Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MOJE ŻYCIE NA WSCHODZIE I ZACHODZIE HART OPRAWA

21-06-2012, 20:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 49.99 zł     
Użytkownik inkastelacja
numer aukcji: 2402756970
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 22   
Koniec: 16-06-2012 18:17:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO SPISU TREŚCI

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO OPISU KSIĄŻKI

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY ZNAJDUJĄCE SIĘ W TEJ SAMEJ KATEGORII

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY WEDŁUG CZASU ZAKOŃCZENIA

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY WEDŁUG ILOŚCI OFERT

PONIŻEJ ZNAJDZIESZ MINIATURY ZDJĘĆ SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU, WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA JEDNĄ Z NICH A ZOSTANIESZ PRZENIESIONY DO ODPOWIEDNIEGO ZDJĘCIA W WIĘKSZYM FORMACIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA DOLE STRONY (CZASAMI TRZEBA CHWILĘ POCZEKAĆ NA DOGRANIE ZDJĘCIA).


PEŁNY TYTUŁ KSIĄŻKI -
AUTOR -
WYDAWNICTWO -
WYDANIE -
NAKŁAD - EGZ.
STAN KSIĄŻKI - JAK NA WIEK (ZGODNY Z ZAŁĄCZONYM MATERIAŁEM ZDJĘCIOWYM) (wszystkie zdjęcia na aukcji przedstawiają sprzedawany przedmiot).
RODZAJ OPRAWY -
ILOŚĆ STRON -
WYMIARY - x x CM (WYSOKOŚĆ x SZEROKOŚĆ x GRUBOŚĆ W CENTYMETRACH)
WAGA - KG (WAGA BEZ OPAKOWANIA)
ILUSTRACJE, MAPY ITP. -
KOSZT WYSYŁKI 8 ZŁ - Koszt uniwersalny, niezależny od ilośći i wagi, dotyczy wysyłki priorytetowej na terenie Polski. Zgadzam się na wysyłkę za granicę (koszt ustalany na podstawie cennika poczty polskiej).

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ

SPIS TREŚCI LUB/I OPIS (Przypominam o kombinacji klawiszy Ctrl+F – przytrzymaj Ctrl i jednocześnie naciśnij klawisz F, w okienku które się pojawi wpisz dowolne szukane przez ciebie słowo, być może znajduje się ono w opisie mojej aukcji)



KLIKAJĄC TUTAJ MOŻESZ ŚCIĄGNĄĆ LUB OTWORZYĆ PLIK ZE SPISEM KOMPLETNYM

KSIĄŻKA W JĘZYKU ANGIELSKIM, PONIŻEJ ZAMIESZCZAM PROSTE TŁUMACZENIE (PROSZĘ UWZGLĘDNIĆ BŁĘDY TŁUMACZENIA I BRAK GRAMATYKI, A TAKŻE MOMENTAMI KOMICZNE, PRZYPADKOWE JEGO FORMY, NAJCZĘŚCIEJ POD TEKSTEM TŁUMACZONYM MOŻNA ZNALEŹĆ ORYGINALNY, JEŚLI OCZYWIŚCIE WYSTARCZY MIEJSCA). TŁUMACZENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE W CELACH POGLĄDOWYCH.




MY LIFE EAST AND WEST
By William S. Hart
edited by Martin Ridge
R. R. DONNELLEY & SONS COMPANY
CHICAGO December, 1994




SPIS TREŚCI

Spis ilustracji .......... xxi
Prolog ............. xxiii
1. White Gold .......... 3
II. Nieprzerwany Zachód ....... 15
m. Rider Boy .......... 35
IV. Backbone z Kraju Sioux. . 53
V. Dwa Uciekinierzy i Circus ..... 77
vi. Wschód ........... 83
Vii. Lekkoatletyka i ordynarny Corners .... 95
VIII. Młody aktor ........ 105
IX. Obsada Sukces bez kapitału. 0,131
x. Julia Arthur i Ben Hur ...... 141
xi. "Out, Out, Brief Candle" ...... 155
XII. Dni dzieciństwa Reborn ...... 167
XIII. Wielka szansa-Pictures. . 0,191 XIV. Big Wynagrodzenie i przerwa
z Tomem Ince ......... 239
XV. Praca wojna ........... 261
XVI. Formowanie z United Artists .... 295
XVII. Will Rogers .......... 325
XVIII. "W rytmie słońca Living". . . 347
xix. Niesione wiatrem .......... 361
xx. Long, Long Trail. . - ...... 383
Epilog ............. . 391
Główna ............... 403
Lista Lakeside Classics ...... 411
ILUSTRACJE
William S. Hart w scenie
od The Fighter Gun ..... fronton
Daniel E. Bandmann ......... 107
Hart i Madame Hortense Rhea ..... 119
William Seymour ........... 127
Hart i Julia Arthur ......... 143
Abraham L. Erlanger ......... 147
Marc Klaw ............. 147
Charles Frohman ........... 147
Hart jako Messala w Ben Hur ....... 151
Hart i Charlie Russell ........ 157
Universal Corporation Obraz w 1912 roku. . 195
Hart i "Fritz" ........... 209
Hart w sceny z Disciple ..... 227
Hart w sceny z poboru opłat ..... 227
Hart w scenie z wąskiego szlaku. . . 228 Hart w scenie z bloku Doświadczalnego. . . 228
Hart w scenie z Niesione wiatrem ..... 229
Hart w sceny z targu ..... 229
Hart w scenie z
Poppy dziewczyny Mąż ....... 230
Hart w scenie z piasku ........ 230
Karta Lobby Featuring Hart jako
"Prawdomówny" Tulliver ......... 231
Hart w scenie z "Singera Jim" McKee. 0.231 Hart w sceny z poboru opłat ..... 232
Hart w scenie z Wild Bill Hickok. . . 232 Lobby Karta Posiada Hart w mężczyzn. . 233 Lobby Karta Posiada Hart w Zawiasy Hell. . 233 Hart w sceny z Captive Boga .... 234 Lobby Karta Posiada Hart w Niesione wiatrem. . 234
Robert McKim ........... 235
Lon Chaney ............ 235
Clara Williams ........... 236
Dorota Dalton ........... 236
Thomas Ince ............ 237
Cecil B. DeMille, D. W. Griffith,
Mack Sennett i .......... 238
Adolph Zukor i Jesse Lasky ...... 238
Douglas Fairbanks, Mary Pickford,
i Charlie Chaplin ......... 264
Hart Promowanie Obligacji Loan Liberty .... 264
Hart szczycie Army Tank ......... 265
Hart i pułkownik Farrell
+159-szy Pułk Piechoty ....... 265
Will H.Hayes ............ 333
Will Rogers ............ 333
Hart i Winifred Westover ....... 339
William S. (Billy) Hart, Jr ....... 339
Hart i król Baggott ......... 375
Hart z Joe sierpnia Lambert Hillyer i
i Ann Niewiele ........... 375
Hart z Misia Stały ........ 387
Mary Ellen Hart ........... 395





