Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

! Mono U Control !!! Teferi + milion kontr !!!

30-05-2012, 21:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 170 zł     
Użytkownik mclaine
numer aukcji: 2321939059
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 109   
Koniec: 02-06-2012 21:36:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WIELKA WYPRZEDAŻ - Sprzedaje wszystkie karty ze swojej kolekcji, zapraszam na moje inne aukcje.

 

Witam wszystkich na moich aukcjach z kompletnymi taliami do magica.

 

Wszystkie talie powstały z prostego powodu - miałem ogromną ilość kart, coś trzeba było z tym zrobić, a że z kumplem lubimy sobie pograć to zrobiliśmy ponad 30 talii, które grały turniejowo. Jestem pewien, że każdy gracz znajdzie tu coś dla siebie, mamy talie agresywne, kontrolne, przewijarka, zombie, elfy czy spalator. Zapraszam do przejrzenia wszystkich talii, nawet, gdy nie zamierzamy nic kupić - bardzo wiele można się dowiedzieć z opisów kart. Każdą talię starałem się opisać jak najlepiej, jak użyć kart, po co są i dlaczego. 

Dodatkowo mogę zapewnić, że każdą talią zagrałem przynajmniej 20 gier, testowaliśmy, zmienialiśmy i poprawialiśmy to, co nie pasowało. Uważam, więc że każda talia została zbudowana tak jak być powinna, jest gotowa do gry od zaraz!

 

Mono U Control

 

Monokolorowa kontrola to jeden z archetypów który istnieje od zawsze, część graczy decyduje się grać tylko kolorem niebieskim. Nie jest to łatwe, często nie jest to nawet przyjemne, nie mamy tutaj niszczenia stworów, nie mamy super potworów, liczą się nasze umiejętności i to jak poprowadzimy grę. Jeżeli gramy dobrze - przeciwnik się zapłacze. Bardzo dobra talia dla graczy powyżej średniej, jeżeli nie umiesz grać w magica to nie jest to talia dla Ciebie, zamęczysz się. Z drugiej jednak strony to właśnie dzięki niej możesz wejść na wyższy poziom grania. 

 

3 x Aether Adept - Bardzo dobry stwór za 3 many, ciało 2/2 i wracamy stwora przeciwnika na rękę. Dodatkowo świetnie działa z teferim na stole, możemy go zagrać na instancie, wracamy to co przeszkadza a potem blokujemy

1 x Evacuation (Stronghold) - Bardzow ważna karta, za 5 many wracamy wszystkie potwory na rękę. Zastosowań jest mnóstwo, możemy opóźnić przeciwnika, przerwać mu atak i tym podobne, ważna karta bo możemy poradzić sobie ze stworami jak już wejdą. Dodatkowo znajdziemy to mystical teachningsami

4 x Counterspell (MM) - Najlepsza kontra w magicu, niwelujemy czar za 2 many

4 x Rune Snag - Karta która na początku jest gorsza od mana leaka, ale od drugiego zagrania jest już znacznie lepszy, dodatkowo mana leak nigdy nie staje się lepszy, rune snag zagrany po raz 4 to dopłać 8!

1 x Repeal - Wracamy to co nam przeszkadza, dodatkowo dobierając karte, idealne na wilkołaki (które po gorszej stronie mają koszt 0) czy na tokeny (koszt 0)

1 x Jace's Ingenuity - Dobry draw na instancie, 3 karty z końcem tury to bardzo pomocna sprawa

1 x Mana Leak - Jeden mana leak nie przeszkadza a dodatkowa kontra nie zaszkodzi

2 x Prismatic Lens - Lensy mają przyśpieszyć naszą talię, tak żeby zagrać w 4 turze teferiego czy jace's Ingenuity. Dodatkowo generują jaką chcemy manę co przydaje się do opłacenia kosztu flashback mystical teachnigs

3 x Teferi, Mage of Zhalfir - Podstawa i klucz tej talii, teferi pozwala nam robić prawie wszystko a przeciwnikowi mało co. Po pierwsze wszystkie czary przeciwnika to sorcery, nie może więc zagrać nam żadnej kontry, a wszystko co zagra może grać tylko w swojej turze, możemy więc z końcem, w kombacie i tak dalej grać tak jak nam się podoba, przeciwnik nic nam nie zagra. Druga sprawa że wszystkie nasze stwory mają flesha, ma to 2 fukcję. Pierwsza jest oczywista, czyli zagrywamy z ręki stwory kiedy nam się to podoba, druga jest już mniej oczywista. Korzystając z umiejętności karty mystical teachings możemy znaleźć kartę z umiejętnością flash albo instanta, tak się złożyło że teferi daje stworom flasha, także w decku! Możemy więc wyszukać jakiego chcemy stwora gdy teferi jest w grze!

