Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Modyfikator Plus lepsza ochrona i jakość silnika

20-01-2012, 14:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 160 zł      Najwyzsza cena licytacji: 160 zł     
Użytkownik TESOL
numer aukcji: 2042048132
Miejscowość Gliwice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 108   
Koniec: 20-01-2012 14:43:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Efektywna ochrona  silnika z Modifikatorem Plus



TAJEMNICA WOJSKOWA – W TWOIM SILNIKU!

Preparat, który do 1994 roku był pilnie strzeżoną tajemnicą wojskową  Armii Rosyjskiej, teraz dostępny jest także na polskim rynku. To Modyfikator  Plus – jedyny w swoim rodzaju środek antyfrykcyjny i  antykorozyjny. Powstał w wojskowych laboratoriach by naprawdę  spełnić swoje zadanie, czyli chronić silnik, przedłużyć jego żywotność i zwiększyć moc W  wyniku ciągłych badań naukowych, formuła Modyfikatora Plus została  dodatkowo udoskonalona i przystosowana do najnowocześniejszych rodzajów silników. Już od wielu  lat stosowany w Unii Europejskiej i na świecie, gdzie do dziś sprzedano  kilka milionów sztuk.



NANOTECHNOLOGIA W CODZIENNYM  UŻYCIU ... jak to działa?

Modyfikator Plus to rewolucyjny środek bazujący na obszernych  badaniach naukowych i jest produktem wysokiej technologii wojskowej.
Zasada działania Modyfikatora Plus polega na  modyfikowaniu powierzchni metalu (na poziomie molekularnym) wewnątrz  silnika.Wiążąc się podczas pracy silnika do powierzchni metalowych,Modyfikator Plus kształtuje twardą warstwę  zorientowanych makromolekuł, które charakteryzują się ekstremalnie  małym współczynnikiem tarcia i wyjątkową odpornością na zniszczenia . Makromolekuły formują struktury Lengmurowe mające postać  spirali z osiami znajdującymi się na powierzchni, co umożliwia utrzymywanie  się oleju na metalowej powierzchni. W wyniku tego, nieprawdopodobnie zwiększają się wszystkie możliwości  silnika oraz jego wiek roboczy.



Modyfikator Plus jest ulepszaczem do metalu , a  nie do oleju silnikowego. Nie wchodzi w reakcje z olejem, co znaczy, że  olej tylko go transportuje do wszystkich metalowych części wewnątrz  silnika.



DWUKROTNIE DŁUŻSZY OKRES ŻYWOTNOŚCI SILNIKA

Modyfikator Plus posiada wyjątkowo wysoką odporność na  niszczenie, znacznie większą aniżeli metalowe części silnika, jak np. tłok i cylinder. To znaczy, że zmniejsza się  możliwość powstawania powierzchownych zniszczeń. W ten sposób okres  działania silnika wydłuża się przynajmniej dwukrotnie. Silnik, w którym zastosowano  Modyfikator Plus , przejeżdża do momentu generalnego przeglądu  dwukrotnie więcej kilometrów niż nawet dobrze zadbane silniki, w których nie zastosowano  podobnego zabiegu.


ZMNIEJSZENIE TARCIA – ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA

Więcej kilometrów za mniej pieniędzy
.Dzięki zmniejszeniu tarcia między częściami silnika, zużycie  paliwa się zmniejsza od 8 do 12%.Tak więc już po kilkukrotnym  tankowaniu zwraca się koszt Modyfikatora Plus.

   
 

Cena Modyfikatora Plus wynosi 160 złotych

Koszty bez wliczonej usługi mechanika:

Od 2.000 do 5.000 zł

 

Wybór należy do Ciebie!



50 km BEZ KROPLI OLEJU ;

W odróżnieniu od wszystkich innych podobnych produktów, Modyfikator Plus jest jedynym przetestowanym na rynku światowym produktem, który zapewnia zupełną ochronę  silnika, do tego stopnia, że w sytuacji, gdy silnik zostanie bez kropli oleju, można bez żadnych uszkodzeń  silnika przejechać jeszcze przynajmniej 50 km!



Ostrzeżenie: zobaczcie, co może się  stać z silnikiem po zastosowaniu niezbadanych preparatów od nieznanych  producentów.

