Oto najbardziej przenośny syntezator Moog
Oto stuprocentowo analogowa ścieżka sygnałowa.
A do tego arpeggiator i LFO z synchronizacją przez MIDI i Tap Tempo, połączenie ze światem zewnętrznym przez USB, MIDI i sterowanie napięciowe CV, obróbka zewnętrznego sygnału…
Grzmiące basy, słodkie leady i soniczna nieskończoność…
Prawdziwy moogowski „sound” zmieści się w Twoim plecaku i… budżecie. Pełnej klasy brzmienie, ścieżka sygnałowa rodem z klasyków Mooga, solidna konstrukcja, intuicyjny interfejs użytkownika, pełna kontrola – tego oczekuje nowoczesny producent, muzyk i DJ.
Łatwo się domyślić, że konstrukcja Slim Phatty opiera się na zdobywcy wielu nagród Little Phatty, który z kolei pochodzi w prostej linii od legendarnego Minimooga, z jego słynnym i niepowtarzalnym filtrem. Filtr ten to przede wszystkim najlepszy na świecie sposób na kształtowanie surowego i pięknego brzmienia oscylatorów analogowych, ale nie tylko – można nim „traktować” zewnętrzny sygnał audio i sprawić, że inny syntezator, wokal lub gitara nabiorą nowego wyrazu.
Slim Phatty może stanowić idealne uzupełnienie posiadanego sprzętu, które po połączeniu przez kabelek MIDI wprowadza analogowy sznyt do zimnego cyfrowego świata. Kupując Slim Phatty mamy dostęp no nowoczesnych narzędzi w postaci nowych skal muzycznych, mikrotonalności i innych „światowych” podejść do muzyki [a do tego uniwersalny zasilacz, który zadziała w każdym zakątku świata]. Za pomocą zdalnego edytora można eksplorować wszelkie ukryte niuanse analogowej syntezy w bezbolesny i czytelny sposób.
A wracając do tradycji – poza interfejsami MIDI i USB mamy do dyspozycji stare dobre sterowanie napięciowe, co daje nam do ręki nieograniczone możliwości brzmieniowe. Modularny styl tworzenia dźwięku przy wykorzystaniu zewnętrznych urządzeń [jak np. efektów Moogerfooger, procesora CP-251 czy innych syntezatorów Moog] pozwala na osiąganie poziomów nieosiągalnych wcześniej nawet dla wielkich systemów modularnych.
Nagroda TEC 2012.
Główne funkcje:
- Arpeggiator – synchronizowany wewnętrznym zegarem, LFO lub zegarem zewnętrznym,
- MIDI Clock Sync – synchronizacja arpeggiatora i LFO zewnętrznymi urządzeniami [syntezatory, maszyny perkusyjne, komputery itp.],
- Tap Tempo – synchronizacja arpeggiatora i LFO do muzyki na żywo przez rytmiczne uderzanie w przycisk,
- Pot Mapping – możliwość przeprogramowania potencjometrów na panelu czołowym do sterowania dowolnymi parametrami Slim Phatty.
Silnik brzmieniowy:
Dwa ultra stabilne oscylatory analogowe sterowane napięciem [VCO] o następujących parametrach:
- Osc. 1 – oktawy: 16’, 8’, 4’, 2’,
- Osc. 1 – przebiegi [kształty fal]: płynnie zmieniane od trójkątnego przez piłokształtny i kwadratowy po pulsujący,
- Osc. 1 – głośność,
- Parametr Glide [portamento],
- Osc 1 => 2 – Sync On/Off,
- Osc. 2 – oktawy: 16’, 8’, 4’, 2’,
- Osc. 2 – przebiegi [kształty fal]: płynnie zmieniane od trójkątnego przez piłokształtny i kwadratowy po pulsujący,
- Osc. 2 – głośność,
- Strojenie dokładne [dla obydwu oscylatorów, dostępne w lewej dolnej części panelu],
- Octave Up/Down [Global].
Modyfikatory dźwięku:
Pojedynczy filtr dolnoprzepustowy VCF, 24dB/Oct typu Moog Ladder Filter [ten sam, co w Minimoogu], z kontrolą Overload i pojedynczym generatorem obwiedni VCA. Parametry:
- Cutoff,
- Resonance,
- Kb. Control Amount [wpływ wysokości dźwięku na częstotliwość odcięcia filtra],
- Filter Env. Amount [wpływ generatora obwiedni na częstotliwość odcięcia filtra],
- Overload.
Sekcja generatora obwiedni [VCA] składająca się z dwóch modułów: do modulowania filtra [Filter EGR] i do modulowania głośności [Volume EGR]. Parametry:
- Attack,
- Decay,
- Sustain,
- Release.
Sekcja modulacji składająca się z generatora LFO z czterema kształtami przebiegów i z matrycy modulacyjnej 1x2 z możliwością dołączenia ośmiu różnych źródeł i czterech różnych destynacji. Parametry:
- LFO Rate [szybkość modulacji],
- Mod. Source [źrodła]: LFO trangle, LFO square, LFO sawtooth, LFO Ramp, Filter EGR / Sample and Hold lub Noise [szum],
- Mod. Amount [wielkość modulacji przy przesunięciu kółka modulacji maksymalnie w górę],
- Mod. Destination: Pitch [wysokość dźwięku], Osc. 2, Filter, Wave.
Wyjścia i wejścia:
- AC In [Zasilanie],
- Power On/Off [wyłącznik zasilania],
- Audio Out [wyjście audio],
- Ext. Audio In [wejście zewnętrznego sygnału o poziomie liniowym],
- Pitch CV In [wejście sygnału napięciowego 1V/oktawę],
- Filter CV In [wejście sygnału napięciowego do sterowania filtrem],
- Volume CV In [wejście sygnału napięciowego do sterowania głośnością],
- Keyboard Gate In [wejście sygnału bramkującego klawiatury],
- MIDI In,
- MIDI Out,
- MIDI Thru,
- USB [MIDI-over-USB],
- Wyjście słuchawkowe.
Opcje:
- Zestaw do montażu w racku,
- Drewniane panele boczne.
Zasilanie:
Wymiary i wagi:
- 17 x 4 9/16 x 5 5/16 cala,
- ok. 3 kg.
Zdalna edycja parametrów Little Phatty / Slim Phatty za pomocą edytorów komputerowych.
Zarówno Slim jak i Little Phatty można edytować na ekranie komputera dzięki specjalnym edytorom programowym. Dzięki temu edycja jest łatwa, nie wymaga przełączania pomiędzy różnymi funkcjami, dodatkowo można zarządzać biblioteką brzmień syntezatora.
Do dyspozycji użytkownika są dwa różne edytory: „stand-alone” czyli pracujący niezależnie od innych programów i VST, który umożliwia kontrolę nad syntezatorem z poziomu używanego sekwencery audio/MIDI.
TEN PRODUKT MOŻESZ KUPIĆ NA RATY!
RATY PRZEZ INTERNET BEZ WYCHODZENIA Z DOMU!
JEŚLI CHCESZ UZYSKAĆ SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ODNOŚNIE ZAKUPU RATALNEGO, NAPISZ DO NAS LUB ZADZWOŃ :)