Wszystkie przesyłki realizowane są w pierwszej kolejności za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, dzięki czemu paczki w większości przypadków docierają do klienta już na drugi dzień. Wysyłki realizowana są wyłącznie tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zapewniamy szybką i sprawną wysyłkę zamówionego towaru - dodatkowo nieodpłatnie ubezpieczoną. Na prośbę klienta przesyłka może być realizowan również za pośrednictwm Poczty Polskiej, w tym jednak przypadku nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie oraz ewnetualne reklamacje (dotyczy aukcji na których jest zaznaczona taka opcja).
Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy :
-
sprawdzić stan paczki (czy opakowanie nie jest uszkodzone)
-
sprawdzić czy przesyłka jest zaklejona w sposób uniemożliwiający dojście do jej zawartości
-
sprawdzić czy paczka jest prawidłowo zaadresowana
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody - jest to konieczny warunek wymiany uszkodzonego produktu, lub zwrotu pieniędzy.
Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie taki dokument, nie ma prawa odmówić nam jego wypisania, bądź zlecić jego wypisanie w późniejszym terminie.
PODPIS NA DOKUMENCIE SWOIM IMIENIEM I NAZWISKIEM ODBIERA PRAWO DO REKLAMACJI PRZESYŁKI, GDYŻ UMIESZCZENIE PODPISU POD ODBIOREM JEST RÓWNOZNACZNE Z KLAUZULĄ "ODEBRAŁEM PACZKĘ WSTANIE NIENARUSZONYM"
KUPUJĄC U NAS NA KILKU AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ!!!
Zawsze możesz towar odebrać osobiście w jednym z naszych 3 trzech salonów:
Rzeszów, ul. Grunwaldzka 4
Przemyśl, Rynek 11
Tarnów, ul. Kaczkowskiego 1.
W przypadku odbioru osobistego po za centralą w Rzeszowie po zakupie na aukcji wystarczy się z nami skontaktować, a w ciągu jednego dnia towar będzie tam przez nas dostarczony.