Przedmowa Wydawców

Każdego roku R.R. Donnelley &. Firma Sons publikuje książkę dla naszych pracowników, akcjonariuszy, klientów i innych przyjaciół. Robimy to, aby pokazać naszą wdzięczność za wsparcie i świętować kolejny dobry rok w biznesie.
Ponieważ pierwszy tom został wydany w 1903 roku, Lakeside Classics jest prezentowany słowo drukowane. Dążymy do precyzyjnie wykonane opowieści pięknie drukowane i oprawiane książki. Tegoroczny wolumen nie jest wyjątkiem. To daje nam możliwość podzielenia się z wami, nasi przyjaciele i koledzy, wciągająca opowieść-autobiografia Hollywood Pioneer, William S. Hart. Służy on także przypominają nam, że nasza firma tradycyjnego przedsiębiorstwa są energiczne i rosnący.
Jednak widzimy, nasza rola się zmienia. Gdzie kiedyś określiliśmy się jako producent książek, katalogów, czasopism i katalogów, teraz jesteśmy dostawcą usług i rozwiązań-print i cyfrowych. Tam, gdzie kiedyś mieliśmy obecność tylko w Stanach Zjednoczonych i Anglii, teraz jesteśmy prawdziwie globalny w obecności i perspektywy.
Nasza gospodarka amerykańska wychodzi z jego ogólne złe samopoczucie w ciągu ostatnich kilku lat. Nasze rynki pozostają silne zapotrzebowanie na reklamę magazyn jest w górze, katalog i produkcja katalogów pozostaje silna, dokumentacja oprogramowania eksploduje w nowych rynkach światowych, finansowych druk rozszerza się,
sieciowych i elektronicznych zyskują uznanie na rynku. My i nasi międzynarodowi klienci, również korzystają z lepszej wiadomości gospodarcze z Europy Zachodniej i Azji.
Jeden z naszych długoterminowych celów korporacyjnych ma być 3io miliardów firma w roku 2000. To nie wzrost dla samego wzrostu jest. Stanowi ona cel, aby stworzyć organizację, która jest silna, silne, konkurencyjne, a bezkonkurencyjny w dowolnym miejscu na świecie. Jak poprawić zysków finansowych, będziemy generować kapitał, który jest wymagany do inwestowania w naszej działalności, zapewniając długotrwałą zdolność do świadczenia produkty, usługi i jakość naszego zapotrzebowania klientów.
Podstawowe zasady, które napędzają naszą działalność, integralność, jakość usług, zadowolenie klientów i zwiększenia wartości firmy, ani nie zmieniają. Jak wykonać te zasady zmienia się z powodu trzech tendencji: globalna ekspansja, szybki rozwój technologii cyfrowej, a nasza kultura zmienia biznes.
W przedmowie tej Wydawców, chcielibyśmy podzielić się z wami, gdzie jesteśmy dzisiaj i dokąd zmierzamy w świecie, zarówno mniejsze, ale nieskończenie większym wyzwaniem, niż to było kilka lat temu.
# = Fc X ł
Pomysły nie znają granic. A jak informacja staje się produktem globalnym, jesteśmy szybko staje się częścią globalnej infrastruktury informacyjnej.
Mamy już poczyniła znaczne postępy-sprzedaży na rynkach międzynarodowych rośnie w tempie dwukrotnie
stawka i stanowią obecnie 11 procent naszych przychodów ogółem (w 1978 liczba ta wynosi zero). Naszym długoterminowym celem jest jeszcze bardziej ambitne: do uzyskania 20 procent naszych przychodów lub o § 2 miliardy-spoza Stanów Zjednoczonych w roku 2000.
W tym roku nasza globalna ekspansja jest skupiony na Azji, Ameryce Łacińskiej, Europie Środkowej i Indiach. Te kluczowe regiony spełniają naszych kryteriów dla inwestycji: szybko rozwijające się gospodarki, silne szybkości produktu krajowego brutto, wysokie umiejętności czytania i pisania, korzystne polityki publicznej w zakresie inwestycji, niskie koszty pracy, i co najważniejsze, low-tech zakładów produkcyjnych.
Wśród krajów Ameryki Łacińskiej, Chile, Argentyna i Brazylia spełniają nasze kryteria. W 1994 roku zdobyliśmy ugruntowaną drukowanie, marketing, i dystrybucji i silnej pozycji dla przyszłej ekspansji w tym regionie, kiedy zakupiliśmy pakiet kontrolny w redakcji Pana Cochrane SA, Ameryki Łacińskiej największym niezależnym firma poligraficzna. To firma, która twierdzi, około 70 procent chilijskiego rynku poligraficznym, działa komercyjnej drukarni w Santiago i związane joint-venture interesy drukowania z największych spółek medialnych w Argentynie i Brazylii.
W dalszym ciągu do identyfikacji i wejść na rynki, które pasują do naszych kompetencji. Jak Chiny otwiera swoją gospodarkę, na przykład, uczestniczymy w jego informacji uprawy i poligrafii, zwłaszcza w telekomunikacji. W ubiegłym roku, stworzyliśmy powiązania z chińskiej firmy przemysłowej
otwarcie nowoczesnego obiektu drukowania dla katalogów, książek i czasopism w pobliżu Shenzhen. 170000 stóp kwadratowych operacja o nazwie Shenzhen Donnelley Bright Sun Printing Co, Ltd., stawia nas jako jedyne drukarki Zachodniej na krajowym rynku chińskiego dla tych produktów.
Gdzie indziej w obrębie Azji, nasz Hongkong druk finansowych joint venture obsługuje klientów w Chinach, Tajlandii, Indiach, Singapurze, a reszta Azji. Jesteśmy również zaangażowani w pomoc naszych międzynarodowych klientów, którzy chcą rozszerzyć swoją geograficznych baz danych. Otwarty w 1994 roku, nasza dyskietka oprogramowanie replikacji Tworzenie zestawów i montaż, pakowanie, praca druk na żądanie, dystrybucji i spełnienie w Australii serwuje głównego klienta i daje nam obecność w Australii i Nowej Zelandii.
Staliśmy się pierwszym zachodnim drukarka poczynić znaczne inwestycje w obiecujące środkowoeuropejskim rynku poligraficznego. Polska jest jednym z regionu najszybciej rozwijających się gospodarek, z czego 40 mln ludzi i praktycznie żadnym krajowym możliwości drukowania. Nasza nowa Kraków, Polska, roślina, joint venture z Polsko-Amerykańskiego Funduszu Przedsiębiorczości, daje nam dostęp do rozwijającego się rynku druku w Polsce, a także w sąsiednich rynkach w Europie Zachodniej. Zakład niedawno okazało się pierwsze kopie w języku polskim wydaniu magazynu Elle, by mógł on być drukowany w Polsce po raz pierwszy.
Nasza niedawna Konferencja Przywództwa, która zgromadziła 300 z naszych kluczowych pracowników w Chicago, ukazuje
jak globalny staliśmy. Ostatnia konferencja, która odbyła się w 1987 roku, zawiera tylko jeden przedstawiciel naszych operacjach międzynarodowych, w tym roku było ponad 40.
X # # #
Technika cyfrowa stosowana do replikacji informacji, zarządzanie i dystrybucja stanowi kolejną istotną szansę rozwoju dla nas. Technologia stosowana do druku popycha zmiany, które są szybkie, trwałe i atrakcyjne. W trakcie 1994 roku, na przykład, mamy zainstalowaną najnowszą generację super-szybkich maszynach super-wydajny. Pod wpływem nowych wydajności produkcji tych maszyn, Time Inc postanowili umocnić swoją Zachodni drukowanie Coast czasu, Sports Illustrated, a ludzie tygodniowe z nami, znacznie zwiększa nasze zaangażowanie na rynku druku czasopism.
Technologia również odegrały pewną rolę w zapewnieniu nowy biznes: dziesięć-letni kontrakt na drukowanie 16,6 mln krajowych kopie Digest Reader na każdy miesiąc. Selektywny Plan korespondencyjny, na podstawie nowych informacji zarządzania technologii opracowaliśmy spotkał krytyczne bezpośrednim marketingowych czytelnika Digest Association kierownictwa cele. RR Donnelley 8c Sons Company posiada obecnie umów do wydrukowania dziewięć czołowych dziesięciu czasopism do obiegu w tym kraju.