2 x Rewind (1 x US, 1 x 8ed) - Bardzo dobra kontra, pozbywamy się czaru i dalej mamy manę żeby zagrać inne czary, dzięki temu nie tracimy czasu by zagrać instanty z końcem tury (into the roil, teachnigs, ingenuity)

2 x Into the Roil - Kolejna karta która ma radzić sobie z tym co nie zostanie przez nas skontrowane, wracamy co chcemy i dobieramy kartę

2 x Mystical Teachings - Kolejna bardzo ważna karta w tym decku, możemy dzięki niej znaleźć każdy czar z naszej talii, a jeżeli w stole jest teferi możemy wziąć podczas szukania KAŻDĄ kartę (prócz landa) na rękę, dodatkowo ma flashback co pozwala na budowanie solidnego card advantage - oczywiście zawsze i wszędzie szuka teferiego

2 x Condescend - Bardzo dobra kontra, radzimy sobie z czarem przeciwnika a dodatkowo stabilizujemy draw dzięki umięjtności scry2

1 x Careful Consideration - Idealny w momencie gdy zalegają nam jakieś karty które już nic nie robią (najczęściej landy), dobieramy 4 karty co pozwala rozwiązać ogrom problemów

1 x Arcanis the Omnipotent - Potwór który jak przeżyje bardzy szybko przechyla szalę zwycieztwa na naszą stronę. Draw 3 kart co turę to bardzo dużo

1 x Sphinx of Uthuun - Kolejny stwór który coś robi, jest 5/6 flying i jak wejdzie robi "fakty" czyli odsłaniamy 5 kart a przeciwnik je dzieli. Genialny do ataku (zabija w 4 tury), idealny do bloku.

2 x Forbid - Świetna karta gdy mamy zbędne karty na ręku (np landy), a nie chcemy tracić kontry, używamy więc umięjętności buyback

1 x Foil (JVC) - Droga kontra, która kosztuje aż 4 many, z tym że można ją zagrać za darmo. Mało kto się tego spodziewa co czyni ją bardzo dobrą

1 x Magus of the Future - Magus pozawala szybko odbudować się, albo zdobyć dużo zasobów, możemy zagrywać karty z biblioteki nie marnując tych z ręki, najważniejsze jest zagrywanie landów z góry, dzięki temu dostajemy je za darmo. Gdy jest na stole bardzo szybko zdobywamy przewagę

2 x Halimar Depths - Dobry land który pozwala nam ułożyć 3 karty tak jak byśmy tego chceli, jeżeli część kart nam nie pasuje możemy potasować talię (expanse, panorama)

1 x Urza's Factory - Dobry land gdy przeciwnik ma dużo niszczenia stworów, wszystkie nasze stwory umierają od większości niszczeń, a ta karta generuje stwora co turę

4 x Terramorphic Expanse - Szukamy landu który nam potrzeba, polecam poszukać swampa gdy już będziemy mieć wystarczającą ilość niebieskiej many, wtedy na pewno zagramy flashback teachingsów

1 x Grixis Panorama - Podobna funkcja jak expanse, z tym że możemy brać z tego manę

2 x Bant Panorama - jak wyżej

1 x Swamp - swamp pod teachngsy

14 x Island

 

Stan:nmint - jeżeli jest inny niż nmint to jest opisany przy karcie

Język : Angielski


Edycja :Opisane w nawiasach jeżeli wg.mnie są istotne

Możliwość odbioru w Warszawie w księgarni Faber i Faber ale tylko po przedpłacie.

Bardzo proszę o płatność przez PayU

! Zapraszam też do obejrzenia innych moich aukcji !