Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MODUŁ DOMYKANIA 4 SZYB ELEKTRYCZNYCH UNIWERSALNY

29-02-2012, 3:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 38 zł      Aktualna cena: 38 zł     
Użytkownik zsmax
numer aukcji: 2083290841
Miejscowość Przeźmierowo
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 1    Wyświetleń: 135   
Koniec: 12-02-2012 21:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: części uniwersalne
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MODUL DOMYKANIA 4 SZYB

UNIWERSALNY

 

Jest to modul ktory zamyka szyby w samochodzie po zamknieciu auta np centralnym zamkiem. Oczywiscie w samochodzie musza byc elektryczne szyby.

Bardzo przydatny modul, daje dużą wygodę.

Zasilanie typowe 12V, mozna podlaczyc pod zamek centralny lub stacyjke. Posiada wbudowany czujnik przeciazeniowy. Czas zamykania szyb ok 8 sekund. Posiada wyjscia na 4 szyby  (w tym moze byc np szyberdach).

Wyjscie mozna podlaczyc pod przyciski szyb lub bezposrednio pod silniczki szyb.

W komplecie: modul, okablowanie oraz instrukcja angielska ze schematami.

Towar fabrycznie nowy, na zyczenie faktura VAT.

MODUŁ DOMYKANIA 4 SZYB ELEKTRYCZNYCH UNIWERSALNY


Dodano 2[zasłonięte]010-10 11:31


Dodano 2[zasłonięte]011-09 13:33

Modul domyka 4 szyby po kolei, czas załączenia przekaznika kazdej szyby mozna wybrac zworkami na plytce (J1 do J4).

 

Przy wlozonej zworce jest to okolo 1 sek (sygnal na automatyke jesli samochod ma automatyke szyb czesto opisane jako tzw AUTO na przelaczniku szyb)

 

Przy wyciagnietej zworce czas okolo 6-8 sekund na kazda szybe , zamykane sa typowo po kolei.

 

Podlaczenie jest bardzo proste :

 

Głowna wtyczka zasilania (7 przewodów) :

- czarny : masa (-12V)

- czerwony :+12V na stałe z bezpiecznikiem max 20A

- zółty : wyjscie impulsowe ( nie ma potrzeby podlaczania w wiekszosci przypadków )

- biały : +12V po stacyjce (gdy stacyjka jest włączona i jest na tym przewodzie +12V modul nie bedzie działać - jest to zabezpieczenie w czasie jazdy)

- 2 x brązowy : tu podajemy napięcie jakie przekażniki maja dalej podawać na szyby czyli albo podłaczamy do masy (-12V) albo do plusa +12V

- niebieski : wejscia sygnalu wyzwania zamykania szyb np z centralnego zamka. Może to być sygnał masy albo +12V (wybór zworką J6 na płytce)

 

 

Druga wtyczka - wyjścia 4 przekaźników , po 2 przewody na każdą szybę:

 

1/ niebieski i niebiesko/czerwony

2/ zielony i zielono/czerwony

3/ szary i szaro/czerwony

4/ zółty i żółto/czerwony

 

 

Tu już podłączenie zalezy od konkretnego samochodu, ogolnie każdy kanał ma 2 przewody np kanał nr 1 ma dwa przewody:  niebieski i niebiesko/czerwony.

 

Opis przykładowo dla kanału nr 1:

W stanie spoczynku (gdy modul nie działa) przekażnik zwiera oba przewody czyli niebieski i niebiesko/czerwony ze sobą i nie podaje żadnego napięcia czyli sytuacja jak by modułu nie było.

 

W stanie pracy gdy modul zamyka dana szybe na przewodzie dwu kolorowym danego kanału (w tym przykładzie niebiesko/czerwony) pojawia się napięcie ktore zostalo podane na przewód brązowy wtyczki zasilania (czyli albo masa albo + 12V) czyli po prostu przekaźnik zwiera brązowy z 2 kolorowym danego kanału.

 

Dalsze podłączenie zależne od samochodu, zawsze nalezy dac bezpieczniki max 20A i czesto diody na odpowiedni prad (przyklady w instrukcji angielskiej) w zaleznosci od wymagan montazowych danego samochodu.

 

Zawsze przy montazu należy wtyczki odłączyć od modulu , podłączyć poszczegolne przewody i sprawdzić montaż a dopiero na końcu wpiąć te 2 wtyczki do modułu.