W 1994 roku filmless prepress technologia wyprowadziła się z laboratorium i na podłogę pressroom. Komputer napędzane nagrywarki płyt obecnie jest usprawnienie procesów produkcyjnych od wydawcy do
naciśnij na książki, oprogramowanie i dokumentacja finansowej, i wkrótce, bardziej skomplikowane pstrokatych, obraz intensywnych produkty.
Technika cyfrowa jest kucie rewolucję w naszej pracy, który mamy pracować, a to, co produkujemy. To zmienia oczekiwania naszych klientów o tym, co możemy i powinniśmy być dla nich robi. Drukarka z najbardziej wydajnych czas systemów i procesów posiada wyraźną przewagę konkurencyjną; technologia pomaga nam zdobyć i utrzymać tę przewagę.
Aby zwiększyć naszą zdolność do absorpcji i efektywnego wdrożenia technologii przyszłości, niedawno ustanowiony Donnelley architekturą cyfrowego usystematyzowania naszych cyfrowych procesów i zapewniając standardowy platformę komunikacyjną. W podobnym rozwoju, stworzyliśmy nowy cyfrowy Division, poświęconą zarządzaniu literatury i spełnienia przy użyciu najnowszej technologii cyfrowej prasy. Zadań Wydziału pierwszy zakład, położony w Memphis, przewiduje się jako prototyp do podobnych operacji na całym świecie, w którym będziemy otrzymywać informacje i dostarczyć gotowy produkt w ciągu jednego dnia.
Cyfrowa technologia umożliwia naszym klientom do odkrywania nowych sposobów dostarczania informacji elektronicznych książek, dokumentację oprogramowania na CD-ROM, internetowe katalogi, oraz interaktywne mapy i katalogi. Doprowadzić nas do prędkości szybko w obszarze nowych mediów, często patrzeć do ekspertów zewnętrznych. W ubiegłym roku, na przykład, kupił miejsce w kapitale i stworzył sojusz strategiczny produkcji
z Nimbus CD International, Inc, doświadczony producent płyt CD-ROM. Nasz pierwszy wspólny obiekt jest CD-ROM praca produkcja obok naszej globalnej Plant Services Software w Provo, Utah. Cyfrowa technologia pomaga również naszym klientom zwiększyć wartość ich informacji. PowerBaseTM, wprowadzony w 1994 roku, daje nam solidny produkt oprogramowania, który wzmacnia intelektualny naszych klientów nieruchomości. PowerBase zapewnia komputerowego zarządzania informacjami i rozwiązania komunikacyjne, które umożliwiają marketerów automatyczne śledzenie złożonych produktów linii relacji, które akcesoria są wymagane dla danego produktu, części zamiennych i innych związków. Gdy informacja znajduje się w PowerBase, może być sformatowany jako katalogu lub innego produktu i produkcji efektywnie, jak drukowanie, on-line, jako CD-ROM lub rozpowszechniane błyskawicznie jak na żądanie faksem.
H = H = L H =
Podobnie jak wiele innych firm dynamicznych, potrzebujemy wydajnego, zgodnych z tendencjami rynkowymi organizacji. Mamy również umieścić dużą wagę zasobów ludzkich.
Aby wyprzedzić wyzwań reprezentowanych przez globalnej ekspansji i nowych technologii, jesteśmy w trakcie procesu redefinicji i reorganizacji naszych przedsiębiorstw do sprostania tym wyzwaniom. Nasz Komitet Zarządzający stanowi ogólny kierunek, nadzoru i koordynacji strategii wśród naszych różnych jednostek biznesowych. Na poziomie operacyjnym, musimy skoncentrować nasze przedsiębiorstwa w trzech sektorach ustawionych z klientami "
firmy: Commercial Print, zasobów informacji i usług sieciowych. Poprzez połączenie zasobów i zdolności w powiązanych firm, nasza organizacja sektor jest lepiej przygotowany do identyfikacji rynków wschodzących, uruchomienie nowych usług i reagowania na potrzeby klienta i dynamiki rynku.
Ponieważ tempo zmian przyspiesza, nasi pracownicy muszą być przygotowani do prowadzenia naszej działalności. Wielowymiarowe zasoby ludzkie inicjatywy mające na celu rozwój naszych pracowników w wysoce kompetentny, siły roboczej na świecie. Koncentrujemy nasze wysiłki w kilku obszarach uznanych za istotne dla naszego przyszłego sukcesu.
Jak rozwijać globalnie, zróżnicowana siła robocza staje się coraz ważniejsza. Nasza inicjatywa Różnorodność, kierowane przez Diversity Rady, prowadzi nas jak realizować programy, które pomogą nam rozpoznać, szacunek i wartość różnic między nami. Naszym celem jest być model różnorodności w naszych rynkach i we wspólnotach, w których działamy.
Od 1989 roku jesteśmy liderem w High zaangażowania pracowników. Ponad trzydziestu naszych działów produkcyjnych koncentrują się na tych programach mobilizowanie tworząc własny skierowane zespołów roboczych, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji biznesowych. Teraz łączymy te wysiłki do ogólnej strategii biznesowej firmy oraz poszczególnych jednostek biznesowych. Inne inicjatywy to nowe ludzkie informacyjnej zasobów systemowych, kilka planów kompensacyjnych i program do zarządzania wydajnością.
Nasze nowe Centrum Rozwoju Wydajność w Augmentów Chicago i wspiera te programy poprzez oferowanie szkoleń w takich kluczowych obszarach jak: przywództwo, ciągłe doskonalenie, poprawa wydajności i strategiczne zarządzanie kontem.
Zasoby ludzkie inicjatywy stanowią podstawę naszej kultury rozwijającej się firmy. Aby odnieść sukces w długim okresie, jednak nasi pracownicy muszą "kupić w" naszych celów firmy. Wierzymy, że pracownicy, którzy posiadają kawałek firmy myślą i działają jak właściciele, są bardziej cenowo, bardziej ukierunkowane na klienta, a strategicznie napędzany. Dzięki naszym programom na akcje pracownicze własnościowych, około 67 procent pracowników teraz trzymać opcji na akcje, od około pół procenta siedem lat temu.
W naszej ostatniej konferencji Leadership, rozmawialiśmy o wyzwaniach i dynamiki zmian, o dojrzewaniu naszej firmie i procesów, o naszych celach i strategii. Konferencja dała naszej firmy moderatorów okazję zobaczyć na własne oczy jak różne i zróżnicowane staliśmy, a także wymieniać się pomysłami, zadawaj pytania i uczyć się.
% Ht + L
Nasza firma, nasi konkurenci, klienci, a świat informacji zmieniły znacząco w ciągu ostatnich kilku lat. Jak drukarka, bierzemy informacji, edytorów, dostosować ją przetłumaczyć, wyślij go na całym świecie od razu, a następnie wydrukować i rozprowadzać je w ułamku czasu zajęło tylko
kilka lat temu. W korporacji, jesteśmy na dobrej drodze przemian kulturowych, zmian, które pozwala nam wykorzystać możliwości reprezentowanych przez globalizacji i technologii cyfrowych.
RR Donnelley jest dobrze uziemione i dobrze wychowywany w tradycji naszej branży rzemiosła opartego. Mamy jednak również uznać, że przyszłe ścieżki są bardziej zróżnicowane, są one oparte i cyfrowo zasięgu światowym. Podobnie jak nasz autor, William S. Hart, odważnie wszedł w raczkującej branży w Hollywood, śmiało prowadzić naszą działalność, naszych klientów, pracowników i naszych firmowych przyjaciół w nowym świecie globalnym, komunikacji cyfrowej.
Na progu roku, życzymy dobrej myśli, dobrym zdrowiu, a w 1995 roku wypełnioną obietnicą i sukcesu.





