Moduł C.D.I. odblokowany z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu do skuterów 4T
(z zasilaniem modułu prądem stałym DC)
Wersja racing umożliwiająca własne dopasowanie parametrów pracy.
Moduł tuningowy (odblokowany) w porównaniu z wersją zablokowaną pozwala na uzyskanie przez silnik maksymalnych obrotów wału korbowego. Dzięki temu silnik uzyskuje zwiększenie maksymalnej mocy silnika i zwiększenie momentu obrotowego. Oferowany moduł posiada potencjometr dzięki którmu możliwe jest własne ustawianie kąta wyprzedzenia zapłonu (dla zaawansowanych użytkowników) i tym samym pozwala na własne ustawienie pracy silnika.
Wyniki testu na skuterze KYMCO Agility 4T i SYM Fiddle II 4T:
* na blokadach max prędkość 52km/h, po założeniu modułu 76km/h
Dla uzyskania takich rezultaów wymagane jest zdjęcie pozostałych blokad mechanicznych.
Dla uzyskania jeszcze większych osiągów proponujemy założenie:
* filtra powietrza - stożka
* rolek wariatora o gramaturze ok 4-5gr
* założenie twardszych sprężynek sprzęgła
Oferowany moduł przeznaczony jest do skuterów ze stałym układem zasilania DC. To ważne poniważ zastosowanie innego układu spali go od razu po założeniu.
ZASTOSOWANIE
Stosowany do:
KYMCO:
* Agility 4T
* Agility Carry 4T
* New Dink 50 4T
UWAGA! może powodować zaburzenia pracy obrotomierzy elekrtonicznych (np w KYMCO New Dinku 4T)
Uwaga: Zalecane jest sprawdzenie zasilania ukłądu. w 98% wszystkie wymienione wyżej skutery wymagają modułu prezentowanego w tej ofercie.