpersonalnej!
Kompendium wiedzy o komunikowaniu się między ludźmi pisane z perspektywy psychologicznej, a także socjokulturowej i filozoficznej. Zawierabogaty i trafny wybór tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

W książce omówiono m.in.:
rozwijanie umiejętności posługiwania się słowem,
docieranie do tajemnicy twórczej mocy języka,
interpretację zachowań niewerbalnych, mowę ciała, międzynarodowy słownik gestów, rolę dotyku,
różne style ekspresji u kobiet i u mężczyzn,
rozwijanie umiejętności słuchania, odkrywanie własnych barier komunikacyjnych,
samospełniające się proroctwa interpersonalne,
specyfikę komunikacji w przyjaźni, rodzinie, z bliskim partnerem,
komunikację międzykulturową.

Podręcznik został napisany z myślą o studentach psychologii, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki. Dzięki atrakcyjności tematów i przystępnemu językowi może wzbogacić wiedzę każdego zainteresowanego własnym rozwojem i polepszeniem kontaktów z ludźmi.

 

 

Wywieranie wpływu na ludzi

Teoria i praktyka
 Cialdini Robert B.
 Wydawnictwo: GWP

ISBN:[zasłonięte]978-8389-250-6
 Tłumaczenie: Wojciszke Bogdan
 Format: 17.0x24.0cm
 Liczba stron: 328
 Oprawa: Twarda
 Wydanie: 6, 2013 r.

 Nowe poszerzone wydanie światowego bestsellera, na które czekają wszyscy. Polska premiera zbiega się w czasie z amerykańskim wydaniem! Specjalnym prezentem dla polskich czytelników jest płyta z nagraniem obszernego wywiadu z samym autorem. Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, które jako pierwsze zapoznało polskiego czytelnika z tym znakomitym autorem i sprawiło, że Wywieranie wpływu stało się dla wielu lekturą obowiązkową, przedstawia nowe poszerzone wydanie bestsellera. Ukazuje się ono nieomal równocześnie w Polsce i USA. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.

okładka