Wydawcy
Grudzień, 1994





O tym tomie

Lakeside Classics wydanie 1994, My Life Wschodu i Zachodu, jest autobiografia William S. Hart. Chociaż nie jest pierwszym aktorem kowbojem, to gigant film z niemego z pewnością miał największy czynności. Był ubóstwiany przez miliony i miejsce u boku Mary Pickford i Douglas Fairbanks i Charlie Chaplin.
Historia Harta przykładem amerykański sen. Dorastał w ramach kochającego i opiekuńczego rodziny, która po prostu nie mógł iść do przodu finansowo. Jego lata dzieciństwa w ciągu 1870 i 1880 zaszczepił w nim wrażliwość na wartości granicznych i wgląd w życiu kowboja. Jego bliski kontakt z Sioux Indianie pomógł mu zrozumieć i docenić ich kulturę i życie. Gdy dojrzała, etap skinął, wyszedł z domu do działania zgodnego z prawem teatru. Nauczył swoje powołanie poprzez studiowanie z najlepszych nauczycieli w Nowym Jorku i Europie. Następnie udał się z firmami, aktorów, wreszcie wylądował główne role na scenie w Nowym Jorku.
Wkrótce potem rozpoczęła się era film, Hart zobaczyłem swój pierwszy zachodni film. Ponieważ brakowało autentyczności, wiedział od razu, że jego doświadczenia, a jego miłość do Zachodu, z pewnością pozwoli mu lepiej radzić sobie jako aktor i twórca filmów. Tak, to był wyłączony do Hollywood i sukces wielki.
Służyć jako redaktor niniejszego tomu, ponownie wybrał dr Martin Ridge, niedawno emerytowany starszy badań
Fellow w Bibliotece Huntington i profesor historii na California Institute of Technology. Dr Ridge zrobił wiele dla bezpiecznych ilustracji znalezionych w kilku południowych repozytoriów Kalifornii. Wierzymy, że znajdziesz swoją Prologue Epilogue, a przypisy oferują istotne wgląd unikalny charakter Harta, a także ciekawą ogólny opis teatru i filmu branż w tym okresie. To jest trzecia książka dr Ridge jest w serii Classics Lakeside, on też redagował 1988 i 1989 woluminów.
Autobiografia Harta został pierwotnie opublikowany w 1929 roku. Wierzymy, że nasz za pierwszy dodruk. Ze względu na jego długość, to było konieczne dla dr Ridge do edycji tekstu w celu uzyskania długości książki, które pasuje do innych wyborów w serii. Jak naszej praktyki poprawieniu tekst pisowni i szczudłowatym konstrukcji zdania. Edycja w żaden sposób nie wpływa na myśli autora lub wyrażeń.
Różne repozytoria branży filmowej oferuje promocyjne zdjęcia, karty holu i nieruchomych zdjęć z filmów Harta. Znalezienie obrazkami dowody rodziny Harta i jego lat na scenie był trudniejszy. Każda strona z ilustracjami niesie cytat co do repozytorium, które tak łaskawie wykonane te podobizny dostępne. Doceniamy hojność.





