Montaż płyty zakupionej na naszych aukcjach. Powoduje przedłużenie oferowanej gwarancji na płytę główną z jednego do trzech miesięcy.
Odbiór osobisty:
Prosimy o dostarczenie notebooka do punktu przyjęć firmy Lapkop. Po montażu kontaktujemy się z Klientem i umawiamy na odbiór sprzętu. (zazwyczaj w ten sam dzień lub następny po oddaniu sprzętu). Mapka dojazdu na stronie o mnie
Realizacja na odległość:
Jeśli kupujesz płytę z montażem proszę przesłać laptopa (najlepiej w oryginanym opakowaniu) na nasz adres z Allegro, dołączając do niego adres, na który mamy przesłać notebooka po naprawie, numer kupionej płyty (PŁYTA NUMER XX z treści aukcji Allegro) oraz numer telefonu osoby kontaktowej. Po wymianie płyty głównej odsyłamy sprzęt kurierem UPS. Wybierając tą formę realizacji zamówienia, płacisz za przesyłkę jeden raz, biorąc koszt przesyłki z tej aukcji (nie płacisz za przesyłkę z aukcji o płytę)
W przypadku pytań tematyki serwisowej prosimy o kontakt w dni powszednie
w godzinach od 10-17 pod numerem telefonu: 600 [zasłonięte] 00 33
serwis notebooków laptopów laptopa notebooka kraków gorlice
Preferowana metoda płatności to system Płacę z Allegro. Jeśli nie jest to możliwe, prosimy o przelew na konto:
86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 570991
LAPKOP Jarosław Kopek
W polu tytułem należy podać login allegro
oraz numer aukcji
Paczki wysyłamy wkrótce po zaksięgowaniu wpłaty.
Kupując kilka przedmiotów i wybierając przesyłkę kurierem za wysyłkę płacisz tylko raz, zaś paczkę otrzymujesz następnego dnia roboczego! (ponad 95% przesyłek kurierskich wysyłanych przez nas dociera następnego dnia)
Przesyłki kurierskie są ubezpieczone do kwoty 5000zł
W razie pytań prosimy o kontakt poprzez Zadaj pytanie sprzedającemu.
Swoje pytania możesz rózwnież zadawać telefonicznie pod numerem telefonu
600 [zasłonięte] 00 33
pn-pt w godz. 10-17
Na sprzedawane towary udzielamy gwarancji. Szczegóły na stronie o mnie