Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MOJE SYLABK metoda symultaniczno-sekwencyjna MOWA

15-07-2015, 12:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 334 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5453523341
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MOJE SYLABK metoda symultaniczno-sekwencyjna MOWA
06   B.D     Wystawiamy paragon lub fakturę VAT

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 6. PRZEDMIOTÓW:

 

Symultaniczno-Sekwencyjna nauka czytania

Autor: Agnieszka Kasiba

 

Powtarzanie, rozpoznawanie i nazywanie samogłosek jest ważnym aspektem nauki mowy  i czytania. Obrazki motywujące dzieci do powtarzania pierwszych dźwięków językowych  przedstawiają sytuacje, które można opisać nawet jednym dźwiękiem.    Takiego materiału pokazującego  znaczenia potrzebują także  dzieci, które stawiają pierwsze kroki na drodze poznawania pisma. Tak w trakcie nauki czytania dzieci zdrowych, jak i w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, zapis literowy powinien być stosowany zgodnie ze swym przeznaczeniem, a więc musi odsyłać do jakiejś treści. Nawet pojedyncza samogłoska może nieść sens, dzięki któremu praca nad mową, wymową czy techniką czytania staje się jednocześnie pracą nad rozumieniem. 

„A” jest dźwiękiem, który może oznaczać zachwyt, przerażenie, cierpienie czy zrozumienie. Może też odnosić się do sytuacji badania gardła przez lekarza czy śpiewania dziecku do snu. Zestaw zawiera aż 5 ilustracji do każdej z samogłosek po to, by uniknąć trwałego przyporządkowania dźwięku mowy do określonego kontekstu (np. kojarzenia „U” wyłącznie z lecącym samolotem). Różnorodność sensów, odnoszących się do tego samego symbolu, uświadamia dziecku uniwersalność znaków językowych i zapoznaje ze zjawiskiem wieloznaczności.

Usta postaci na obrazkach ułożone są tak, jakby osoby te wypowiadały odpowiednie samogłoski. Dzięki temu identyfikacja dźwięku staje się łatwiejsza, a dziecko uczy się odczytywania układu artykulacyjnego i kojarzenia go z właściwą głoską. Zestaw zawiera 30 ilustracji, kartoniki z pojedynczymi samogłoskami oraz podpisy zawierające po 2 i 3 znaki (AA oraz AAA itd.). Te ostatnie służą do nauki odczytywania sekwencji samogłosek. 

Zestaw został przygotowany tak, aby w terapii, a także w nauce mówienia i czytania dzieci zdrowych, mógł zostać wykorzystany do jak największej liczby ćwiczeń. Głównym jego przeznaczeniem jest stworzenie sytuacji do powtarzania, rozpoznawania i samodzielnego odczytywania samogłosek, ale może także zostać wykorzystany do treningu:

intonacji (dla każdej z 5 ilustracji ta sama samogłoska może zabrzmieć inaczej),

odczytywania i nazywania emocji,

odczytywania i naśladowania układu artykulacyjnego,

przyjmowania perspektywy drugiej osoby.

 

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

Pakiet "MOJE SYLABKI" - zestawy 1-5

 

Zestawy ćwiczeń MOJE SYLABKI powstały z myślą o przedszkolakach, a przede wszystkim o uczniach zerówek, rozpoczynających naukę czytania. Zeszyty zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy w swojej pracy terapeutycznej oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu. Seria jest doskonałą pomocą w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej i dyslektycznymi. Ćwiczenia mogą posłużyć również jako dodatkowy materiał dydaktyczny w klasach zintegrowanych.

Seria 5 zeszytów zawiera materiał podzielony zgodnie z kolejnymi etapami symultaniczno sekwencyjnej metody wczesnej nauki czytania prof. Jagody Cieszyńskiej.


Pakiet obejmuje 5 zestawów (wszystkie dostępne).


ZESTAW I zawiera:
• samogłoski;
• wyrażenia dźwiękonaśladowcze;
• pierwsze sylaby otwarte ze spółgłoskami p, m, b, l, f, w, t, d;
• wyrazy do czytania globalnego;
• zestawy samogłoska + sylaba otwarta;
• wyrazy dwusylabowe zbudowane z sylab otwartych;
• zdania i proste teksty.


ZESTAW II zawiera:
• sylaby otwarte ze spółgłoskami s, z, k, g, j, n;
• zestawy samogłoska + sylaba otwarta;
• wyrazy do czytania globalnego;
• wyrazy dwusylabowe zbudowane z sylab otwartych;
• zdania i proste teksty.


ZESTAW III zawiera:
• sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami p, m, b, l, t, d, f, w, s, z, k, g, j, n;
• wyrazy czytane globalnie,;
• pseudowyrazy zbudowane z sylab otwartych i zamkniętych;
• zdania i teksty.


ZESTAW IV zawiera:
• sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami sz, ż, rz, ch, h, ł, c, dz, cz, dż;
• krótkie wyrazy jednosylabowe;
• wyrazy czytane globalnie;
• pseudowyrazy zbudowane z sylab otwartych i zamkniętych;
• teksty, krzyżówki sylabowe.


ZESTAW V zawiera
• sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami ś, ź, ć, dź, r, ń;
• pseudowyrazy zbudowane z sylab otwartych i zamkniętych;
• wyrazy z samogłoskami nosowymi: ą, ę;
• grupy spółgłoskowe;
• teksty, zagadki, krzyżówki sylabowe

 

 

ISBN:[zasłonięte]978-83739-84-4
Format: A4
Liczba stron: 43

WYDAWNICTWO: WiR

 

 

 

 

 wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72