Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MOSTY OBCIĄŻONE POCIĄGAMI SZYBKOBIEŻNYMI NOWA opis

09-02-2014, 8:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 3871874840
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Wyświetleń: 5   
Koniec: 09-02-2014 07:55:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DYNAMIKA MOSTÓW BELKOWYCH

OBCIĄŻONYCH POCIĄGAMI SZYBKOBIEŻNYMI

M. KLASTORNY

INFORMACJE:

 




Wydawnictwo - WNT
Rok - 2005
Stron - 199
Oprawa - KARTONOWA
Format - B5

STAN - NOWA


Niniejsza monografia zawiera moje autorskie sformułowanie i rozwiązanie podstawowych problemów dynamiki belkowych mostów kolejowych, poddanych działaniu pociągów szybkobieżnych (160 -J- 350 km/h). W pracy opisuję mosty jednotorowe, o stalowej lub zespolonej konstrukcji nośnej, swobodnie podpartej.
Dynamika układów most-tor-pociąg ruchomy należy do złożonych działów dynamiki budowli. Są to układy o szybkozmiennej konfiguracji, których drgania są wzbudzane cyklicznie, siłowo i parametrycznie. Przy dużej prędkości pociągu, mimo quasi-symetrii układu względem pionowej płaszczyzny pokrywającej się z osią toru, drgania układu są przestrzenne ze względu na wężykowanie i uderzenia boczne zestawów kołowych pojazdów szynowych. W monografii sformułowałem nieliniową fizycznie teorię wężykowania i uderzeń bocznych, opartą na teorii mikropoślizgów de Patera. Pojazdy szynowe modelowałem jako obiekty wielobryłowe, z uwzględnieniem przestrzennych zawieszeń pierwszego i drugiego stopnia. Do dyskretyzacji konstrukcji nośnej mostu oraz toru kolejowego na moście zastosowałem metodę elementów skończonych. Macierzowe równania ruchu układu most-tor-pociąg ruchomy sformułowałem częściowo w niejawnej postaci. Metoda ta, rozwijana i stosowana przeze mnie w opisie dynamiki mostów od ponad 15 lat, umożliwia relatywnie łatwe formułowanie równań ruchu układów o wysokim stopniu złożoności geometrycznej i fizycznej.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:
Od Autora 7
WSTĘP
Od praktyki inżynierskiej do modelowania przestrzennego belkowych mostów kolejowych 9

1. Opracowania naukowe na temat dynamiki mostów i zagadnień z nią związanych 11

1.1. Dynamika konstrukcji pod obciążeniem ruchomym 11
1.2. Modelowanie toru kolejowego i pojazdów szynowych 16
1.3. Badania doświadczalne mostów kolejowych pod obciążeniem ruchomym 17

2. Modelowanie przestrzenne belkowych mostów kolejowych, toru kolejowego i pociągów ruchomych 19

2.1. Charakterystyka podukładów układu most-tor-pociąg ruchomy 19
2.2. Koncepcja modelowania układu most-tor-pociąg ruchomy 20
2.3. Konstrukcja nośna mostu 22
2.4. Tor kolejowy na moście 30

2.5. Wężykowanie i uderzenia boczne zestawów kołowych 37
2.5.1. Przybliżona teoria mikropoślizgów 37
2.5.2. Przybliżone modelowanie uderzeń bocznych 42

2.6. Ruchome pojazdy szynowe 44
2.7. Sformułowanie macierzowych równań ruchu układu most-tor-pociąg ruchomy 52

2.8. Zagadnienia uzupełniające 50
2.8.1. Numeryczne całkowanie równań ruchu 60
2.8.2. Przebiegi quasi-statyczne 62
2.8.3. Drgania ruchomych pojazdów szynowych na torze prostoliniowym 67

2.9. Dane wejściowe i wielkości wyjściowe 71

3. Analiza dynamiczna belkowych mostów kolejowych 80

3.1. Koncepcja analizy, zagadnienia algorytmiczne i programy komputerowe 80
3.2. Typoszereg belkowych mostów stalowych 82
3.3. Typoszereg belkowych mostów zespolonych 83
3.4. Parametry toru kolejowego 87
3.5. Parametry pojazdów szynowych i pociągów 88
3.6. Drgania quasi-ustalone ruchomego pojazdu Shinkansen na torze prostoliniowym 89
3.7. Analiza dynamiczna belkowych mostów stalowych 108
3.8. Analiza dynamiczna belkowych mostów zespolonych 146

PODSUMOWANIE
Badania doświadczalne podstawą rozwoju dynamiki mostów kolejowych 168

DODATKI

D1. Skrócone opisy programów komputerowych 1 72
D2. Karty projektowe belkowych mostów stalowych 180
D3. Karty projektowe belkowych mostów zespolonych 188

Literatura 193
Skorowidz 197




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM