PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST SEKWENCYJNY WTRYSK LPG Stag 300 Plus ISA 2 do silnika 6-cio cylindrowego z montażem , 24 miesięczną gwarancją oraz kompletem dokumentów potrzebnych do zarejestrowania w wydziale komunikacji
MONTAŻ ODBYWA SIĘ PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU TERMINU W WARSZAWIE.
NA WSZYSTKIE PYTANIA ODPOWIEMY...
Auto Gaz System
03-686 Warszawa
ul. Codzienna 50
Warszawa- Targówek
tel/fax (022)[zasłonięte]631 63
kom. 601 [zasłonięte] 580
JAK TO DZIAŁA
Mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 ISA 2, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300. Zmodernizowany sterownik wyposażony jest w unowocześnione oprogramowanie z dodatkową mapą graficzną 3D, umożliwiającą precyzyjne dawkowanie wtrysku gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika. Urządzenie posiada opcję dodatkowej ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz możliwość podgrzewania wtryskiwaczy gazowych. Rozszerzenie oprogramowania sterownika o dodatkowe funkcje precyzyjnego dawkowania wtrysku gazu sprawia, że samochody z instalacją opartą na sterowniku STAG-300 plus, spełniają normy emisji spalin Euro 5. Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8, w tym: turbo, system dolotowy bez przepustnicy valvotronic; stosowany np. w BMW, full group, półsekwencyjny i sekwencyjny wtrysk benzyny. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-300 plus współpracuje z programem AcGasSynchro. Zaawansowana technologia wykonania wyrobu jest gwarancją niezawodności STAG-300 plus.
Zalety i funkcje sterownika STAG-300 plus:
» mapa graficzna 3D, korekcja od obrotów silnika, wizualizacja graficzna i cyfrowa,» filtr sygnałów obrotów silnika,» typ sterowania wtrysków,» max obciążenie silnika,» podgrzewanie wtryskiwaczy,» próg odcinania dotrysków,» dodatkowe ustawienia wtryskiwaczy gazowych,» nowe algorytmy pracy na CNG,» dokładny pogląd parametrów pracy na oscyloskopie,» intuicyjny sposób kalibracji sterownika,» całkowicie wodoszczelna obudowa,» niezauważalny moment przełączania na zasilanie gazowe,» automatyczne przełączanie na benzynę w przypadku braku gazu (sygnalizowane dźwiękiem)» przełącznik B/G ze wskazaniem poziomu gazu,» wbudowany sekwencyjny emulator wtryskiwaczy benzyny,» utrzymuje kluczowe parametry pracy silnika: moc, moment obrot. na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną,» spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 5,» sterownik współpracuje ze wszystkimi reduktorami i wtryskiwaczami gazu » dostępny z końcówkami wtryskiwaczy gazu typu: HANA, AC W01 , RAIL, VALTEK, REG, ZAVOLI, Uwaga !!!
Koszt instalacji może być wyższy, w zależności od r ocznika samochodu i trudności montażu.
<