INDEKS

Abrams, Hiram Aktorzy 381, linka, 116 Agnew, dr CR, 10 Aitken, Harry coli, 214-15,
242-43, 251-52 Allen, EH, 198 amerykańskich Rink Institute, 96 Anderson, GM, "Broncho
Billy ", xlvii-xlvm Apostoł Vengeance, 221 Arbuckle," Fatty ", LVII, 239 Artur, Julia, 141-46 Aryjczyk,, 220 As You Like It, 142 Asheville, N. C, 131-32, 140,
155-56
Ashurst, senator Henry, 381 Astor Film Corporation, 393 Ayers, Agnes, 365-66
Baggott, Król, 374, 377 Bandmann, Daniel E., 105-06,
109-110
Chrzest w wodzie z lodem, 47 Barbusse, Adrian, 136 Okazja,, 202, 204, 207 Barker, Reginald, XLIX, 202-03 Circus Barnum firmy, 89, 92 Barrett, Lawrence, 111-16 Koralowa,, XLVIII, 182 -84 Barrymore, Ethel, 172 Barrymore, Jack, 172 Bates, Wilbur, 384 Beach, Rex, XLVIII Belasco, David, XXXVIII, 130 Bells,, 132
Ben Hur, 146-54 Bernhardt, Sarah, 94 mężczyzn, 216, 219 Billy the Kid, 391 Black Hills, Dakota naziemna., 53 Block, Pan, 365 Booth, Edwin, 111 Borah, senator William, 381 Border Legion, , 365, 367 Granicznej Wireless, 280 Braille Institute, 398 Branding Broadway, 282-85,
287
Rasa Ludzi, 287, 295 Bridger, Jim, 47 Brokers, xxxvii-XXXVIII Brown, Johnny Mack, 391 Burke, Billie, 220 Byram, pułkownik, 268
Obóz Kearny, 263, 267 Cantor, Eddie, 392 Zniewolony Bóg, 221 Carpenter, Ingle, prawnik, 309 Bydło pasie, 51, 56 Chaney, Lon, 275-77 Chaplin, Charles, LVII, 263,
300-02
Chaplin, Syd, 300, 302 Chatterton, Tom, 200-01 Cheney, BP, 141 Cherry Zespół Tor Diamond,
100
Clark, JI C, 384 Coffeyville, Kansas, 133 Colbert, Claudette, 392
Cold Deck,, 245-46 Cole, Phil, 372 Collender, HW, 97 Colt i cocklebur, historia,
35-37
Conlon, "Scoop", 357, 361 Cowboys, 51-52, 177, 328-30 Cradle of Courage,, 317 Custer, George Armstrong,
XXVI, 73-75, 385-86 Cyrano de Bergerac, 137-39
Dale, Alan, 166 Świt włosów,, 223 Dayton, Ohio, 189 De Mille, Cecil, 341 De Mille, William, 341 Dempsey, Jack, 336-37 Dickens, Charles, 28 Dietz, Frank, 135 Disciple,, 213 Dr Jekyll i Mr Hyde, 105 mansardowe szlaki Imprezy, 262 Donovan, Mike, 97 Tępy Nóż, XXX
Earp, Wyatt, 42 Edison, Thomas A., XLII Ellis Island, XXXII Ellsworth, Kansas, 49 Emery, Ted, 167 Erlanger, Abrahama,
xxxvii-XXXVIII, 149-50 Eyton, Charlie, 348
Fairbanks, Douglas, 263,
300-01, 306 Falk, BJ, 137-40 Znani Gracze, Lasky Studio,
347
Znani Gracze, Tom Ince i 256; i United Artists, 303-05; Hart sprawia, że ??kontrakt z, 310; kontrakt z, przedłużone, 347, rozstał się z, 354-55; niezgoda z, 363-64; nowy kontrakt z, uchyliła , 367; finansowe błędy i 389-90
Farnum, Bill, 123-25
Farrell, pułkownik, 263, 267, 274
Faversham, Pan, 167-68
Film XLII-xlui
Film, przemysł, XLIV, XLV
Flagg, Pan i Pani James Montgomery, 368-69, 398
Ford, Hugh, 166
Ford, John, 393
Fort Ambercrombie, 18
Fort Douglas, 268
Fredricks, Harry, 100, 102
"Fritz", 208, 214-15, 220, 239, 245, 257-58, 272, 279, 310-12, 350-52,368
Frohman, Charles, XXXVI, XXXVIII, 149, 170
Frohman, Daniel, XXXVI
Gable, Clark, 392 Gallaway, Walter, 176 Ganelon, 112-13 Geronimo, xxx Giblyn, Charles, 220 Gladden, Washington, XXXIV Goldwyn, Samuel, xliv Gordon, major Ralph, 269 Gould, Thomas C, 400 Gouraud, Jackson, 173 Gouraud, pani Jackson, 173-75 Grayson, admirała Cary T., 326
Wielki Northwest,, 125-30 Wielki napad na pociąg,, XLVI Griffith, DW, 212, 300-01 Grossman, William, 304,
306-09, 356-57, 361, 366-67
Hamilton, Hale, 212
Hamilton, "Shorty", 280
Hampton, General Wade, 121
Harris, Mildred, 246
Hart, Lotta, 155-56
Hart, Mary, 99, 132, 176, 182, 188, 205, 211, 216, 297, 309-10, 343, 394
Hart, Mikołaj, XXV-XXVI, XXIX, XXXIII, 3-5, 6-14, 25-28, 44-46, 49, 53-67, 77-78, 83-89, 95, 98-99, 102, 104, 117-18, 121-22
Hart, Pani Mikołaj, 3-6, 9-11,
21, 29-3O, 83, 90-92, 176, 179-80
Hart, William S., wiek,
XXIII-XXIV; narodziny, XXV; wspomnienia z dzieciństwa na Zachodzie, XXVII-xxvix, XXXI, 3-72; wśród Sioux Indian, XXIX, i5-25; na dwóch Rancza, 32-43; doświadczenie z Colt i cocklebur, 35 -37; idzie do szkoły, 44, 86; jego nowa para butów, 45-46; knifed przez indyjskiego chłopca, 49; w kraju Sioux, 55-65; jedzie jako posłaniec na podróż sześćdziesiąt mil, 67-71; dyski sterować pług, 72-73; przygoda z dwóch zbiegów, 77-78; widzi Circus, 78-79; idzie na Wschód, 73;
w Newburgh, 83-87; jego śpiew, 85, 88-89, 92; idzie do pracy, 91-92; w Lekkoatletyce, 95-103; jego dwaj ambicje, XXXIII, 99, jedzie do Anglii, 103-04; studia z FF Mackey, XXXIV, 101-02, najpierw zaangażowanie jako aktora, 105-110; z Lawrence Barrett, 111-16; z McLean i Prescott, 116-17; z Madame Rliea, XXIV, 117-18; wizyty w Paryżu, 117 ; części grana przez, 118; z Modrzejewskiej, 117; w Wielkiej Northwest, 125-30; w ramach Polar Star, 130; w Człowiek w żelaznej masce i 131-34; traci możliwość z Cyrano de Bergerac, 136 - 39, wraca do rodziny w Asheville, 140; z Julią Arthur, 144-46, jego Romeo, 145-46; jak Messala w Ben Hur, 146-54; dotkniętym śmiercią siostry, 394; jako Patrick Henry w sercach odważne, 159, z jąka i Ince, 160-63; z agencji detektywistycznej, 163; w Miłości pielgrzymki, 164-66; a Man Squaw, 167-70; niepowodzenia w społecznym linii, 172; w stronę pani Gouraud s, 173 - 75; kupuje dom w Westport, CT, XXXIX, 176-77,. w The Virginian i 177-79; poszukujących pracy, 181; w barierę, 182-84; jak Indian w 101 Show, 186-87; jako Diabeł JuddTolliver, XLVIII, 188;
