|
INFORMACJE OGÓLNE
|
|
Typ urządzenia
|
48-portowy moduł, zarządzalny
|
|
Typ obudowy
|
Plug-in module
|
|
Wydajność
|
Przepustowość: 720 Gbps
|
|
Jumbo Frame Support
|
9216
|
|
Protokoły routingu
|
HSRP, VRRP
|
|
Protokół zdalnego zarządzania
|
SNMP 1, SNMP 2, RMON 1, RMON 2, RMON 3, RMON 9, SNMP 3, HTTP
|
|
Funkcje
|
Full Duplex, auto-negocjacja, VLAN support, Cisco Gigabit EtherChannel, Rapid Spanning Tree Protocol (RSTP), Multiple Spanning Tree Protocol (MSTP), Quality of Service (QoS), obsługa Jumbo Frames, Time Domain Reflectometry (TDR) , Per-VLAN Spanning Tree Plus (PVST +), Per-VLAN Rapid Spanning Tree (PVRST)
|
|
Zgodność z normami
|
IEEE 802.3, IEEE 802.3z, IEEE 802.1D, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3ab, IEEE 802.1p, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ad (LACP), IEEE 802.1w, IEEE 802.1s
|
|
Wskaźniki stanu
|
Status portu, aktywność linii, zasilanie, State Boot, nie
|
|
ŁĄCZNOŚĆ
|
|
Interfejsy
|
48 portów 1000Base-TX RJ-45
|
|
INNE
|
|
Szerokość
|
35,6 cm
|
|
Głębokość
|
40,6 cm
|
|
Wysokość
|
3 cm
|
|
Zgodność z normami
|
CISPR 22 Class A, CISPR 22 Class B, EN 60950, IEC950, UL 1950, VCCI Class A ITE, EN55022 Class A, EN55022 Class B, AS / NZS 3260, FCC CFR21 Part 1040, FCC Part 15, CSA C22.2 Nr 950, AS / NZS 3548 Class B, AS / NZS 3548 Class
|
|
PARAMETRY ŚRODOWISKOWE
|
|
Minimalna temperatura pracy
|
0 ° C
|
|
Maksymalna temperatura pracy
|
40 ° C
|
|
Dopuszczalna wilgotność
|
10 - 90%
|
|
Minimalna temperatura przechowywania
|
-40 ° C
|
|
Maks. temperatura przechowywania
|
75 ° C
|
|
Max Wysokość pracy
|
4 km
|
|
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZGODNOŚCI
|
|
Zaprojektowany dla
|
Cisco Catalyst 6503, 6506, 6509, 6509-NEB, 6513
|
|
|
|
PAKIETY GWARANCYJNE
Firma Comel na wszystkie produkty nowe i używane oferowane w sklepie udziela pełnej 12 miesięcznej gwarancji. Proponujemy również wydłużenie gwarancji do 24 lub 36 miesięcy.
PAKIETY SERWISOWE
Tam, gdzie normalna gwarancja to za mało, oferujemy Państwu usługę gwarantowanej wymiany sprzętu w ciągu 24 godzin. Taka gwarancja jest niezwykle pożądana przy sprzęcie sieciowym, który pełni kluczową rolę w sieci.
Nasza komórka wsparcia jest oparta o inżynierów z wieloletnim doświadczeniem przy pracy ze sprzętem Cisco. Posiadając pakiet serwisowy, klienci mogą kierować do naszej firmy zapytania związane z konkretnymi problemami - udzielimy wyczerpującej odpowiedzi, włączając w to skrypty konfiguracji urządzeń i zdalną pomoc. Także kiedy podczas eksploatacji pojawia się problem, szybka i trafna diagnostyka, również w pracy zdalnej z klientem, bywa nieoceniona i pozwala skrócić czas występowania problemów w sieci do minimum.
Zapytaj o nasze pakiety.
|
|