WITAMY!!!
Aukcja dotyczy siatki przeciw owadom o powierzchni od 0,5m2- 1 m2 w kolorach: biały, brązowy,złoty dąb, orzech, mahoń, winchester, antracyt.
Naszym Atutem jest jakość wykonania i miła obsługa. Produkujemy z dobrych profili polskiego producenta. Jesteśmy uczciwym sprzedawcą, wystawiamy faktury VAT.
Przykład kalkulacji za sztukę moskitiery:
Kupując moskitierę o wymiarze: 58cm szeroka a 135,5 cm wysoka (tj.0,79m2) płacisz 65 zł.
Cena dotyczy jednej ramki mieszczącej się
w przedziale od 0,5 do 1m2
Jesteśmy producentem solidnych moskitier z kilkuletnim doświadczeniem.
POTRAFIMY FACHOWO DORADZIĆ aby satysfakcja klienta była na 100%
Wszystkie niezbędne informacje o nas znajdziecie Państwo na
naszej stronie www.lumi-moskitiery.pl Znajdują się tam:
- sposób pomiaru moskitier,
- kolory profili ramek,
-sposób montażu.
Ramka z siatką wykonana jest z grubych profili aluminiowych wytrzymałych na wygięcia, pasujących do różnych profili okiennych. Doskonale integruje się z oknem.
Siatka wykonana jest z włókna szklanego powlekanego PCV w kolorze szarym. Chroni przed różnego rodzaju insektami, zapewnia spokój i bezpieczeństwo.
Do ramki mocowane są blaszki obrotowe, dzięki którym możliwy jest bezinwazyjny montaż na ramie okna.
UWAGA!!!
Przy zakupie uprzejmie prosimy o dokładne podanie:
- wymiaru światła otworu okna po otwarciu (szerokość i wysokość)
- rodzaj profilu okiennego skrzydła czy jest prosty (cofnięty) czy z brzuszkiem (półzlicowany lub
zlicowany)
- grubość felca (wymiar profilu z uszczelką, tam gdzie zahaczane są blaszki)
- kolor ramki
WYROBY SPRZEDAWANE SĄ NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE GOTOWE
DO MONTAŻU !!!
Po dokonaniu zakupu, prosimy o kontakt e-mailowy ( [zasłonięte]@op.pl) lub
telefoniczny (692 [zasłonięte] 136) w celu uzgodnienia wymiarów i koloru moskitiery.
Prosimy odwiedzić naszą stronę internetową www.lumi-moskitiery.pl gdzie znajdują się: formularz zamówień, sposób pomiaru i montażu.
Życzymy udanych zakupów!!!
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamację zawsze staramy się rozpatrzyć niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W tym terminie ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Kupującego o dalszym postępowaniu. Sposób postępowania zależy od rodzaju stwierdzonej wady.
Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez Kupującego adres e-mail, bądź na adres poczty tradycyjnej.
Jeżeli zajdzie konieczność odesłania reklamowanego towaru, prosimy o nadanie go przesyłką pocztową ekonomiczną na adres Sprzedawcy.
Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
Sprzedający odpowiada wobec Klienta z tytułu wad fizycznych bądź prawnych - rękojmia.
Sprzedający odpowiada przed Klientem za wady przedmiotu przez okres 2 lat od wydania przedmiotu.
Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są m.in. na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- zwrócenie się do sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego
Klient może uzyskać pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając m.in. także z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, lub organizacji społecznej, do zadań której należy ochrona konsumentów, np. Federacji Konsumentów lub Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
Prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
P.P.H.U. LUMI Lucyna Święch
32-863 Tymowa 288
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, w takim przypadku przedsiębiorca ma prawo obciążyć konsumenta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.