Monitor LED LG E1951S-BN (30 dni bezpłatnej gwarancji na badpixele)
Podstawowe cechy:
- Proporcje wymiarów matrycy: 16:9
- Typ matrycy: TN
- Podstawowe złącza: Analogowe (D-Sub)
- Dodatkowe złącza: Nie
- Wbudowane głośniki: Nie
- Przekątna ekranu [cal]: 18.5
-
Długość gwarancji: |
24 mies. |
Typ gwarancji: |
Producenta |
|
Monitor LED o przekątnej ekranu 18.5 cali. Rozdzielczość ekranu wynosi 1366 x 768 pikseli, czas reakcji matrycy to 5 ms, a jasność jest na poziomie 250 cd/m2. Kontrast wynosi[zasłonięte]50000:1, a kąty oglądania 170 stopni (poziom) i 160 stopni (pion). Monitor wyposażony jest w złącze D-Sub.
|
|
Linia |
|
Kolor |
|
Model na rok |
|
Ekran |
Przekątna ekranu [cal] |
|
Proporcje wymiarów matrycy |
|
Rozdzielczość |
|
Inne |
|
Specyfikacja |
Jasność [cd/m2] |
|
Czas reakcji |
|
Typ matrycy |
|
Rozmiar plamki [mm] |
|
Kontrast |
|
Kąt widzenia [stopnie] |
|
Złącza |
Podstawowe złącza |
|
Dodatkowe złącza |
|
Technologie złączy |
|
Nagłośnienie |
Wbudowane głośniki |
|
Moc głośników RMS [W] |
|
Inne |
|
Fizyczne |
Wysokość [cm] |
|
Szerokość [cm] |
|
Głębokość [cm] |
|
Waga [kg] |
|
Konstrukcja |
- Regulacja kąta pochylenia
|
Załączone wyposażenie |
- Przewód D-Sub
- Przewód zasilający
|
Normy i standardy |
Certyfikaty bezpieczeństwa |
- cUL (Kanada)
- SEMKO
- UL (Stany Zjednoczone)
|
Certyfikaty ergonomii |
|
Normy promieniowania |
- CE (Unia Europejska)
- FCC-B (Stany Zjednoczone)
|
Pobór mocy [W] |
|
Inne |
- EPA 5.0
- EPEAT Gold
- Vista Basic
|
Zarządzanie energią |
|
|
|
Morele net stworzył sieć punktów serwisowo-odbiorczych - Netpunktów przeznaczonych specjalnie na potrzeby Odbioru towarów . W Netpunkcie swoje zamówienie odbierzesz szybciej, taniej i bezpieczniej niż za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
Dodatkowo, Netpunkty oferują szereg udogodnień:
- zapewnione jest pełne bezpieczeństwo towaru - nie ma problemu porozrywanego pudełka, naruszonej zawartości;
- widzisz co kupujesz - gdy produkt nie spełni Twoich oczekiwań możesz z niego zrezygnować;
- w razie problemów ze sprzętem możesz poradzić się fachowej obsługi Netpunktu;
- możesz podłączyć zakupione produkty, sprawdzić jak działają;
- w łatwy sposób możesz przekazać produkt do serwisu;
W net punktach Kraków Warszawa odbiór jest bezpłatny. Wysyłka do naszych partnerów (pozostałe punkty ) 8zł
|
Morelenet Kraków Morelenet Kraków ul. Mogilska 120a 31-445 Kraków godziny otwarcia: 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 9-13) |
Morelenet Warszawa Morelenet Warszawa al. Komisji Edukacji Narodowej 83/U6 02-777 Warszawa (przy samym wejściu do stacji metra "Stokłosy" (od ul. Ciszewskiego) godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-13) |
Morelenet Białystok T&T Komputery - Morelenet Partner ul. Św. Kazimierza 1 15-817 Białystok godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-15) |
Morelenet Katowice Datex III Sp. z o.o. - Morelenet Partner ul. Walerego Sławka 5 40-844 Katowice godziny otwarcia 9-17 (od poniedziałku do piątku) |
Morelenet Kielce P.H.U. Comprix - Morelenet Partner ul. Zagórska 79b 25-346 Kielce godziny otwarcia 9-17 |
Morelenet Lublin Jablan - Firma Usługowo-Handlowa - Morelenet Partner ul. Bursaki 18 lok. 38 20-150 Lublin |