 
Poniżej przedstawiono prace silnika z modyfikatorem:

http://www.youtube-nocookie.com/v/7XYl7k7CkcM&hl=pl_PL&fs=1&border=1

Oczywiste jest, że nie poleca się jazdy bez oleju. Testy te  przeprowadziliśmy by pokazać, że nawet w tak ekstremalnych warunkach  jak jazda bez kropli oleju, Modyfikator w 100% chroni silnik!   Modyfikator Plus daje najlepsze rezultaty wtedy, gdy wlewa się go do  silnika, który zawiera olej. ;



ZWIĘKSZENIE MOCY I WYRÓWNANIE KOMPRESJI

Logicznym następstwem zmniejszenia tarcia pomiędzy  poszczególnymi częściami jestzwiększenie mocy silnika, gdyż w tym przypadku parę  znaczących kilowatów nie jest zużywane na pokonanie oporu w samym  silniku. Ponadto dochodzi do zwiększenia i wyrównania kompresji we wszystkich  cylindrach. W wyniku tego, Twój samochód znowu zyska moc i  przyśpieszenie, które posiadał, gdy był nowy.


POWSTRZYMANIE „SUCHEGO STARTU”

W każdym silniku, cały olej przed startem znajduje się w kraterze, toteż są całkiem suche. Podczas startowania silnika kilka  pierwszych obrotów jest niemal na sucho, co w konsekwencji prowadzi do  uszkodzenia silnika. Podczas stosowania Modyfikatora Plus   to zjawisko nigdy nie zachodzi. Ukształtowana warstwa Modyfikatora  Plus zawsze zatrzymuje na sobie  cienką warstwę oleju i nie pozwala by spłynął do krateru.  Tym samym  , zawsze gwarantuje smarowanie i nie dochodzi do  uszkodzeń. W wyniku tego znacznie ułatwiony jest także start silnika  , gdyż tłok i cylinder już przy pierwszych obrotach są  naoliwione, a nie suche. Także, jeśli w trakcie pracy silnika spadnie poziom oleju, Modyfikator Plus chroni silnik od  zatarcia.

Modyfikator Plus był testowany  w emisji Gadżet w TVN Turbo  (12.02.2008).

http://www.youtube-nocookie.com/v/ugS81MbLyaw&hl=pl_PL&fs=1&border=1


JAK UŻYWAĆ?
 

Bardzo prosto - do silnika należy wlać zawartość  buteleczki i włączyć silnik. Po 30 minutach pracy silnik został w  zupełności poddany zabiegowi. Efektywne działanie Modyfikatora Plus widoczne będzie w trakcie kolejnych  50.000 kilometrów. W tym czasie, należy normalnie dokonywać wymiany oleju , gdyż warstwa Modyfikatora  Plus jest związana do części silnika.

W odróżnieniu od innych  powierzchniowo-aktywnych środków, właściwości eksploatacyjne Modyfikatora Plus zwiększają się podczas dłuższego  użytkowania , przy czym całkowity efekt osiągnięty zostaje już po  przejechaniu 1.000 km. Stosuje się go do wszystkich rodzajów silników  (diesel, benzyna), sprzęgieł, dyferencjałów , we wszystkich  mechanizmach, w których dochodzi do tarcia. Można dodawać do wszystkich  rodzajów olejów.

Zawartość buteleczki  jest wystarczająca na 5 litrów oleju silnikowego lub 2,5 litra oleju do  skrzyni biegów, co znaczy, że przy mniejszych silnikach jedna buteleczka  wystarczy do silnika i do sprzęgła.

Modyfikator Plus daje doskonałe rezultaty zarówno  przy ochronie silników nowych, jak i regeneracji silników starych i  zniszczonych.Modyfikator Plus posiada patenty i certyfikaty  w Europie, Rosji, USA. Otrzymał wiele międzynarodowych Dyplomów  Uznania.

To produkt jedyny w swoim rodzaju, wielokrotnie testowany  w  ekstremalnych warunkach na oczach publiczności międzynarodowej:„PRACA SILNIKA BEZ KROPLI OLEJU”.



MODYFIKATOR PLUS – JEDYNY DODATEK DO SILNIKÓW „KLASY PREMIUM”

 1.    Dlaczego jedyny i najlepszy środek do silników?

Dlatego, że produkt ten  powstał dzięki długoletnim badaniom całej ekipy rosyjskich naukowców i  stworzono go jedynie dla potrzeb pojazdów Armii Rosyjskiej, a nie dla  celów komercyjnych, bądź potrzeb cywilnych. Przy okazji rozpadu byłego  Związku Radzieckiego produkcja Modyfikatora Plus została sprywatyzowana i  od 1994 r. produkuje i sprzedaje się go jako komercyjny produkt w  wolnym handlu. Produkcja samego preparatu jest skomplikowana i droga, a  najważniejsze jest to, że Modyfikator Plus naprawdę robi to, do czego  jest stworzony – doskonale regeneruje i długotrwale chroni silnik – 50  tys. km.

