Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
+48 [zasłonięte] 354 888
lub e-mail: [zasłonięte]@volvotech.pl
Wykwalifikowany doradca Volvotech
czeka na Twój telefon!
Płatność i transport
Poznaj opcje wysyłki
Nasze paczki wysyłamy:
- kurierem DHL
- Pocztą Polską (paczki priorytetowe)
- odbiór osobisty
Paczki wsyłane Pocztą Polską sa tylko
i wyłącznie paczkami priorytetowymi.
Volvotech
Kilka słów o naszej firmie
Jesteśmy niezależnym serwisem samochodów marki Volvo. Spełniamy wszelkie standardy, jakie powinien reprezentować nowoczesny warsztat samochodowy. Nasz serwis jest wyposażony w specjalistyczne narzędzia, co umożliwia profesjonalną i skuteczną naprawę. Przygodę z marką Volvo rozpoczęliśmy już 8 lat temu, a stopniowy rozwój firmy pomógł nam idealnie dopasować się do potrzeb klientów i rynku. Posiadamy doświadczoną i przeszkoloną załogę, która jest całkowicie oddana swej pracy i marce.
VolvoTech - to nie jest zwykły warsztat ! To grupa ludzi których połączyła PASJA i MIŁOŚĆ do Volvo.
SYNCHRONIZACJA KOMPUTERA SILNIKA
Przedmiotem aukcji jest naprawa i synchronizacja sterowników
CEM i ECM w modelach volvo V50/S40/C30/C70
Przedmiotem aukcji jest naprawa i synchronizacja sterowników CEM i ECM w modelach volvo V50/S40/C30/C70
W modelu volvo V50 / S40 / C30 / C70 zastosowany jest układ immobilizera który przed odpaleniem silnika testuje moduły i ich kody bezpieczeństwa.
Operacja przebiega następująco:
Po włożeniu kluczyka do stacyjki - odczytywany jest kod i wysyłany do modułu CEM (centralny moduł elektroniczny).
Tam następuje porównanie poprawności kodów.
Jeśli kody crypto się zgadzają następuje otwarcie wyjść napięciowych na pozostałe moduły elektroniczne (oświeca się licznik, klimatyzacja radio itd).
Następnie moduł CEM wysyła równocześnie cyfrowy (zakodowany) sygnał do blokady kierownicy i modułu silnika.
Jeśli sygnał w blokadzie jest identyczny jaki wysłał CEM słychać charakterystyczny "bzyk" pod kierownicą i zostaje ona odblokowana.
Natomiast sygnał nadany z CEM do ECM (komputer-moduł silnika) jest porównywany z danymi w silniku.
Komputer silnika wysyła zapytanie jeszcze do komputera BCM-ABS (odpowiedzialny za system hamowania) i jeśli odpowiedz jest prawidłowa następuje rozruch silnika.
Niestety cały ten bardzo skomplikowany system przestaje czasem poprawnie funkcjonować.
Dość częstą i popularną usterką układu jest wykodowanie się komputera ECM z układu i wykasowanie samoistne kodów immobilizera.
Usterka najczęściej występuje w rocznikach 2006 - 2008 w których zastosowany jest sterownik Siemens SID 803A o nr volvo P/N 31[zasłonięte]081 i P/N 31[zasłonięte]071.
Do problemu dochodzi w czasie próby rozruchu silnika przy bardzo niskim napięciu akumulatora.
Wtedy zmieniający się kod w ECM zostaje nadpisany złymi danymi i sterownik zostaje skasowany.
Efekt jest następujący:
- Licznik, radio, klimatyzacja działają.
- Blokada kierownicy odblokowuje się.
- brak rozruchu silnika a na wyświetlaczu pojawia się komunikat o awarii systemu IMMOBILIZERA
Aby usunąć tę usterkę która na pierwszy rzut oka wygląda na dosyć skomplikowaną wystarczy wgrać w serwisie volvo ASO program ECM RELOAD o P/N 30[zasłonięte]283
Niestety wiąże się to z kosztami pomocy drogowej (czasem dużymi) bo przecież w nie każdym mieście mamy ASO Volvo) i oczywiście czekaniem na termin.
Firma Volvotech proponuje szybkie rozwiązanie tego problemu za przyzwoitą kwotę.
Wystarczy wysłać do nas zdemontowany sterownik ECM i CEM a my jeszcze tego samego dnia odeślemy go do Państwa naprawiony.
koszt usługi to tylko 400 złoty brutto
szanuj swój czas i pieniądze
Jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie i Twój problem zostanie rozwiązany profesjonalnie.
OFERUJEMY:
-profesjonalną usługę która wykonywana jest na specjalistycznym sprzęcie
-bezterminową pisemną gwarancję
-diagnozę specjalistycznym sprzętem
Prowadzimy naprawę wszelkich modułów elektronicznych stosowanych w samochodach VOLVO
W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ JESTEŚMY DO PAŃSTWA
DYSPOZYCJI POD NUMEREM TELEFONU:
666-[zasłonięte]-888
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY INNE WARSZTATY