w Dayton powódź, 189-90; widzi szansę w zachodnich obrazów, 191-94, 197, ma przygodę z dzikim, Buckskin małego, 198-200; gwiazdy filmów, 201-02; gwiazda i reżyser, li-LV, 207 -26; w konwencji wystawców, 215-16; walczy Dom Peters, 217-19, jego wielki wynagrodzenia, LXII i 226-44; filantropii, 397-98, śmierć, 397, lokal na śmierć, 400
Hart, William S. Jr, LVIII, 337, 394, 397, 400
Hayes, Wola, 326, 338, 341, 357, 368
Hickok, "Wild Bill" William, 348-49, 353-55
Hill, J. M., 117
Hillyer, Lambert, 270, 274-75, 284, 291, 295.311
Hitchcock, Raymond, 212
Hodkinson, W. W., 243, 245
Hoffner, Cal, 204
Holliday, "Doc", 42
Hollywood, LV, LVII, 208-09
Hopkins, Arthur, 188
Hopper, De Wolf, 212
Hopper, Hedda, 400
Ince, Thomas H., jako twórca filmowy, XLV-XLVI; z Hart, 160-63; Nowego Jorku Motion Picture Co, 197; czyni ofertę Hart, XLVIII, 208, dyrektora generalnego Triangle Film Co, 212 ; relacje z Hart, LXI i 217-256; przerw HART z, 258; niedbały z Hart, 302;
Umowa z zakończonym, 309, jego garnitur przeciwko Hart, 325-26; list do, 369-70; śmierć, 370
Ince, pani Thomas H., 309 Indian, xxvm-XXIX, zła z 16-19, 58, 62-63; koc, 22; heliograf o, 64; oblicze, 65; spotkanie i Pożegnanie z, 65; ich sposób mówienia w powietrzu, 76; nie rozumie na Wschodzie, 85; na zlecenie Departamentu Wojny do naśladowania i walczyć, 86
John halki, 306 Johnson, senator, 381 Johnson, Orrin, 159-61 Jolson, Al, 371 Juliusz Cezar, 114
Kaufman, Pan, 361 Kean, Edmund, 183 Kenyon, senator WS, Keyes 269, ASA, lx Keyes, Don, 253, 257 Klumph, Helen, 377
Lady of Quality,, 141-42 Laemmle, Carl, XLIV, jagnięta XLVI, 213 Lambs Club, 199, 398 Lane, John A., 114-15 Lasky, Jesse, XLIV, 341, 347-50,
353-59
Lennon, Bert, 253, 257-58 podważając, Al, 160 Obligacje Liberty, 262-74 i 287-94 Firma Liebera, 167 Loew, Marcus, 249, 357, 361
Lone Bear, XXIX, 59, 62, 75 zachody miłości Pielgrzymka, 164-66 Lynch, Pan, 254
MacCauley, Elizabeth, LX, 391 MacKay, FF, XXXIV, 104 McAdoo, William G., 304-06 McCormick, S. Barrett, 213 McCoy, Kid 250 McKay, William R., 400 Człowiek w żelaznej masce,,
131-34 Manhattan Club Athletic, 95,
100, 102 Manhattan oka i ucha
Szpital, 10 Mansfield, Richard, 139 Masterson, William B. "Bat"
42, 183
Mayer, Louis B., xliv Metro Goldwyn Mayer, 391 Miller, Joe, 187, 193 Mix, Tom 1 Modrzejewskiej, Madame Helena,
111,121-22 Pieniądze Corral,, 302 Moonshine, 188 Moreno, Antonio, 8, 365 Morgan, Edward J., 149 mormoni, 267 Morris, Clara, 94 producentów filmów i
Organizacja dystrybutorów,
338
Muskogee, XXXV, 133 My Life Wschód i Zachód, LXII, 391 Myers, Lon, 100-02
Narrow Trail, 258-59, 347
Nowy Jork Motion Picture Company, 193, 197, 212
Newburgh, Nowy Jork, XXV, 3, 83-87, 105
Newhall Ranch, 398
Nillson, Carlotta, 164-66
Novak, Ewa, 321
Paine, Elmo C, Pani, 397 Parker, Pan, 243 Parsons, Louella, 251 Patrick Henry, 159-60 Peters, House, 216-19 Pickford, Maria, 262, 300-03 Picking Węgiel, 84 Pinto Ben i inne Historie, 302 Poppy dziewczyny męża,, 300 Post, Guy Bates, 165 Primal L ^ Ure, W, 221
Przeczytaj, J. Parker, 249, 325-26
Czerwona Chmura, xxx
Reeve, Sędzia Sidney N., 316
Rehan, Ada, 139
Reliance-Majestic Company,
212
Remington, Fryderyk, XXVIII Rhea, Madame, XXIV, 117-18 Roe, Vingie E., 317 Rogers, Will, 331-36, 368, 371,
373
Romeo i Julia, 105, 142-46 Roosevelt, Theodore, XXVIII Rork, Sam, 273 Rostand, Edmund, 139 Rowland, Pan, 356 le Roy, Edwin Milton, 168 Uruchamianie Ełku, 71-72 i 75-76 Russell, Charlie , XXVIII, 43,
156,159,179,383-85, 398
Russell, Gordon, 320 Russell, Lillian, 250 Russell, Nancy, 156, 383-85
Piasek, 309, 316 Schenck, Józef M., 240 Sennett Mack, 212 Seymour, Willie, przegląd 126 Showmen w handlu, 393 Sibley, generał HH, 18 Singer Jim McKee, 350, 356,
361-62
Siedząc Bull, oszczerstwo xxx, 338, 343-46 Smith, Urwisko, 207, 213, 351 Sovern "Whitey", 199 Squaw Man, XLVIII, 167-70 Stage Coach, 393 jąka, Frank, 160-62 Sullivan, C. Gardner, 201, 211,
220, 305
Sully, generał, 19 Swanson, Gloria, LVII Swinton, generał brygady,
269-71
Blok testowania,, 317
Thew, Harvey, 257
"Trzy Fingered Texas Jack"
50
Trzy Słowo Marka, 330 Człowiek tygrys,, 261 Tinee, Mae, 250-51, 276, 295 Trail of the Lonesome Pine,,
XLVIII, 188, 192 Travelin ON, 327 Triangle Film Corporation, 1,
212, 242, 252, 254 Two Gun Man, LIII, LXIII,
401-02
Niesione wiatrem, li, 377-82,
392-94
Tyler, George, 167-70, 173 Tynan, Brandon, 331
Pod Polar Skies, 130 artystów Zjednoczonych, 280-86 i 340-41
Valentino Rudolph, Kredyt Victory LIII, 299 Virginian,, XLVIII, 177-78
Utwory wagon, 206 Waldron, Arthur, 100 Wallace, generał Lew, 139, 150 Walton, Florencja, 364 Ward, Charles E., 97 Watson, Fred, 188 Webb, senator Charles, 156 Westover, Winifred, LVIII, 337 White Oak, 327 Whiteman Paul, 364 Whitey, Jan, 131, 133 ~ 34 William S. Firma Hart, 309,
325 William S. Hart Productions,
255, 306, 309 Williams, Clara, 200 Williamsburg Athletic Club, 96 Willis, Leo, 323 Wister, Owen, xxxm, XLVIII,
177
Wright, Arthur, 300
Young, William, 138-39
Zukor, Adolph, XLIV, LVIII, LXII, 242-43 ^ 302-03, 305, 308-09, 362-67





