Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Molęda-Zdziech Małgorzata - Czas celebrytów

06-11-2014, 8:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 78 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4676783076
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 7   
Koniec: 06-11-2014 08:30:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Molęda-Zdziech Małgorzata - Czas celebrytów
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64179
Wymiar: -
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 444
Ocena: -
Waga: 0,68 kg
Indeks: 615[zasłonięte]01644KS
Rok wydania: 2013
Wydawca: Difin
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Molęda-Zdziech Małgorzata
Stan: Nowa

Opis książki


prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:

Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.

dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:

(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.
k
Zobacz także...