Zupełnie nowy Radius 200 to dedykowany głośnik centralny, zaprojektowany specjalnie dla aplikacji wielokanałowych kina domowego. Konfiguracja przetworników przypomina to, co znamy z Radiusa 225 – model 200 ma więc odpowiedni rodowód i wystarczającą moc, by przekazać detale, dynamikę i wokal ze ścieżek filmowych zarejestrowanych w wysokiej rozdzielczości. Ustawiony w centrum systemu AV, ten – pomimo niesamowitych możliwości, wciąż kompaktowy – Radius 200 odtworzy dźwięk w niezrównanej jakości i z poczuciem, że uczestniczymy w wydarzeniu „na żywo”
- Nowy w serii – ultra-kompaktowy, dedykowany głośnik centralny. Dwa nowe przetworniki basowe C-CAM i wysokotonowa, pozłacana kopułka C-CAM w konfiguracji MTM (Mid-Tweeter-Mid). W serii Radius membrany wszystkich przetworników mają wklęsły profil, bez nakładki przeciwpyłowej w centrum. Rozwiązanie to zaczerpnięto bezpośrednio z topowej serii Platinum, a stosowane było także w serii Gold GX. Długotrwałe, bardzo kosztowne badania i komputerowe modelowanie pozwoliły na uzyskanie perfekcyjnej relacji pomiędzy kształtem nowej membrany i jej zawieszeniem. Zastosowano zawieszenie górne o szerszym profilu i inaczej nawiniętą cewkę – pozwoliło to na znaczne powiększenie maksymalnego wychyłu, poprawę mocy maksymalnej i redukcję zniekształceń. Nowa pozłacana kopułka wysokotonowa C-CAM - zoptymalizowana pod kątem lepszego i brzmienia i szerszego pasma przenoszenia. Głośnik jest skuteczniejszy niż jego poprzednicy, a to dzięki przeprojektowaniu wentylacji tylnej strony membrany, pozwalającemu wydajnie uwalniać powietrze stłoczone i skompresowane z tyłu kopułki tweetera, wyprowadzając je kanałami dookoła przetwornika do tylnej komory. Port HiVeII – prosto z serii Platinum, debiutuje w serii Radius. Jego kształt daje ten sam efekt przepływu powietrza jak w lufie pistoletu. Rowki wytłoczone wewnątrz portu pomagają przyspieszyć przepływ powietrza i zmniejszyć turbulencje; powietrze tłoczone jest bardzo efektywnie, co daje w efekcie mocny i bardziej dynamiczny bas. Mocowanie przetwornika od tyłu za pomocą jednej śruby. Zapewnia mechaniczne odseparowanie przetwornika i obudowy, czego rezultatem jest średnica o dużej czystości i rozdzielczości. Mocowanie to zapewnia solidne i pozbawione rezonansów zespolenie przetwornika z obudową. Jednopunktowe mocowanie uchwytu naściennego. Użycie opcjonalnego uchwytu naściennego lub innego standardowego uchwytu. Opcjonalny system standów podłogowych – specjalny system okablowania w standzie dający „bezprzewodowy” wygląd systemu stand-głośnik
Pozycja | Wartość |
Pasmo przenoszenia |
60Hz - 35kHz |
Wrażliwość |
86dB |
Impedancja nominalna |
6 omów |
Pojedynczy Moc (RMS) |
100 wat |
Postępowanie Power System (RMS) |
150 watów |
Zalecana moc wzmacniacza |
40-150 watów |
Maksymalny SPL (dBA) |
106 |
Wyrównanie Bass |
Bass reflex - front przeniesiony |
Kierowca dopełniacza |
2 x 4 "(100 mm) C-CAM ® stożek basowy / średniotonowy 1 x 1 "(25mm) C-CAM złota kopułka |
Szafka Wymiary (wys. x szer. x głęb.) |
125 x 330 x 140 mm (4 15/16 x 13 x 5 1/2 cala) |
Szafka Wymiary (wys. x szer. x głęb.) (Grille Inc & Terminals) |
125 x 330 x 164mm (4 15/16 x 13 x 6 7/16 cala) |
Waga |
3,6 kg (7lb 14 uncji) |
Gwarancja polskiego dystrybutora
Możliwość odbioru osobistego w salonie we Wrocławiu, po wcześniejszym uzgodnieniu.