CONTENTS

List of Illustrations.......... xxi
Prologue.............xxiii
1. White Gold.......... 3
II. The Unbroken West....... 15
m. A Boy Rider.......... 35
IV. The Backbone of the Sioux Country . . 53
V. Two Fugitives and a Circus..... 77
vi. The East........... 83
Vii. Athletics and Rough Corners .... 95
Viii. The Young Actor........ 105
ix. A Starring Success Without Capital . .131
x. Julia Arthur and Ben Hur...... 141
xi. "Out, Out, Brief Candle"...... 155
Xii. Childhood Days Reborn...... 167
XIII. The Great Opportunity-Pictures . . .191 xiv. A Big Salary and a Break
with Tom Ince......... 239
XV. War Work........... 261
xvi. The Forming of United Artists .... 295
xvii. Will Rogers.......... 325
XVIII. "In the Beat of the Living Sun" . . . 347
xix. Tumbleweeds.......... 361
xx. A Long, Long Trail. . -...... 383
Epilogue............. . 391
Index............... 403
List of The Lakeside Classics...... 411
ILLUSTRATIONS
William S. Hart in a Scene
from The Gun Fighter.....Frontispiece
Daniel E. Bandmann.........107
Hart and Madame Hortense Rhea.....119
William Seymour...........127
Hart and Julia Arthur.........143
Abraham L. Erlanger.........147
Marc Klaw.............147
Charles Frohman...........147
Hart as Messala in Ben Hur.......151
Hart and Charlie Russell........157
Universal Picture Corporation in 1912 . . 195
Hart and "Fritz"...........209
Hart in a Scene from The Disciple.....227
Hart in a Scene from The Toll Gate.....227
Hart in a Scene from The Narrow Trail . . . 228 Hart in a Scene from The Testing Block . . . 228
Hart in a Scene from Tumbleweeds.....229
Hart in a Scene from The Bargain.....229
Hart in a Scene from
The Poppy Girl's Husband.......230
Hart in a Scene from Sand........230
Lobby Card Featuring Hart as
"Truthful" Tulliver.........231
Hart in a Scene from "Singer Jim" McKee . .231 Hart in a Scene from The Toll Gate.....232
Hart in a Scene from Wild Bill Hickok . . . 232 Lobby Card Featuring Hart in Between Men . . 233 Lobby Card Featuring Hart in Hell's Hinges. . 233 Hart in a Scene from The Captive God.... 234 Lobby Card Featuring Hart in Tumbleweeds . . 234
Robert McKim...........235
Lon Chaney............235
Clara Williams...........236
Dorothy Dalton...........236
Thomas Ince............237
Cecil B. DeMille, D. W. Griffith,
and Mack Sennett..........238
Adolph Zukor and Jesse Lasky......238
Douglas Fairbanks, Mary Pickford,
and Charlie Chaplin.........264
Hart Promoting Liberty Loan Bonds .... 264
Hart Atop Army Tank.........265
Hart and Colonel Farrell,
159th Infantry Regiment.......265
Will H.Hayes............333
Will Rogers............333
Hart and Winifred Westover.......339
William S. (Billy) Hart, Jr........339
Hart and King Baggott.........375
Hart with Joe August, Lambert Hillyer,
and Ann Little...........375
Hart with Standing Bear........387
Mary Ellen Hart...........395





PUBLISHERS' PREFACE

Each year, R.R. Donnelley &. Sons Company publishes a book for our employees, shareholders, customers, and other friends. We do this to show our appreciation for your support and to celebrate another good year in business.
Since the first volume was published in 1903, the Lakeside Classics has showcased the printed word. We strive for a finely crafted story in a beautifully printed and bound book. This year's volume is no exception. It gives us an opportunity to share with you, our friends and colleagues, an engaging story-the autobiography of a Hollywood pioneer, William S. Hart. It also serves to remind us that our company's traditional businesses are vigorous and growing.
However, we see our role changing. Where once we defined ourselves as a maker of books, catalogs, magazines, and directories, now we are a provider of services and solutions-print and digital. Where once we had a presence only in the United States and England, now we are truly global in presence and perspective.
Our American economy is emerging from its general malaise of the past few years. Our markets remain strong-demand for magazine advertising is up, catalog and directory production remains strong, software documentation is exploding into new global markets, financial printing is expanding,
networked and electronic products are gaining market acceptance. We-and our international customers—also are benefiting from the better economic news from Western Europe and Asia.
One of our long-term corporate goals is to be a 3io-billion company by the year 2000. This is not growth for the sake of growth. It represents a goal to build an organization that is strong, vigorous, competitive, and unrivaled anywhere in the world. As we improve financial returns, we will generate the capital that is required to reinvest in our business, assuring long-term capability to provide the products, service, and quality our customers demand.
The underlying principles that drive our business—integrity, quality, service, customer satisfaction, and increasing the value of the company-do not change. How we execute those principles is changing because of three trends: global expansion, the rapid development of digital technology, and our changing business culture.
In this Publishers' Preface, we would like to share with you where we are today and where we are going in a world both smaller, yet infinitely more challenging, than it was just a few years ago.
# =fc X ł
Ideas know no borders. And as information becomes a global product, we are quickly becoming part of a global information infrastructure.
We've already made significant progress-sales in international markets are growing at double the
corporate rate and now represent 11 percent of our total revenue (in 1978, that figure was zero). Our long-term goal is even more ambitious: to derive 20 percent of our revenues-or about §2 billion-from outside the United States by the year 2000.
This year our global expansion is focused on Asia, Latin America, Central Europe, and India. These key regions meet our criteria for investment: rapidly evolving economies, a strong rate of gross domestic product, high literacy levels, favorable public policies for investment, low labor costs, and most importantly, low-tech manufacturing facilities.
Among Latin American countries, Chile, Argentina, and Brazil fit our criteria. In 1994, we gained an established printing, marketing, and distribution company and a strong position for future expansion in this region when we purchased a controlling interest in Editorial Lord Cochrane S.A., Latin America's largest independent printing company. This company, which claims about 70 percent of the Chilean printing market, operates a commercial printing plant in Santiago and has related joint-venture printing interests with major media companies in Argentina and Brazil.
We continue to identify and enter markets that match our competencies. As China opens its economy, for example, we are participating in its growing information and printing industry, particularly in telecommunications. This past year, we formed a partnership with a Chinese industrial company to
open a modern printing facility for directories, books, and magazines near Shenzhen. The 170,000-square-foot operation, called Shenzhen Donnelley Bright Sun Printing Co., Ltd., positions us as the only Western printer in the domestic Chinese market for these products.
Elsewhere within Asia, our Hong Kong financial printing joint venture serves customers in China, Thailand, India, Singapore, and the rest of Asia. We also are committed to helping our multinational customers who wish to expand their geographic bases. Opened in 1994, our software diskette replication, kitting and assembly, packaging, demand print, distribution, and fulfillment operation in Australia serves a major customer and gives us a presence in Australia and New Zealand.
We became the first Western printer to make a major investment in the promising Central European printing market. Poland is one of the region's fastest-growing economies, with 40 million people and virtually no domestic printing capacity. Our new Kraków, Poland, plant, a joint venture with the Polish-American Enterprise Fund, gives us access to the growing print market in Poland, as well as in neighboring markets in Western Europe. The plant recently turned out its first copies of a Polish-language edition of Elle magazine, allowing it to be printed in Poland for the first time.
Our recent Leadership Conference, which gathered 300 of our key personnel in Chicago, shows
just how global we have become. The last conference, held in 1987, included just one representative from our international operations; this year, there were more than 40.
X # # #
Digital technology applied to information replication, management, and distribution represents yet another significant growth opportunity for us. Technology applied to printing pushes change that is swift, lasting, and compelling. During 1994, for example, we installed the latest generation of super-fast, super-efficient presses. Influenced by the new production efficiencies of these presses, Time Inc. decided to consolidate its West Coast printing of Time, Sports Illustrated, and People Weekly with us, significantly increasing our involvement in the magazine printing market.
Technology also played a role in securing new business: the ten-year contract to print 16.6 million domestic copies of Reader's Digest every month. A selective mailing plan, based on new information-management technology that we developed, met the Reader's Digest Association management's critical direct-marketing goals. R.R. Donnelley 8c Sons Company now has contracts to print nine of the top-ten circulation magazines in this country.
In 1994, filmless prepress technology moved out of the lab and onto the pressroom floor. Computer-driven plate recorders currently are streamlining production processes from the publisher to the
press for books, software and financial documentation, and soon, more complicated multicolor, image-intensive products.
Digital technology is forging a revolution in how we work, who we work with, and what we produce. It changes our customers' expectations of what we can and should be doing for them. The printer with the most time-efficient systems and processes owns a clear competitive advantage; technology helps us gain and maintain that advantage.
To increase our ability to absorb and efficiently implement future technology, we recently established Donnelley Digital Architecture to systematize our digital processes and provide a standard communications platform. In a related development, we formed a new Digital Division, dedicated to literature management and fulfillment using the latest in digital press technology. The division's first plant, located in Memphis, is envisioned as a prototype for similar operations around the world where we will receive information and deliver a finished product in one day.
Digital technology enables our customers to explore new ways to deliver information-electronic books, software documentation on CD-ROM, online catalogs, and interactive maps and directories. To bring us up to speed quickly in the area of new media, we often look to outside expertise. This past year, for example, we purchased an equity position in and created a strategic manufacturing alliance
with Nimbus CD International, Inc., an experienced producer of CD-ROMs. Our first joint facility is a CD-ROM manufacturing operation next to our Global Software Services plant in Provo, Utah. Digital technology also helps our customers to increase the value of their information. PowerBaseTM, introduced in 1994, gives us a robust software product that enhances our customers' intellectual property. PowerBase provides computer-based information management and communications solutions that enable marketers to automatically track complex product-line relationships-which accessories are required for a particular product, replacement components and other relationships. Once information resides in PowerBase, it can be formatted as a catalog or another product and output efficiently as print, on-line, as CD-ROM, or distributed instantly as on-demand fax.
H= H= ł H=
Like many other dynamic corporations, we require an efficient, market-driven organization. We also put a high value on human resources.
To stay ahead of the challenges represented by global expansion and new technology, we are in the process of redefining and reorganizing our businesses to meet these challenges. Our Management Committee provides overall direction, oversight, and coordination of strategy among our various business units. On an operational level, we concentrate our businesses in three sectors aligned with customers'
businesses: Commercial Print, Information Resources, and Networked Services. By combining assets and capabilities in related businesses, our sector organization is better prepared to identify emerging markets, launch new services, and respond to customer need and market dynamics.
As the pace of change accelerates, our employees must be prepared to lead our businesses. Multidimensional human resources initiatives are designed to develop our employees into a highly competent, global workforce. We concentrate our efforts in several areas identified as being critical to our future success.
As we expand globally, a diverse workforce becomes increasingly important. Our Diversity initiative, directed by a Diversity Council, leads us as we implement programs to help us recognize, respect, and value the differences among us. Our goal is to be a model of diversity in our markets and in the communities in which we operate.
Since 1989, we have been a leader in High Employee Involvement. More than thirty of our manufacturing divisions focus on these empowering programs, forming self-directed work teams, solving problems, making business decisions. Now we are linking these efforts to the overall business strategies of the company and individual business units. Other initiatives include a new human resources information system, several compensation plans, and a performance management program.
Our new Performance Development Center in Chicago augments and supports these programs by offering training in such critical areas as leadership, continuous improvement, performance enhancement, and strategic account management.
Human resources initiatives provide the foundation for our evolving business culture. To be successful in the long-term, however, our employees must "buy into" our company goals. We believe that employees who own a piece of the company think and act like owners-they are more cost-conscious, more customer-focused, and strategically driven. Through our employee stock ownership programs, approximately 67 percent of employees now hold stock options, up from about one-half of one percent seven years ago.
At our recent Leadership Conference, we talked about the challenges and dynamics of change, about the maturing of our company and our processes, about our goals and strategies. The conference gave our company's leaders an opportunity to see firsthand how different and diverse we've become, and to exchange ideas, ask questions, and learn.
Ht % + ł
Our company, our competitors, our customers, and the world of information have changed remarkably over the past few years. As a printer, we take information, digitize it, customize it, translate it, send it around the world instantly, and print and distribute it in a fraction of the time it took just a
few years ago. As a corporation, we are on the fast track of cultural change, change that enables us to seize the opportunities represented by globalization and digital technology.
R.R. Donnelley is firmly grounded and well-tutored in the traditions of our craft-based industry. However, we also recognize that future paths are more diverse-they are digitally based and global in reach. Much as our author, William S. Hart, boldly stepped into a fledgling industry in Hollywood, we confidently lead our business, our customers, our employees, and our corporate friends into the new world of global, digital communications.
As the new year approaches, we wish you good cheer, good health, and a 1995 filled with promise and success.





