Czerwony spalator to jedna z najpopularniejszych talii, dlaczego? Bo najprościej ją złożyć i najprościej zwyciężyć inne talie. Zazwyczaj jest szybki i nieprzygotowana talia przeciwnika sobie nie poradzi. Czerwonych talii zbudowałem parę, każda różni się kartami i taktyką, ale każdy z nich jest na tyle przyjemny w grze że można go polecić absolutnie każdemu graczowi niezależnie od stopnia zaawansowania. Ta konkretna talia jest lepszą wersją prostego spalatora, mamy bardzo solidne stwory a figure of destiny sam może wygrać całą partię, dodatkowo mamy mishry dzięki czemu możemy zabijać bardzo dobrymi landami. Pomaga też vortex który strzela co turę i blokuje life gain. Mamy więc kompletną talię która może sobie poradzić praktycznie z każdą przeszkodą.
4x Mishra Factory - Super land który zmienia się w stwora 2/2 gdy trzeba, dodatkowo może rosnąć w bloku czy w ataku
3x Ghitu Encampment - Solidny stwór 2/1 z landa który ma firststrike'a
14x Mountian
4x Figure of Destiny - Genialny stwór za 1 many który szybko zmienia się w 2/2 potem w 4/4 a na koniec w 8/8 z lataniem i jest w stanie sam wygrać grę
3x Magma Jet - solidne spalenie które pali za 2 i dodatkowo mamy scry 2 więc kontrolujemy to co dobierzemy
4x Incinerate - Solidne spalenie za 2 many, 3 obrażenia w co chcemy, dodatkowo nie będzie regeneracji
3x Searing Blaze - Walimy w stwora za 3 i dodatkowo w przeciwnika za 3, bardzo solidna karta za 2 many
2x Burst Lightning - Spalenie za 1 many i 2 obrażenia a gdy mamy manę możemy walnąć za 4
1x shock - Solidne spalenie na instancie za 2
1x Lightning Bolt - Najlepsze spalenie za 1 many w magicu, 3 obrażenia w co chcemy na instancie
3x Sulfuric Vortex - Genialny enchant do spalatora, nie dość że co turę wali w każdego za 2 i w przeciwnika to nie będzie żadnego dodawania życia co zdecydowanie pomaga nam w spalaniu przeciwnika
1x chandra's Spitfire - Stwór 1/3 flying który bardzo rośnie po każdym rzuconym czarze. Super działa ze spalaniem
3x Plated Geopede - Fajny potwór za 2 many który po zagraniu landu rośnie.
4x Hellspark Elemental Dobry ziomek 3/1 haste trample za 2 many który ma opcję flashbacku więc z jednej karty możemy zadać do 6 obrażeń
1x Volcanic Fallout - Opcja na małe i nie tylko stwory bo wali za 2 po graczach i stworach, dodtkowo jest niekontrowalne
4x Stormblood Bereserker - Super stwór za 2 many, jeżeli wejdzie z bloodthirstem to jest nagle mamy stwora 3/3 który może być blokowany tylko przez 2 stwory co najczęściej czyni go nieblokowalnym
2x Gathan Raiders - Solidny stwór który może być 5/5, a zagrywamy go za 3 many jako morpha.
1x Red Sun's Zenith - Super spalenie za X które po rzuceniu wraca w deck i możemy je zagrać znów