Morelenet Łódź Roley S.C. - Morelenet Partner ul. Paderewskiego 7a 93-530 Łódź godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 11-14) |
|
Morelenet Szczecin
Mikronet (obok centrum handlowego "Stara Cegielnia") ul. Przyjaciół Żołnierza 128B 71-670 Szczecin
|
Morelenet Rzeszów F.P.H.U. "Interbit" - Morelenet Partner ul. Podkarpacka 1 35-082 Rzeszów godziny otwarcia: 8.30-18.00 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-14) |
Morelenet Gdańsk P.H.U. JES - Morelenet Partner ul. Politechniczna 7 80-288 Gdańsk godziny otwarcia: 10-19 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-14) |
Morelenet Toruń FHU COMKON - Morelenet Partner ul. Czarlińskiego 19 87-100 Toruń godziny otwarcia 9-17 (od poniedziałku do piątku) |
Morelenet Wrocław ul. Zawalna 9a 51-118 Wrocław godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku) |
Morelenet Olsztyn
SL Computer- Morelenet partner ul. M.C. Skłodowskiej 18/20 10-900 Olsztyn godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-14)
|
Morelenet Opole "Curier Service" Mariusz Podsiedlik- Katowicka 55 45-061 Opole godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku) |
|
Jeżeli są państwo zainteresowani odbiorem towaru w punkcie prosimy o wybranie odbioru osobistego oraz wpisanie w komentarzu nazwy miasta!
|
|
Kupowanie na raty jest bardzo proste i przyjemne.
Wystarczy wykonać 2 proste kroki:
1. Złożyć zamówienie
Można wybrać opcje płatności ratalnej zarówno przy odbiorze osobistym towaru jak i przy wysyłce towaru kurierem.
2. Podpisać umowę ratalną
Składając zamówienie wybiera się najwygodniejszy dla siebie sposób i miejsce podpisania umowy ratalnej:
- przy odbiorze zamówienia w netPunkcie
- u kuriera który przyjedzie z umową do domu klienta
Aby obliczyć ratę proszę kliknąć :
Więcej informacji udzieli Państwu fachowa obsługa na infolinii lub prosimy o kontakt mailowy.
- infolinia: 801 [zasłonięte] 861
- tel #1: 12 [zasłonięte] 25 (dla tel. komórkowych)
- tel #2: 12 [zasłonięte] 26 (dla tel. komórkowych)
[zasłonięte]@morele.net
|
|
* Możliwość zwrotu towar w terminie 10dni nie dotyczy zakupów na Fakturę Vat.
|
|
Każdy wystawiony u nas produkt pochodzi z Polskiej dystrybucji co Daje Państwu Pewność iż produkt Obejmuje Pełna polska Gwarancja !
Do każdego zamówienie wystawiamy paragon . Na życzenie Fakturę Vat !
Realizacja 24 h po zaksięgowaniu wpłaty !
Możliwość odbioru osobistego w naszych net-Punktach Białystok, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Toruń, Warszawa, Wrocław,Olsztyn gdzie można sprawdzić i dokładnie obejrzeć towar tylko po wygranej aukcji (o chęci odbioru proszę poinformować po wygranej aukcji, dokładne adresy podane wyżej )
Zapraszamy do naszych Netpunktów!
|
|
Każdego dnia Nasi Klienci dzielą się swoimi wrażeniami z dokonanych w naszym sklepie zakupów. Część z nich to propozycje usprawnień które staramy się uwzględniać w naszych pracach nad rozwojem sklepu. Otrzymujemy także informacje od klientów którzy przy realizacji zamówienia napotkali problemy - ze wszystkimi kontaktuje się nasz dział reklamacji aby pomyślnie załatwić sprawę.
Jednak zdecydowanie największą grupę stanowią klienci, którzy chcą się podzielić swoją radością z udanych zakupów w Morele.net. Jesteśmy z tych głosów bardzo dumni i niektóre z nich publikujemy na tej stronie.
|
|