Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,
pytania lub po prostu
nie
wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Do wszystkich sprzedanych produktów
dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej
firmie.
Zapraszamy
codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00 - 17:00
25-382
Kielce
ul. Skalista 52c
|
|
Oto stuprocentowo
analogowa ścieżka sygnałowa.
A do tego arpeggiator i LFO z synchronizacją przez MIDI i Tap Tempo,
połączenie ze światem zewnętrznym przez USB, MIDI i sterowanie
napięciowe CV, obróbka zewnętrznego sygnału…
Grzmiące basy, słodkie leady i soniczna nieskończoność…
Prawdziwy moogowski „sound” zmieści się w Twoim
plecaku i… budżecie. Pełnej klasy brzmienie, ścieżka
sygnałowa rodem z klasyków Mooga, solidna konstrukcja,
intuicyjny interfejs użytkownika, pełna kontrola – tego
oczekuje nowoczesny producent, muzyk i DJ.
Łatwo się domyślić, że konstrukcja Slim Phatty opiera się na zdobywcy
wielu nagród Little Phatty, który z kolei
pochodzi w prostej linii od legendarnego Minimooga, z jego słynnym i
niepowtarzalnym filtrem. Filtr ten to przede wszystkim najlepszy na
świecie sposób na kształtowanie surowego i pięknego
brzmienia oscylatorów analogowych, ale nie tylko –
można nim „traktować” zewnętrzny sygnał audio i
sprawić, że inny syntezator, wokal lub gitara nabiorą nowego wyrazu.
Slim Phatty może stanowić idealne uzupełnienie posiadanego sprzętu,
które po połączeniu przez kabelek MIDI wprowadza analogowy
sznyt do zimnego cyfrowego świata. Kupując Slim Phatty mamy dostęp no
nowoczesnych narzędzi w postaci nowych skal muzycznych, mikrotonalności
i innych „światowych” podejść do muzyki [a do tego
uniwersalny zasilacz, który zadziała w każdym zakątku
świata]. Za pomocą zdalnego edytora można eksplorować wszelkie ukryte
niuanse analogowej syntezy w bezbolesny i czytelny sposób.
A wracając do tradycji – poza interfejsami MIDI i USB mamy do
dyspozycji stare dobre sterowanie napięciowe, co daje nam do ręki
nieograniczone możliwości brzmieniowe. Modularny styl tworzenia dźwięku
przy wykorzystaniu zewnętrznych urządzeń [jak np. efektów
Moogerfooger, procesora CP-251 czy innych syntezatorów Moog]
pozwala na osiąganie poziomów nieosiągalnych wcześniej nawet
dla wielkich systemów modularnych.
Dane Techniczne:
Główne funkcje:
Arpeggiator – synchronizowany wewnętrznym zegarem, LFO lub
zegarem zewnętrznym,
MIDI Clock Sync – synchronizacja arpeggiatora i LFO
zewnętrznymi urządzeniami [syntezatory, maszyny perkusyjne, komputery
itp.],
Tap Tempo – synchronizacja arpeggiatora i LFO do muzyki na
żywo przez rytmiczne uderzanie w przycisk,
Pot Mapping – możliwość przeprogramowania
potencjometrów na panelu czołowym do sterowania dowolnymi
parametrami Slim Phatty.
Silnik brzmieniowy:
Dwa ultra stabilne oscylatory analogowe sterowane napięciem [VCO] o
następujących parametrach:
Osc. 1 – oktawy: 16’, 8’, 4’,
2’,
Osc. 1 – przebiegi [kształty fal]: płynnie zmieniane od
trójkątnego przez piłokształtny i kwadratowy po pulsujący,
Osc. 1 – głośność,
Parametr Glide [portamento],
Osc 1 => 2 – Sync On/Off,
Osc. 2 – oktawy: 16’, 8’, 4’,
2’,
Osc. 2 – przebiegi [kształty fal]: płynnie zmieniane od
trójkątnego przez piłokształtny i kwadratowy po pulsujący,
Osc. 2 – głośność,
Strojenie dokładne [dla obydwu oscylatorów, dostępne w lewej
dolnej części panelu],
Octave Up/Down [Global].
Modyfikatory dźwięku:
Pojedynczy filtr dolnoprzepustowy VCF, 24dB/Oct typu Moog Ladder Filter
[ten sam, co w Minimoogu], z kontrolą Overload i pojedynczym
generatorem obwiedni VCA. Parametry:
Cutoff,
Resonance,
Kb. Control Amount [wpływ wysokości dźwięku na częstotliwość odcięcia
filtra],
Filter Env. Amount [wpływ generatora obwiedni na częstotliwość odcięcia
filtra],
Overload.
Sekcja generatora obwiedni [VCA] składająca się z dwóch
modułów: do modulowania filtra [Filter EGR] i do modulowania
głośności [Volume EGR]. Parametry:
Attack,
Decay,
Sustain,
Release.
Sekcja modulacji składająca się z generatora LFO z czterema kształtami
przebiegów i z matrycy modulacyjnej 1x2 z możliwością
dołączenia ośmiu różnych źródeł i czterech
różnych destynacji. Parametry:
LFO Rate [szybkość modulacji],
Mod. Source [źrodła]: LFO trangle, LFO square, LFO sawtooth, LFO Ramp,
Filter EGR / Sample and Hold lub Noise [szum],
Mod. Amount [wielkość modulacji przy przesunięciu kółka
modulacji maksymalnie w górę],
Mod. Destination: Pitch [wysokość dźwięku], Osc. 2, Filter, Wave.
Wyjścia i wejścia:
AC In [Zasilanie],
Power On/Off [wyłącznik zasilania],
Audio Out [wyjście audio],
Ext. Audio In [wejście zewnętrznego sygnału o poziomie liniowym],
Pitch CV In [wejście sygnału napięciowego 1V/oktawę],
Filter CV In [wejście sygnału napięciowego do sterowania filtrem],
Volume CV In [wejście sygnału napięciowego do sterowania głośnością],
Keyboard Gate In [wejście sygnału bramkującego klawiatury],
MIDI In,
MIDI Out,
MIDI Thru,
USB [MIDI-over-USB],
Wyjście słuchawkowe.
Opcje:
Zestaw do montażu w racku,
Drewniane panele boczne.
Zasilanie:
100-250VAC, 50-60 Hz.
Wymiary i wagi:
17 x 4 9/16 x 5 5/16 cala,
ok. 3 kg.
|