Oferuję do sprzedaży Mondeo Ghia Kombi z roku 2000 z rewelacyjnym silnikiem Duratec V6 2.5 (170 PS). Samochód ma wyposażenie z górnej półki dla wersji Ghia produkowanych w roku 2000. Po kilkuletniej jeździe tym samochodem jestem fanem silników V6, są ciche, mają zapas mocy, mają miły dla ucha "klang" i są bardzo przyjemne w jeździe. Ten konkretny egzemplarz ma bardzo ekonomiczne spalanie jak na pojemność silnika. Przez ostatnie miesiące robiłem nim dziennie ok. 70 km przez Warszawę do pracy i z powrotem, średnie spalanie wg komputera wyniosło trochę ponad 9 litrów / 100 km. W trasie na baku (60 litrów) przejeżdżałem spokojnie 600 km (prędkość 100 - 120 km/h). Jak ktoś nie ma ciężkiej nogi to przy 90-100 km powinien zejść nawet poniżej 9 litrów / 100 km (mój najlepszy wynik to 8,5 litra / 100 km). Przebieg 174 tys. km jest prawdziwy i do zweryfikowania w stacji Ford Auto Plaza. Samochód pochodzi z polskiego salonu Forda. Jestem jego drugim użytkownikiem. Jeśli pojawiały się symptomy usterki lub zużycia części, to samochód był wstawiany do warsztatu. Do przebiegu ok. 130.000 km samochód przechodził przeglądy i naprawy w ASO, potem w zaprzyjaźnionym warsztacie, którego właściciel jest dobrym znajomym (fuszerki nie robi). Samochód ma system ABS oraz TSC (system kontroli trakcji), świetnie się prowadzi i trzyma się drogi. Z uwagi na przepisy VAT w roku 2000 został zarejestrowany jako ciężarowy (ma kratkę). W roku 2011 wymieniłem w nim bardzo dużo części: - nowe miedziane przewody hamulcowe - nowe przewody wysokiego napięcia - nowe świece zapłonowe (komplet 6 szt.) - nowe amortyzatory (przód) + łożyska amortyzatorów + poduszki - nowe sprężyny (przód) - nowe sprzęgło Sachs + nowy wysprzęglik (komplet) - nowe łączniki stabilizatora i gumy drążka stabilizatora (przód) - nowe wahacze przód - nowy napinacz paska pompy wody + pasek - nowe łożysko w półosi prawy przód - nowe koło pasowe paska osprzętu - nowy akumulator 60 Ah - generalna naprawa systemu klimatyzacji z wymianą skraplacza (tej "chłodnicy" z przodu) na nowy - wymiana anteny radia - wymiana zewn. listew zbierających wodę we wszystkich drzwiach Koszt powyższych napraw to nie mniej niż 6 tys. zł. Znane mi na dziś niedomagania oferowanego egzemplarza: - naprawa blacharsko-lakiernicza do uszkodzeniu prawego, tylnego narożnika (zdjęcia uszkodzenia są załączone do oferty), przy okazji sugeruję połączyć to z tylnymi błotnikami i ew, progami (w Mondeo mk2 progi po 10 latach trzeba robić) - trzeba wymienić wycieraczki - radio + CD wymaga przeglądu, bo niedawno radio przestało odbierać sygnał z anteny Silnik V6 przy takim przebiegu ma jeszcze przed sobą przynajmniej dwa razy tyle, a znawcy twierdzą, że nawet więcej. Polecam, bo dla fanów Mondeo z silnikiem V6 to prawdziwa okazja! Jest w bardzo dobrym stanie technicznym i jest codziennie użytkowany. Sprzedaję samochód w trybie BCM z uwagi na uszkodzenie wymagające naprawy blacharsko-lakierniczej, w którą nie chcę już inwestować. Wjechałem w słupek w trakcie cofania (zdjęcie w ogłoszeniu), połamany zderzak jest do wymiany, rozbitą lampę wymieniłem. Szacunkowy koszt naprawy to ok. 1[zasłonięte]200-14 zł. Gdyby nie to uszkodzenie dalej bym nim jeździł. Samochód sprzedaję z kompletem kół z oponami letnimi na aluminiowych felgach oraz kompletem kół z oponami zimowymi na stalowych felgach! Kontakt - email: [zasłonięte]@gmail.com, tel. 609[zasłonięte]227