The Publishers
December, 1994





About This Volume

The Lakeside Classics 1994 edition, My Life East and West, is the autobiography of William S. Hart. While not the first cowboy actor, this movie giant from the silent film era surely had the largest following. He was idolized by millions and ranked alongside Mary Pickford, Douglas Fairbanks, and Charlie Chaplin.
Hart's story exemplifies the American dream. He grew up as part of a loving and caring family that just couldn't get ahead financially. His boyhood years during the 1870s and 1880s instilled in him an appreciation of frontier values and an insight into cowboy life. His close contact with Sioux Indians helped him understand and appreciate their culture and life. As he matured, the stage beckoned; he left home to act in the legitimate theater. He learned his vocation by studying with top teachers in New York and Europe. He then traveled with companies of actors and, finally, landed leading parts on the New York stage.
Soon after the movie era began, Hart saw his first Western film. Because it lacked authenticity, he knew at once that his experiences, and his love of the West, would surely allow him to do a better job as an actor and filmmaker. So, it was off to Hollywood and great success.
To serve as editor of this volume, we again chose Dr. Martin Ridge, recently retired Senior Research
Fellow at The Huntington Library and Professor of History at the California Institute of Technology. Dr. Ridge did much to secure illustrations found at several Southern California repositories. We believe you will find his Prologue, Epilogue, and footnotes offer important insights into Hart's unique character, as well as an interesting overview of the theater and movie industries during that period. This is Dr. Ridge's third book in the Lakeside Classics series; he also edited the 1988 and 1989 volumes.
Hart's autobiography was originally published in 1929. We believe ours to be the first reprinting. Because of its length, it was necessary for Dr. Ridge to edit the text to produce a book length that fits nicely with other selections in the series. As is our practice, we have corrected the text for misspellings and stilted sentence construction. The editing in no way affects the author's thoughts, or expressions.
Various film industry repositories offered promotional photos, lobby cards, and still photos from Hart's films. Finding pictorial evidence of Hart's family and his years on the stage was more difficult. Each page of illustrations carries a citation as to the repository that so graciously made these likenesses available. We appreciate their generosity.



WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


Możesz dodać mnie do swojej listy ulubionych sprzedawców. Możesz to zrobić klikając na ikonkę umieszczoną poniżej. Nie zapomnij włączyć opcji subskrypcji, a na bieżąco będziesz informowany o wystawianych przeze mnie nowych przedmiotach.