2.    Czym Modyfikator Plus różni się od „podobnych”  środków?

Produkcja Modyfikatora  Plus to olbrzymia machina nakręcana pracą wielu skomplikowanych maszyn i  urządzeń. Sam proces produkcji jest pod 24-godzinną kontrolą. Na  terytorium fabryki znajdują się laboratoria, które każdego dnia  szczegółowo sprawdzają dzienną partię specyfiku.

Druga ważna różnica  polega na tym, że nasz podukt Modyfikator Plus sprzedawany jest w  sieciach LUKOIL, SHELL, OMV, SLOVNAFT (w całej Europie), a w Polsce w  sieci sklepów renomowanej firmy FOTA S.A. (właściciel 105 dużych sklepów  w Polsce). Od 01.07.2009 Modyfikator Plus będzie również dostępny na  stacjach sieci ORLEN S.A.

Po trzecie Modyfikator  Plus w swoim składzie nie zawiera ceramiki, teflonu ani żadnych cząstek  metalu, które mogą uszkodzić silnik podczas eksploatacji.

Modyfikator Plus posiada  wszelkie możliwe certyfikaty i patenty, które produkt tego typu musi  mieć, włącznie z najważniejszym – TÜV – Niemieckim Certyfikatem Jakości i  Bezpieczeństwa.



UŁATWIENIE ROZRUCHU I PRACY SILNIKA

… nawet przy najniższych temperaturach
W wyniku niskich temperatur zewnętrznych dochodzi do  gęstnienia oleju, a tym samym do utrudnionego rozruchu silnika. Ale  nawet w warunkach ostrej zimy rosyjskiej, gdzie temperatura spada nawet  poniżej
-40Cº    , silniki w których zastosowano Modyfikator  Plus osiągnęły nieprawdopodobne rezultaty. Ułatwiony rozruch i  lepsza praca silnika zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach,przedłużają także żywotność osprzętu , jak rozrusznik  czy akumulator.



MODYFIKATOR + AUTO MOTO SPORT:

Z Modyfikatorem Plus do zwycięstwa!!!
Tomek Porębski – to właśnie on w tym sezonie zdobył  Mistrzostwo Polski, będąc w challengingu Citroëna C2R2 zdecydowanie  najlepszy.
"Najlepsze rezultaty z  Modyfikatorem Plus – polecam każdemu kierowcy" – Tomasz Porębski

Tomasz Porębski Mistrz Polski Citroën Racing  Trophy

Team Modyfikatora Plus był wiele razy uczestnikiem różnych imprez,  takich jak wyścigi samochodowe, pokazy w salonach samochodowych i  prezentacje w licznych krajach Europy. Wielu renomowanych i znanych  zawodników z Czech, Polski, Słowacji, Węgier i Austrii testowało  Modyfikator Plus w swoich samochodach wyścigowych. Okazało się, że  Modyfikator Plus daje dobre rezultaty także w silnikach samochodów  rajdowych.

http://www.youtube-nocookie.com/v/opEekc08Fsc&hl=pl_PL&fs=1&border=1

Warto też wiedzieć, że w ostatnich latach na naszym rynku  motoryzacyjnym pojawiły się różnego rodzaju preparaty, często bez badań i  certyfikatów jakości, które obiecywały regenerację silnika i ulepszenie  jego właściwości. Najczęściej żadnej poprawy nie było, a na pewno nie  przez dłuższy okres. Niestety, niektóre z tych preparatów doprowadziły  nawet do poważnych uszkodzeń silnika, podważając wiarygodność  skutecznych preparatów. W odróżnieniu od nich Modyfikator Plus naprawdę  działa i w swoim składzie nie zawiera teflonu, cząstek metalu, ceramiki  ani żadnych innych cząstek wielkich rozmiarów, które mogłyby doprowadzić  do uszkodzenia silnika w trakcie eksploatacji.

Działa on na zupełnie innej zasadzie – na zasadzie nanotechnologii, gdzie rozmiary cząsteczek i  makromolekuł są niewiarygodnie małe – wielkości kilku ŋm.


MASZ PYTANIA?
500 [zasłonięte] 584